Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1692
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [DD][YD] Futbol Galàctic [T1/T2]

dg. 09 set. 2012, 20:43

En principi al capturare, i aquesta vegada millor que l'ultima amb dual i 2 pasades a l'hora de comprimir.

Per cert suloku els 2 peimers capitols que faltaven de martin ja els tinc, els altres 2 quan m'en vaig enrecordar havien passat els dies. Ja penjare els 2 nous el mes que be suposo.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dg. 09 set. 2012, 21:55

wachimiro ha escrit:
En principi al capturare, i aquesta vegada millor que l'ultima amb dual i 2 pasades a l'hora de comprimir.

Magnífic!

Per cert suloku els 2 peimers capitols que faltaven de martin ja els tinc, els altres 2 quan m'en vaig enrecordar havien passat els dies. Ja penjare els 2 nous el mes que be suposo.

Semi-magnífic xD

Tindré que anar revisant periòdicament per veure si tornen a fer aquests 2 i ja que estic, els 2 de nadal... bé, tampoc és que no els tinguem ^^

Moltíssimes gràcies per tot wachimiro!

pd: la 3a de futbol galactic l'aniras pujant segons la vagis capturant/convertint o la pujaràs tota de cop?

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2076
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dl. 10 set. 2012, 11:29

pd: la 3a de futbol galactic l'aniras pujant segons la vagis capturant/convertint o la pujaràs tota de cop?

Si pot ser siusplau :pregunta: Què faràs en JDownloader o en disk.yandex.net :pregunta: Potser serà millor en disk.yandex.net, no :bleh: :pregunta:

Gràcies per intentar, quan la fagint, pujar una temporda sencera. La release serà la mateixa o faràs en MKV o continuaràs fen-t'ho en AVI :pregunta: O potser canviaràs alguna cosa per fer més bona calitat :pregunta:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 13 set. 2012, 15:50

Tinc el JDownloader 2 i ara per fi puc dercarregar arxius Click'n'download i tots els arxius.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 23 set. 2012, 17:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 22 set. 2012, 13:19

Demà, ja tenim el FG 3a temporada :excl: :excl: :excl:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 27 set. 2012, 19:51

He estat mirant i no la trovo al tv3 a la carta.

Encara no han posat els episodis o es que no els posaran pas? Pensaba que aixo ho posaven al dia següent...

Si ho trobes envia' l'enllaç, que només duren una setmana els episodis en teoria...

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 27 set. 2012, 20:16

Hi han capítols de series que tenen totalment proibit pujar vídeos al seu web. Si et deixen (com El detectiu Conan, Doraemon, etc), només et deixen pujar-los en mala qualitat. Per això es veuen fatal.

Wueno intento buscar-t'ho, si no ho trobo, l'unic remei serà esperar que quan s'acabi la serie, que en Wachimiro la pugi. O si no la veus a la tele al S3.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 27 set. 2012, 22:18

Més que per veure-la era per guardar els flv, que tot i que el video es de mala qualitat, l'audio no es sol afectar tant perquè ocupa relativament poc respecte al video, la meva idea era que donat el cas podiem montar l'audio a la serie en castellà.

Pero bé, si no la posen doncs res, sort que tenim en Wachimiro ^^

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dj. 01 nov. 2012, 12:13

gracies per pujar-ho el super3 donaran la tercera temporada¿

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 01 nov. 2012, 13:09

Sí, si que la fan i en Wachimiro l'està gravant però li sap malament pujar un capi quan l'acaba de fer perquè deixa la tele i es refia dels seus capis. Jo, en aquell moment no tinc temps i per això va bé que algú la gravi. Per això estic molt agraït a en Wachimiro :yeah:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 02 nov. 2012, 13:21

Ja disponible els capis al 3alacarta. En Wachimiro, es va perdre alguns per culpa que van treure el 3XL. Avere si hi és.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

ds. 03 nov. 2012, 20:14

Adrià ha escrit:
Ja disponible els capis al 3alacarta. En Wachimiro, es va perdre alguns per culpa que van treure el 3XL. Avere si hi és.

Segons he vist hi ha els episodis 21 al 26, no sé si és casualitat i posen aquests perquè ara tenen llicència per posar-los perquè s'ha acabat la sèrie o què, pero de tota manera si la repeteixen i la tornen a posar al alacarta millor.

El vídeo no és gran cosa, però l'audio és acceptable i com deia es pot muntar a la versió de tusseries per tenir-la en català. A veure si posen els altres.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 03 nov. 2012, 20:25

Si voleu miro si la continuen.

Edito: Adiós muy buenas, ja no la continuen :( Vaya rollo :excl:

Fan pelis de Doraemon i d'Scooby-Doo, avere si després de les pelis continuen.

Reedito: He revisat el TusSeries i segons a allà només hi han 26 ^^u No sé si ens hem entès perquè la sèrie ja s'ha acabat. Quan puguis l'intentes pujar, Wachimiro ^^
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1692
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

ds. 03 nov. 2012, 20:52

Començare amb la pujada, pero e tingut força problemes amb aquesta serie, ja que el primer episodi que feien sempre em començava a grabar una vegada començat l'episodi, i fins la setmana passada no vaig trobar el problema, es a dir que faltaran molts episodis, pero la tornaran a fer segur, potser triguen uns mesos pero la faran altre cop segur.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

suloku
Ushinchu
Ushinchu

ds. 03 nov. 2012, 21:20

Quina llàstima... espero que no triguin gaire a tornar-la a fer. El que veig estrany és que com ara s'ha acabat posin episodis al alacarta i abans mentre la feien no :S

Bé, a veure si la tornen a fer i llestos.

pd: wachimiro, aprofito per si no ho veus per dir-te que t'he enviat un mp sobre capità bíceps

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant