Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1798
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Un drama total d'illa [T1-T2-T3]

dj. 13 gen. 2011, 15:39

Un drama total d'illa
Un drama total, acció!
Un drama total: la gira mundial

Imatge

T'imagines 22 adolescents de ciutat que no tenen res en comú convivint 8 setmanes en el campament d'estiu més atrotinat i més ronyós dels boscos d'Ontario? T'imagines que, a sobre, es tracti d'un "reality show" amb reptes tan esbojarrats com ara llançar-se d'un penya-segat dins d'un llac ple de taurons? Un drama total d'illa transporta la realitat i la comèdia a un altre nivell! Històries d'amistat, d'amor, d'odi, de traïció, la tensió cada vegada és més evident, les càmeres sempre són a tot arreu... L'únic que és clar és que només hi pot haver un guanyador. Qui serà el que no acabarà al Moll de la Vergonya per convertir-se en l'estrella mediàtica més ridícula de tota la història?!

T1-T2-T3
Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: [DD][MU] Un drama total d'illa [Completa]

dj. 13 gen. 2011, 18:40

moltissimes gracies, a la espera de la segona temporada, n'hi ha una tercera?
salu2 :adeu:
ImatgeImatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 13 gen. 2011, 19:14

Si que hi a tercera temporada, pero m'imagino que trigaran temps en portar-la, ja que es força nova la tercera temporada.

Aqui una llista dels episodis: http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Epis ... otal_Drama
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dj. 13 gen. 2011, 19:47

Ostres wachimiro, no m'esperava aquesta série, la vaig començar a gravar molt avançada i ja no la vaig poder pujar.

Mercy per pujar-la!!!
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 14 gen. 2011, 19:36

E estat intentant ordenar els episodis de un drama total accio i nomes men falten 3 o 4 maxim. Tambe e trobat que l'episodi 11 de un drama total accio el tenia en 4:3 i l'episodi 27 l'he pujar 2 vegades, per dema estara tot arreglat. Ja corretgire els links pero dema que avui no tinc gaire ganes.

Edit: Ja esta posat el nou link amb tot correcte.

-aXeL-
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 04 maig 2011, 16:31

dc. 04 maig 2011, 16:35

Hola, bona tarda a tots.
Ara pel canal Super3 estan tornan a donar la serie, però m'he perdut un parell d'episodis i he estat buscant per aquí a veure si estaven, fins que he trobat el post.
Al donarli a l'enllaç em surt l'icona conforme alguns dels episodis estan caiguts i no me'ls deixa descarregar.
Seria posible una re-pujada o alguna cosa semblant per a poder gaudir de la serie en condicions?
Moltres gracies, sou genials! ^^

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 04 maig 2011, 20:46

Si suposo que dema o passat arreglo els episodis que estan malament, no es que estiguin esborrats, es que megaupload ultimament tot ho posa com temporalmente inacesible i eixis es queden. Pero no cal repujar nomes pujar els arxius de nou amb el megamanager i automaticament reactiva el link.

Com l'estan tornan a emetre, grabare tambe els de la segona temporada que em falten eixis la tindrem completa. Llastima que vagi seguit de Doraemon i barrufets, per que el programa de grabacio al ser tant de temps em divideix la captura en 2 arxius i es perden uns segons durant el tall. Pero bueno ja veure com ho faig.

Charmmy
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 15 maig 2011, 13:58

dg. 15 maig 2011, 14:15

Hola,

Sóc nova aqui, vaig arribar buscant com descarregar-me aquesta serie (Un drama total d'illa), perque personalment, mágrada molt més el doblatge al catalá. Sembla ser l'únic lloc a tota la xarxa on es pot trobar en aquest idioma,i per això em sap greu no poder baixarla. Us explico que em pasa:

Quant pitxo a l'icone que hi ha sota la descripció de la primera temporada (el link de descarrega), m'envia a LinkSave, on el primer que em pasa es que una finestra de la cual el antivirus no em deixa veure el contingut s'em posa al mitg. Les dos úniques opciones están on hauria de anar la creueta, i son "öffnen" i "schlieBen" (alemany) i les dues em porten a link que tampoc puc veure per l'antivirus. Quant aquesta finestra s'aparta, veig LinkSabe amb una publicitat exagerada de "descarregar", i pitxo a lo única cosa que sembla ser part de la página, que es un cuadradet amb un CD i una fletxa verda cap avall que posa al costat "Click here to start download...". Pitxo i em porta a Ilivid a descarregar-me no se quin programa de videos que per provar, fins i tot he baixat i ni tan sols funciona. Tanco, miro a sota i veig el tipic anunci de ferse premium, i més a sota veig un altre cop l'icone de descarrega, el mateix que aqui, pero en gris. Si poso a sobre el ratolí, em surt "you must JDownload first!" i si intento apretarlo, sobre una finestra que posa "JDownload is NOT running". Això es tot, i mentres, mèstic tornant boja i segueixo sense la serie.

Se que no tinc dret a exigir res. Segurament jo m'equivoco en alguna cosa, pero es que no se que fer. Vui la serie, aixi que ¿Com puc aconseguir descarregarmela?

Gracies.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dg. 15 maig 2011, 16:54

Charmmy ha escrit:
Se que no tinc dret a exigir res. Segurament jo m'equivoco en alguna cosa, pero es que no se que fer. Vui la serie, aixi que ¿Com puc aconseguir descarregarmela?

Tampoc diguis aixo, si esta posada tindras dret a descarregar-la, aixo de la publicitat de linksave jo no en veig cap, pel pluguin adblock plus de firefox, pero com deus uilitzar l'explorer o no tens pas el plugin, fes aixo descarregat el jdownloader: http://wiki.jdownloader.org/download/index i una vegada instal·lat copies el link de linksave al jdownloader i et tindrien que sortir tots els links sense tenir que entrar a la web de linksave.

Si no t'en surts, ja t'envio els links directes per mp.

Charmmy
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 15 maig 2011, 13:58

dl. 16 maig 2011, 23:33

Doncs si poguessis, seria genial. Es que el meu pare em té bloquejat l'ordinador i no puc instalar res, i tampoco em vol ajudar. Es a dir, si em podria descarregar els capítols, pero no el programa aquest.

Podries? Moltes gràcies.

-aXeL-
Usuari
Usuari

dv. 20 maig 2011, 11:42

Bon dia.
Tinc una pregunta referent a la descàrrega d'aquesta sèrie. Es posible que falti l'episodi 26 i la segona temporada d'aquesta? En els enllaços copiats a JDownlader hi ha dos episodis 27, sense el 26, i els 28 que, imagino, formen la primera temporada.
M'agradaria saber si em podeu facilitar l'enllaç al 26 i si es pujarà al fòrum la segona temporada.
Moltes gracies! ^^

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 20 maig 2011, 13:36

Hola e revisat els episodis, i si tens rao n'hi han 2 de 27, un posa v2 i a l'altra no. Els 2 son iguals, esborreu el que volgueu, de l'episodi que falta aqui trobaras l'explicacio: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... te_note-16 i es que entre l'episodi 25 i 26 hi a una especie de extra que no vaig capturar o no van emetre, ara quan acabin la segona temporada i tornin a posar la primera m'hi fixare en aquest detall.

La segona temporada es pujara d'aqui poc, quan l'acabin d'emetre.

-aXeL-
Usuari
Usuari

dv. 20 maig 2011, 19:17

Moltísimes gracies per la resposta tant ràpida.
Doncs tocarà esperar fins que pogueu pujar la segona temporada.
Ens llegim! ^^

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 12 ago. 2011, 13:58

Afegida la temporada 2, en uns pocs dies poso la tercera, tant a la segona com a la tercera em falten uns segons del final de l'episodi 12, pero com estan reemeten la serie ja els substituire pels bons quan els capturi.

Edit: Afegida temporada 3, pero falta substituir els episodis 12 de les temporades 2 i 3 que falten segons d'episodi quan els tingui be ja els subtituire.

Edit 2: Ja esta tot arreglat, la intro de la t3 l'episodi 1 i 12. Serie acabada :bleh:.

sebastia1994
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 30 set. 2012, 02:07

dc. 30 gen. 2013, 17:32

no puc accedir als links de descarrega:( es pot arrreglar?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants