Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Linparx94
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: ds. 03 gen. 2015, 18:46

Re: [YD] Un drama total d'illa [Completa]

dc. 11 març 2015, 23:19

Moltíssimes Gràcies !!! Una pena que hagis de deixar de capturar sèries :( Encara que gràcies a la teva feina podré tornar a veure aquesta sèrie amb els meus amics, feia molt de temps que la buscaba i per fi l'he trobat !

Espero que la gent s'animi a capturar i pujar més anime, en part crec que molta gent ha perdut l'interès en els dibuixos que emeten per Tv3 (i altres canals en general) pel fet que ara els dibuixos que emeten són una porqueria, crec que el què fa falta és bon anime com el d'abans, és una pena que els nostres germans/es i cosins/es petits/es es perdin tots els maravellosos animes que han emès a Tv3 i la Tv espanyola en general quan erem petits. Sembla que els dibuixos que emeten avui dia siguin fets per a nens tontos, no tenen cap sentit i careixen dels valors i de les ensenyances que transmitien els animes d'abans, és molt trist...

PD: Quan acabi de descarregàrme-la, intentaré pujar-la a Mega per que sigui molt més fàcil de descarregar i per si de cas la borressin

Linparx94
Usuari
Usuari

dl. 23 març 2015, 14:41

Després de intentar descarregar els capítols de Un drama total d'illa, n'hi ha molts que sempre em dóna error per molt que els intenti descarregar amb diferents gestors de descàrregues:

Temp.1: 2,5,6,7,11,18,19,22,23,25,27

Temp.2: 1,2,3,6,7,8,12,16,17,19,22,24,25,26, opening i ending

Temp.3: 1,3,6,8,9,11,12,13,14,21,23,24

Agarirïa moltíssim si poguessiu pujar aquests capítols a un altre servidor, o si va millor, mostrar els links d'aquests capítols sense encriptar per poder descarrgar-me'ls des del navegador, moltes gràcies per endevant :yeah:

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1797
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 24 març 2015, 23:05

Imatge

Utilitza el Jdownlaoder 2 beta i actualitza i no tindràs cap problema. http://jdownloader.org/download/offline
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Linparx94
Usuari
Usuari

dl. 30 març 2015, 14:51

Ho acabo de provar i sí que funciona, m'he descarregat el JDownloader beta 2 i m'ha començat a descarregar els capítols molt ràpid i sense problemes, els capítols descarregats es veuen bé. Moltes gràcies !!! :)

toniolet13
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 15 gen. 2017, 13:37

dg. 15 gen. 2017, 13:47

Hola Watchimiro, jo també soc català. I he vist que fa uns cuants anys vas pujar Un Drama Total en català. La qüestió és que els links no em van bé per errors del meu ordenador... Però tranquila. Perque ja tinc tots els episodis, només em falten els openings (Les cançons inicials). I em preguntaba si per favor les pordies pujar a MEGA per poder- les descarregar i passar- me el link. Em faries eternament feliç. Una abraçada!!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 17 gen. 2017, 13:22

Tindrás que provar en un altre pc de descarregar-ho, ja que com dius tens problemes al teu pc, jo actualment no tinc gaire temps de estar buscant entre els enllaços els openings :/
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

toniolet13
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 15 gen. 2017, 13:37

ds. 21 gen. 2017, 12:59

Estè bé, no passa res, disculpa les mol·lèsties, una abraçada!

Ventus007
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 30 gen. 2017, 17:34

dl. 30 gen. 2017, 17:46

Feia molt de temps que la buscaba, i avui no se perquè, se m'ha ocorregut tornar a intentar-ho. Mil gràcies per pujar-la. Ha passat molt de temps ya però, algú podria dir-me si van arribar a emetre la resta de temporades en català? Si no, veuré la resta en anglès ^^u

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 578
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dt. 29 gen. 2019, 22:46

Ventus007 ha escrit:
Feia molt de temps que la buscaba, i avui no se perquè, se m'ha ocorregut tornar a intentar-ho. Mil gràcies per pujar-la. Ha passat molt de temps ya però, algú podria dir-me si van arribar a emetre la resta de temporades en català? Si no, veuré la resta en anglès ^^u

l'última vegada van emetre fins la 4ª (faltaria la 5ª, all stars) i ara la estan re-emetent, avui just s'ha acabat la 1ª temporada i just després han dit que a super3.cat podem veure el final alternatiu on guanya l'altr@ finalista però no ho trobo..
Imatge

Ventus007
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 30 gen. 2017, 17:34

dt. 29 gen. 2019, 23:32

Orphen2005 ha escrit:
l'última vegada van emetre fins la 4ª (faltaria la 5ª, all stars) i ara la estan re-emetent, avui just s'ha acabat la 1ª temporada i just després han dit que a super3.cat podem veure el final alternatiu on guanya l'altr@ finalista però no ho trobo..

Perfecte, moltes gràcies! Provaré a capturar els capítols de la quarta temporada quan els donin. Pel que fa al final alternatiu, he estat mirant però tampoc ho he trobat. En el compte oficial de Total Drama a YouTube ho pots trobar en anglès. Detotes formes, m'he posat en contacte per correu a veure si ho pugen i així poder guardar-ho amb la resta d'episodis per augmentar la col·lecció.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 578
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

ds. 09 feb. 2019, 16:56

Ventus007 ha escrit:
Orphen2005 ha escrit:

Perfecte, moltes gràcies! Provaré a capturar els capítols de la quarta temporada quan els donin. Pel que fa al final alternatiu, he estat mirant però tampoc ho he trobat. En el compte oficial de Total Drama a YouTube ho pots trobar en anglès. Detotes formes, m'he posat en contacte per correu a veure si ho pugen i així poder guardar-ho amb la resta d'episodis per augmentar la col·lecció.

io vaig contactar desseguida a l'atencio a l'audiencia i encara res.. avui hi he tornat pro vaja vist lo vist.. ho dic perque el k em "mosqueja" esk a un usuari del fil del detectiu conan quan va preguntar per la repeticio de capitols de det. conan a les 21h (quan fa poc que ha començat una tanda de capis nous) li van contestar rapidíssim, d'un dia per laltre vaja..
Imatge

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dt. 19 març 2019, 10:32

Orphen2005 ha escrit:
Ventus007 ha escrit:
Orphen2005 ha escrit:

io vaig contactar desseguida a l'atencio a l'audiencia i encara res.. avui hi he tornat pro vaja vist lo vist.. ho dic perque el k em "mosqueja" esk a un usuari del fil del detectiu conan quan va preguntar per la repeticio de capitols de det. conan a les 21h (quan fa poc que ha començat una tanda de capis nous) li van contestar rapidíssim, d'un dia per laltre vaja..

Hola, avui els hi he enviat una consulta, us deixo amb el missatge i la contestació:
Spoiler: mostra
Imatge

Imatge

PD 20/03/2019: L'especial d'ahir dimarts no està a la secció dedicada a la sèrie i tampoc es pot trobar buscant al cercador d'aqui: https://www.ccma.cat/tv3/super3/ , l'he trobat buscant a: https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/ , aqui teniu el vídeo per si el volieu veure a la carta però no el trobaveu: https://www.ccma.cat/tv3/super3/especial-dun-drama-total-a-la-cacera-del-famos/video/5830473/ (caduca el 2019/04/03)
Avui comença la 3ª temporada!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 20 març 2019, 14:59

Gràcies per l'avís, si algú el pot descarregar i compartir-lo es pot afegir amb tots els altres.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dv. 22 març 2019, 12:31

wachimiro ha escrit:
Gràcies per l'avís, si algú el pot descarregar i compartir-lo es pot afegir amb tots els altres.

No el tens penjat amb la resta d'episodis? No és el final alternatiu aquest de "què hagués passat si en comptes de guanyar X hagués guanyat Y" aquest no l'han publicat i no se sap quan el publicaran. Si no el tens aqui et deixo amb els enllaços de forma temporal d'aquest episodi:
Spoiler: mostra
Títol:
Especial d'Un drama total! A la cacera del famós!
Descripció:
Els adolescents que tants perills han desafiat al plató d'Un drama total d'illa i d'Un drama total, acció estan nominats a la categoria de "millor treball coral de reality" als premis Gemmie. L'equip de periodistes del cor han estat superocupats i La cacera del famós els xuclarà a aquests adolescents superfamosos fins a l'última gota de drama. Però sobretot no hi pot faltar en Chris, el presentador més sàdic del món, que els té preparada una cursa sense regles al voltant del món.
Videos:
ESBORRAT, ho teniu al tema principal
Subtítols:
ESBORRAT
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 31 ago. 2019, 12:41, en total s’ha editat 1 vegada.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

ds. 23 març 2019, 07:45

Especial afegit. Gràcies Lizgon per l'ajuda.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants