Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

josechuferkun
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dj. 25 ago. 2011, 14:11

Re: [MEGA/YD] Els Barrufets [258/262]

ds. 26 nov. 2016, 14:55

Moltes grácies per la currada d'aquest post company Wachimiro, t'enviat un missatge privat amb el capítols que falten repujar del barrufets que imagine estaríen en el link de mega que no funciona, si pots repujarlos a yandex millor que millor ja que funciona molt bé la baixada, salutacions, ja ho veus quan puguis.

josechuferkun
Usuari
Usuari

ds. 26 nov. 2016, 20:35

Una altra cosa que acabo de veure, les oves segons la descripció de wikipedia, faltarien aquestes per pujar: S01 "Here Comes the Smurfs" i S03 "The Smurfs Christmas Special", ja que la ova 7 en els enllaços de descàrrega es la ova anomenada "El Nadal barrufet", si veieu el video al principi apareix el títol en anglès que correspon amb el de wikipedia de la ova S7, espere que quede tot clar de lo que falta repujar per a tothom i aixina le traiem feina al company Wachimiro, de nou moltes gràcies per l'esforç d'aquest mega post, salutacions.

josechuferkun
Usuari
Usuari

dv. 02 des. 2016, 13:11

Hola bon dia, algún company que va baixar tots els enllaços en el seu dia, podria repujar les temporades 1 i 2 per favor? L'hi agrairia molt ja que no els trobe per cap lloc, salutacions a tothom.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1701
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

ds. 03 des. 2016, 01:15

Ja ho repujo jo aquesta setmana.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

josechuferkun
Usuari
Usuari

ds. 03 des. 2016, 12:10

Moltes grácies company Wachimiro, t'ho agraeix molt, tinc moltes ganes de tindre-la, salutacions.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 08 des. 2016, 05:29

Episodis repujats, si veieu que falta algun aviseu i ja ho repujaré.
enllaç només amb els episodis repujats, pels que ja havíeu descarregat prèviament els altres arxius http://subedlc.com/view0.php?url=dc4a56 ... 4c1730746c
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

josechuferkun
Usuari
Usuari

dj. 08 des. 2016, 20:06

Moltísimes gràcies company Wachimiro, desprès de comprobar un per un tots els episodis pujats y repujats al link de Subedlc, us he de dir que he arribat a la conclusiò que falten aquests capítols y oves per a tindre la serie completa en aquest post, son el seguents:

Capítols: T3 90 - A Chip Off the Old Smurf. Els capítols 146 i 182 jo diria que si que acaben en els capítols que ha posat el company Wachimiro ja que quan terminen, sona la música de quan acaba cada episodi, així que jo crec que sols faltaria el 90 de la Temporada 3 que no sé com es diurà en català la traducció però es una llástima no ho tingui ningú per a completar la serie

Oves: OVA 1 - "Here Comes the Smurfs" i OVA 3 - "The Smurfs Christmas Special".

El reste de OVES que si són al enllaç son aquestes:

OVA 2 - "The Smurf Springtime Special" (Especial primavera)
OVA 4 - "My Smurfy Valentine" (El dia de sant Valentí)
OVA 5 - "The Smurfic Games" (Els barrufets olímpics)
OVA 6 - "Smurfily Ever After" (El casament del segle)
OVA 7 - "'Tis the Season to Be Smurfy" (El Nadal barrufet)

Espere que m'hagi explicat bé, perquè m'ha costat molt revisar tots els capítols i deixar clar el que falta, moltes gràcies al company wachimiro de nou per la currada que s'ha pegat i a tots els que en el seu dia van participar per capturar els capítols.

Per finalitzar i resumir, retorno a dir que faltarien per tindre tota la serie completa aquests episodis:

Capítols: 90 T3 - A Chip Off the Old Smurf.
Oves: OVA 1 - "Here Comes the Smurfs" i OVA 3 - "The Smurfs Christmas Special".

Salutacions a tothom i tant de bó algú tinga els episodis que falten i puguem completar la serie tots, un abraç.

josechuferkun
Usuari
Usuari

dj. 15 des. 2016, 12:35

Hola bon dia, podría algú per favor repujar els capítols "Tal el pare tal el fill" i "El dia de Nadal"? No aparèixen al enllaç de subedlc y en alguna página d'aquest post he llegit que estaven capturats, salutacions a tothom i espere pugeu pujarlos.

Koichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dj. 08 gen. 2009, 17:47

dc. 27 set. 2017, 18:11

Moltes gracies per la serie! La estic baixant ara mateix pero em diu que la tercera part del capítol 58 està caiguda. Algú la podría reputjar?

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 02 oct. 2017, 18:31

Koichi ha escrit:
Moltes gracies per la serie! La estic baixant ara mateix pero em diu que la tercera part del capítol 58 està caiguda. Algú la podría reputjar?

Funciona correctament, potser era un problema temporal, a mi em funciona.

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 308
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dj. 16 nov. 2017, 15:49

Hola gent. He cercat el capitol que falta en anglès de "A Chip Off the Old Smurf" i resulta que es el de "Tal pare, tal el fill", i pel que fa a l'OVA de "'Tis the Season to Be Smurfy (final special)" també el tenim, es el de "El Nadal barrufet". I segueixo: no existeix "146 - Smurfquest, Part 4" ja que les 3 parts que tenim son la historia completa d'aquesta mini saga. Finalment, l'episodi de "T7 182 - Smurf on the Wild Side, Part 3/Smurf on the Wild Side, Part 4" si que el tenim, es el 181 part2 així que ja els podem descartar com que falten.

El de "El dia de Nadal" es un especial que seria l'OVA 3 que deien mes amunt.

L'OVA 1 seria una recopilació dels episodis 21, 12 i 14

Tot això ho he comparat amb la wikipedia i encaixa perfectament, a part de verificar alguns episodis és clar.

Nois, tenim la serie completa i no ens n'haviem adonat :D
I per cert, segons la Wikipedia son 256 capítols on hi ha 418 històries.

Wachimiro jo donaria la serie com acabada

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 05 des. 2017, 05:09

Quan tingui temps, revisaré tots els episodis.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant