Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dj. 10 nov. 2005, 12:03

[FS] Galaxy Rangers [8/8 DVDs] [Cast/Lat/Ing/Bra]

dt. 22 març 2011, 14:46

Imatge

Sinopsis:
La serie se sitúa tras el año 2086, cuando dos extraterrestres de los planetas Andor y Kirwin viajaron a la Tierra buscando aliados en contra del despiadado y expansionista Imperio de la Corona, dirigido por la Reina de la Corona. A cambio de la ayuda proporcionaron a la Humanidad los planos del primer hiper-conductor FTL.

La serie fue animada por la compañía japonesa TMS, por eso os recordará a animes de aquel entonces, pero es una serie de animación tradicional.

Capturas:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ripeo:
Copia de los dvds originales, son 8 DVD9.

Enlaces:
Fileserve
Disculpen los problemas técnicos, estamos trabajando para recuperar la normalidad ^^.

xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

Re: [FS] Galaxy Rangers [8/8 DVDs] [Cast/Lat/Ing/Bra]

dl. 13 juny 2011, 03:32

Moltes gràcies Sol_Badguy,

aquesta sèrie sempre m'ha fet il.lusió tindre-la... però tinc una pregunta per a tu. has ripejat tú directament del dvd?

Ho comente perquè la qualitat de les captures que has deixat no pareix la d'un dvd, sense ofendre. Agraïsc el teu treball i només volia saber això. :yeah:

gràcies de nou! :lol:
Imatge

Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 11 ago. 2011, 20:12

xuxim ha escrit:
Moltes gràcies Sol_Badguy,

aquesta sèrie sempre m'ha fet il.lusió tindre-la... però tinc una pregunta per a tu. has ripejat tú directament del dvd?

Ho comente perquè la qualitat de les captures que has deixat no pareix la d'un dvd, sense ofendre. Agraïsc el teu treball i només volia saber això. :yeah:

gràcies de nou! :lol:

Sí, son ripeos directos del DVD y la calidad parece que no es muy buena, pero es lo que tiene el VLC capturando, que te saca defectos a todo xD
Disculpen los problemas técnicos, estamos trabajando para recuperar la normalidad ^^.

xuxim
Sushinchu
Sushinchu

dg. 26 feb. 2012, 06:13

Hola de nou Sol_Badguy,

m'agradaria demanar-te que quan acabes de repujar tote les sèries que tenen més gent esperant, mirares de repujar aquesta. Com ja et vaig dir, tinc part d'ella baixada i podria ajudar-te a repujar-la.

Moltes gràcies de nou :yeah:
Imatge

Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 27 feb. 2012, 13:14

Sin problemas, yo estoy ahora con HE-MAN, lo que tengo problemas últimamente con la velocidad de subida, pero cuando pueda, las resubiré todas.

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

dv. 02 març 2012, 10:20

Quina sèrie més maca!!!! gràcies

xuxim
Sushinchu
Sushinchu

ds. 28 abr. 2012, 23:18

Sol_Badguy ha escrit:
Sin problemas, yo estoy ahora con HE-MAN, lo que tengo problemas últimamente con la velocidad de subida, pero cuando pueda, las resubiré todas.

Estarem esperant a que tingues temps per a re-pujar aquesta sèrie. moltes gràcies crack! :lol:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants