Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1791
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Els misteris de l'Alfred Eriçó [46/52]

dc. 07 set. 2011, 00:16

Els misteris de l'Alfred Eriçó

Imatge

Al Bosc dels Enigmes hi pot passar gairebé de tot! Campanes que sonen soles, peixos que plouen del cel, arbres que es tornen de color blau, monstres i fantasmes que surten del llac... De misteris, no en falten mai! I, precisament, els misteris són la debilitat de l'increïble Alfred Eriçó, aprenent de detectiu amb un poder d'observació i un domini de la tecnologia d'última generació que et deixaran bocabadat. En Sherlock Holmes tenia en Watson d'ajudant, l'Alfred té la Camille i en Milo, a qui no s'escapa mai cap detall, per insignificant que sigui! Resoldre misteris pot ser força complicat, però l'Alfred i companyia sempre ho converteixen en una experiència d'allò més divertida!

Imatge
password: animelliure

Els episodis que falten no els vaig capturar si la tornen a fer ja els posare.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 286
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [DD][MU] Els misteris de l'Alfred Eriçó [46/52]

dl. 01 jul. 2019, 17:40

Hola Wachimiro, l'enllaç per descarregar ja no funciona, ho podries arreglar?

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][MU] Els misteris de l'Alfred Eriçó [46/52]

dg. 07 jul. 2019, 11:29

lizgon ha escrit:
Hola Wachimiro, l'enllaç per descarregar ja no funciona, ho podries arreglar?

Repujada ;).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [YD] Els misteris de l'Alfred Eriçó [46/52]

dg. 14 jul. 2019, 17:58

Gràcies Wachimiro! He vist que hi ha 2 episodis amb el títol malament:

1x12 Els arbres perduts/Els arbres peluts
1x29 Les mongetes màgiques/Les mongetes màgiques defectuoses

També he vist que vas tallar el final dels episodis, una llàstima perquè a cada episodi es diu una curiositat/informació relativa amb una cosa del mateix episodi, per tant són únics, no com l'opening que sempre és el mateix. Imagino que no conserves els episodis sense tallar.

Per últim comentar que els episodis que falten que no vas poder gravar (1x16-1x22) els tinc tots bé menys 1, en un futur els penjaré en aquest tema si et sembla bé, així tindriem 51/52 episodis. El que em faltaria és un que el tinc amb una petita interferència a l'àudio, si no l'aconsegueixo sense aquest error el puc penjar també amb aquesta interferència, així serien 52/52 i estaria completa

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 15 jul. 2019, 00:39

Lizgon si els tens puja el que tinguis aquí, no cal crear un nou post por tres episodis :/.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 30 jul. 2019, 19:15

Aqui he compartit els episodis que faltaven, son les gravacions tal qual:

https://mega.nz/#F!ihFFwKyK!Auf4Rm3uQ6Pf0k4UHJX0gA

Em vaig equivocar i tenia més errors dels que pensava, al nom de cada episodi apareixen els minuts on hi ha interferències,

Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x16 El vàndal misteriós (TDT) (amb errors als minuts 06.00, 08.39 i 10.45, son talls en el so i la imatge)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x17 Terror al xiringuito (IPTV) (té un petit error en la imatge al minut 01.35 però no perjudica el visionat)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x18 El misteri de les hortènsies (IPTV) (sense errors)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x19 El misteri de la casa encantada (IPTV) (sense errors)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x20 Les misterioses taques vermelles (TDT) (amb errors als minuts 00.07 i 00.09, és durant l'opening o sigui que no molesta tampoc)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x21 El cas del convidat invisible (TDT) (sense errors)
Els misteris de l'Alfred Eriçó 1x22 La pudor misteriosa (TDT) (sense errors)

Haig de donar-li les gràcies a l'Adrià05 per gravar-me 3 episodis des de l'IPTV (17, 18 i 19) perquè jo els tenia amb alguns errors, pensava que la resta els tenia sense errors però després al cap d'un temps vaig veure que el 16 i el 20 tenien alguns errors.

La qualitat de l'àudio és pitjor que la d'aquesta release, culpa del material del qual han partit per emetre-ho pel canal.
A veure si algún dia el Super3 la torna a emetre i es poden aconseguir aquests episodis en millor qualitat i també s'aconsegueixen els epílegs de la resta d'episodis, ja que estan tallats en aquesta release.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant