Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1826
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Turc Per Principiants [COMPLETA]

dl. 02 jul. 2012, 02:08

Turc Per Principiants (Turkish fur anfangers)

Imatge

Capturadors: Petiso (totsrucs), (Mecanoscrit)
Muntadors: Xordi

Sinopsis: La vida de la Lena, una noia de 16 anys, es trasbalsa quan la seva mare, la Doris, s'enamora d'en Metin, un metge forense turc que treballa pel departament d'investigació criminal de la policia alemanya. Decideixen anar a viure junts i crear una nova gran família.

El resultat és que la Lena i el seu germà petit, en Nils, tenen ara dos germans més: la Yagmur, una musulmana ortodoxa que no para de resar i en Cem, un adolescent masclista que vol ser l'home de la casa. En Metin necessita abraçar a tothom, la Doris comença a fer llistes de la compra i enl Nils anomena "papa" a en Metin... Les diferències culturals entre ells són brutals! Viure situacions xocants i divertides és només qüestió de temps!

Info
Dades tècniques:
Nº temporades 2.
Capítols: 36.
Capítols temporada: 24.
Mida: 375 megues/capítol.
Font Video: DVD
Códec video: XviD 1.1
Resolució: 720x400
Framerate: 25fps
Bitrate: 1888 kbps.
Àudio:
- Català, mp3, 96kbps, 48kHz, mono.
- Alemany, ac3, 224 kbps, 48kHz, estereo.

Click & Load
Imatge
password: animelliure

Per descarregar obrir el Click & Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][115-KAR] Turc Per Principiants [05/36]

dl. 02 jul. 2012, 02:21

Dir que la serie l'estic pujant a DD per que no hi a fonts o quasi fonts via emule i la gent l'esta demanant, ja de pas provo hostings, ja que el que m'agradaba 115.com a canviat les condicions de registre i ara requereix telefon mobil xines per registrar-se. Probare amb http://file.karelia.ru i amb http://disk.karelia.pro/fast/ haveure que tal es comporten aquestes webs, si algu l'interessa, tambe pot utilitzar .http://kuai.xunlei.com/upload que per arxius petits (menys de 100 mb) esta força be.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 02 jul. 2012, 21:52

Moltes gràcies, aquesta és de les poques que veia de persones y la veritat és que estaba molt bé. No sabia que eren tan pocs episodis.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

Re: [DD][115-KAR-Yan] Turc Per Principiants [34/36]

dt. 03 jul. 2012, 06:45

Ja e pujat tot el que tenia, falta l'episodi 3x01 que no es va compartir a totsrucs i el 2x17 que aquest no el vaig poder descarregar per falta de fonts.

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 503
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dj. 05 jul. 2012, 02:21

Han començat l'emisio de nou, va començar dilluns, fan doble capitol al dia.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 05 jul. 2012, 05:36

Jo no la puc capturar, comenta-ho a totsrucs, haveure si en Petiso pot capturar els 2 que falten.

mentawai
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 25 jul. 2012, 21:07

dc. 25 jul. 2012, 21:18

moltes gracies! se que els fan al canal 3XL, pero a les 2 i 3 de la matinada no es un bon horari xDDD
els primers 5 capitols pujats amb 115 no sem baixen, i en hi ha algúns pujats amb karelia que s'em baixen pero al descomprimir dona error. aquests me'ls he descarregat dos cops cada un, i segueix donant-me error ú-u

tots els demés perfecte, merci! <333

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 01 ago. 2012, 12:12

Doncs es bon moment per capturar els capítols que faltes, wachimiro, tu estàs a l'aguait?

De fet acabo de veure que hi ha una tercera temporada (16 capítols més)

Ahhhhh! Hem sembla qeu just ahir van fer el 2x17!

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dv. 03 ago. 2012, 23:40

Sento molt ser portador de males noticies, pero tots aquests fallen>

1x06
2x03
2x06
2x13
2x18
2x24

Ara els borrar'e i tornare a descarregar, a veure si se mhan baixat malament, pero ho dubto, encara no mha passat mai que el problema fos aquest...desgraciadament. Despres edito amb els resultats.

EDIT: rebaixats i segueixen donant error.

I tambe es una llastima els 4 primers que estaven a 115. Si tens pensat repujarlos en breus avisa, que sino els poso a l'emule i ja aniran baixant.

Be, ara bones noticies: tinc localitzats els dies que faran els 2 episodis que falten, sera concretament el 15 i el 17 d'agost. En petiso no mha dit res, li he enviat pm per aqui i per totsrucs, no se si ho haura vist, de totes maneres ho capturare, i sino sempre ens quedara baixarlo de tv3.cat i montarlo amb un dvdrip.

Saluts!

keromi
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 20 gen. 2010, 17:44

dj. 20 set. 2012, 22:25

Hola!!
Primer de tot, moltíssimes gràcies!
Després... el capítol 1 al final s'ha aconseguit? :(
Gràcies de nou!

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dv. 21 set. 2012, 10:27

keromi ha escrit:
Hola!!
Primer de tot, moltíssimes gràcies!
Després... el capítol 1 al final s'ha aconseguit? :(
Gràcies de nou!

En principi en petiso va capturar els 2 que faltaven. Jo el tinc baixat del tv3 a la carta i tambe un dvdrip de l'episodi, per tant podria posar-li l'audio.

El que no tinc es el 2x17, perque hem vaig baixar el que no era i després els de tv3 ho van posar malament al a la carta. No se si ara estan fent la sèrie, ho hauria de mirar per fer-me amb la versió del "a la carta", que com a mínim l'audio és decent i sense talls.

Jo també els vaig capturar, pero tenen errors de señal... a veure si en petisó diu alguna cosa pels forums de totrucs, però estic sotscrit al fil i no m'ha arribat cap notificació.

keromi
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 20 gen. 2010, 17:44

dv. 21 set. 2012, 10:51

suloku ha escrit:
En principi en petiso va capturar els 2 que faltaven. Jo el tinc baixat del tv3 a la carta i tambe un dvdrip de l'episodi, per tant podria posar-li l'audio.

El que no tinc es el 2x17, perque hem vaig baixar el que no era i després els de tv3 ho van posar malament al a la carta. No se si ara estan fent la sèrie, ho hauria de mirar per fer-me amb la versió del "a la carta", que com a mínim l'audio és decent i sense talls.

Jo també els vaig capturar, pero tenen errors de señal... a veure si en petisó diu alguna cosa pels forums de totrucs, però estic sotscrit al fil i no m'ha arribat cap notificació.

Genial!

A tv3 a la carta ahir el que hi havia era del 3x07 al 3x11 si no m'equivoco, o algo per l'estil...
la qualitat no és igual que un ripeig ben fet, però millor això que res jeje
bé, si sabem segur que està agafat, ja sabem que no cal que rebusquem per buscar-ho, perquè per no ser-hi, no ho trobo ni en VOSE XDDD :P
gràcies!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 21 set. 2012, 21:58

Si m'aviseu per mp quin dia els fan per la tele els capturare, pero m'heu d'avisar, que no estic gaire per aquestes coses ultimament.

seteresco
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 16 des. 2012, 19:53

dg. 16 juny 2013, 23:52

wachimiro ha escrit:
Hola wachimiro. En primer lloc et voldria demanar que pugis els capitols en aquella web que va tant be la de la tercera temporada en format rar d'acord? Perquè la web xinesa no m'ho deixa descarregar. I la web rusa doncs tampoc. I per acabar, tinc un problema amb els capitols 3x04 i 3x05 me'ls he descarregat sense cap error ni res, i ara em diu el archivoe está cifrado per tant necessito que em diguis la contrasenya. Si us plau soluciona'm aquests problemes perquè fa anys que no veig aquesta serie i és molt bona. Gràcies.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 17 juny 2013, 05:33

Jo no la puc repujar, si et demana password prova amb animelliure. Crec que la tindras que baixar per emule i tens per molts mesos.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants