Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2595
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

[DD] CAÇAFANTASMES

dj. 13 set. 2012, 16:53

La cosa trata de que elber me ha cedido los vhs ya que el no tiene vhs y tal, y tampoco mucho tiempo para hacerlo, la cuestion es que yo pondre la release por el y capturare audios, y los limpiare y tal, y con el video tambien, la fuente del video todavia no lo se, me tengo que decidir, me gustaria usar los dvds americanos pero entiendo que es muy dificil bajarlos, por lo tanto tambien puedo usar los dvds de un compañero de este foro que me ofrecio que usara los suyos (unos que estan por pando) en fin en el hilo ire editando para poner informacion y el primer capitulo en poco tiempo.

Se habre este tema nuevo porque el otro es de hace muchos años y tiene post muy antiguos.

datos de la release:

Audio: vhs

Video: en contruccion

Tamaño por capitulo: unos 200/300 mb aproximadamente

formato: mkv

Ire editando poco a poco con nueva informacion y capturas.

capitols:
1 https://mega.nz/#!SYFwlDqa!Wt_RBPKHkCkn ... QBu1m0T2tM

Llista de capítols

1-Fantasmes societat anònima
2-El Menjawatts
3-El veïnat de la Sra. Rogers
4-Torna a casa Babetes
5-El gnom de sota el pont
6-Que ve el Papu!
7-El bruixot de la son
8-Un Halloween etern
9-Torna a casa Ray
10-Segona Presa
11-Ciutadà fantasma
12-El geni de la Janine
13-La nit de Nadal del 1837
14-La porta del judici final
15-L'emisora fantasma
16-El Malachai
17-L'esperit de la tieta Lois
18-El terror de les profunditats
19-L'Egon abandona els caçafantasmes
20-La ciutat babejada
21-Partit nocturn
22-El paral·lelogram
23-L'antic esperit universitari
24-Els caçatantasmes a l'espai
25-Un món de dues dimensions
26-Una nit a l'òpera
27-Doctor, doctor…
28-Els caçafantasmes a l'atur
29-A sota dels nostres carrers
30-Qui és l'assassí?
31-La guerra del pollastre
32-La simfonia de la destrucció
33-La ciutat de l'automòbil
34-La Banshee
35-Un fantasma d'allò més malvat
36-Fil i tisores
37-No te'l pots emportar a l'altre barri
38-Ningú va a Lupusville
39-Drool, el follet amb cara de gos
40-L'home que no podia tornar a casa
41-El despertar de Cathulhu
42-L'oncle d'en Ray
43-El motorista sense cap
44-Les coses de les golfes de la Sra. Faversham
45-L'Egon a l'atac
46-Llums, càmara, aparició!
47-L'ocell de Kildarby
48-Janine Melnitz caçafantasmes
49-Apocalipsi ara?
50-Un fantasma desintegrat
51-El dia del cavaller rebel
52-Un tros de gel molt calent
53-El gos dels pantans
54-Em diuen Sr. Babetes
55-L'últim tren cap a l'oblit
56-L'aprenent de caçafantasmes
57-La Janine es pren el dia lliure
58-Els caçafantasmes a París
59-El dimoni de les profunditats
60-Duel al O.K. Corral
61-El caçafantasmes de l'any
62-La convenció dels morts
63-L'armari dels misteris
64-El gerani fantasma
65-La venjança de Murray, el pregadéu
66-Les muntanyes fantasmes
67-La ciutat sóc jo
68-Les pedres que es lamenten
69-El llarg, llarg, llarg, adéu
70-En Destrossa, el fantasma
71-Que pagui el dimoni
72-Babetes, ets tú?
73-El fantasma de l'Egon
74-Salvats pel Capità Acer
75-Víctor, el fantasma feliç
76-El drac de l'Egon
77-La granja de vaques
78-Un forat a la paret
79-El fantasmet
80-L'esperit dels animals
81-Ha tornat el Papu
82-Hi havia una vegada…
83-Les dues cares d'en Babetes
84-Un assumpte enganxós
85-Halloween segona part
86-No suporto aquest país!
87-El petit Babetes té problemes dels grossos
88-La mona d'imitació
89-L'acampada
90-El grundel
91-El castell de Transilvania
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 08 oct. 2015, 18:50, en total s’ha editat 2 vegades.

Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: [DD] CAÇAFANTASMES

dj. 13 set. 2012, 17:05

A veure si això prospera.

Els capis 19, 57 i 85 no estan grabats malauradament.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 13 set. 2012, 17:41

Elber ha escrit:
A veure si això prospera.

Els capis 19, 57 i 85 no estan grabats malauradament.

a malas se pueden substituir por el audio en valenciano, que no es lo mismo y tal pero almenos...

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dj. 13 set. 2012, 18:04

terminator ha escrit:
...la fuente del video todavia no lo se, me tengo que decidir, me gustaria usar los dvds americanos pero entiendo que es muy dificil bajarlos, por lo tanto tambien puedo usar los dvds de un compañero de este foro que me ofrecio que usara los suyos (unos que estan por pando) en fin en el hilo ire editando para poner informacion y el primer capitulo en poco tiempo.

Reedito el missatge que he deixat al post antic respecte a la serie

Hola a tothom!

Tinc un missatge per a qui pugui donar-nos un cop de mà amb la sèrie:

Entre l'Elber, en david_80s i jo estem mirant de baixar-nos una versió de la serie que esta en arxius ISO, en alguns casos, i, en altres, en arxius separats en VOB i un de RAR. Són DVD9 (els DVD5 són els DVDs convencionals que ocupen com a molt 4,7 GB i que es poden grabar amb normalitat al Nero) cosa que, per tant, són arxius que sobrepassen els 4,7 GB convencionals; de fet ocupen enter 5 i 7 GB cada DVD aproximadament.

Son arxius que estan en descarrega via Torrent i la veritat es que costa molt de baixar una quantitat tan considerable (poc més de 100 GB) sent només 3 persones, per això volem demanar ajuda a qui pugui col·laborar amb la descàrrega. Si accepteu envieu-me un MP i us indicaré quina part podrieu anar baixant. Esperem que pogueu ajudar-nos amb aquest magnifica serie.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dj. 13 set. 2012, 19:31

Una bona notícia. A veure si tenim sort amb la release.
Imatge

TurboPork
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dj. 14 març 2013, 17:32

dv. 15 març 2013, 16:47

Jo puc proporcionar tots els capitols en dvd en audio angles, per si de casualitat algu te els audios en català. Son regio 1, editats a USA.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 15 març 2013, 22:59

TurboPork ha escrit:
Jo puc proporcionar tots els capitols en dvd en audio angles, per si de casualitat algu te els audios en català. Son regio 1, editats a USA.

de conya, es el dvd sense compresio? si es aixi minteresa.

TurboPork
Usuari
Usuari

ds. 16 març 2013, 12:37

Volia tenir la coleccio de caçafantasmes, i no em va quedar més remei que comprar l'edició de USA, son regio 1 (tinc la sort que no m'importa veurel's en anglès, el doblatge es excel.lent, però m'encantaria recuperar-los en català, la veritat...), ara, si es comprimit o no no ho sé´.

Diga'm com ho puc esbrinar. El mateix dic de les sèries de les Tortugues Ninja, i contes del guardià de la cripta.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 17 març 2013, 09:37

TurboPork ha escrit:
Volia tenir la coleccio de caçafantasmes, i no em va quedar més remei que comprar l'edició de USA, son regio 1 (tinc la sort que no m'importa veurel's en anglès, el doblatge es excel.lent, però m'encantaria recuperar-los en català, la veritat...), ara, si es comprimit o no no ho sé´.

Diga'm com ho puc esbrinar. El mateix dic de les sèries de les Tortugues Ninja, i contes del guardià de la cripta.

Doncs si pots posar una captura o algo, sobretot fixat a la caratula si posa dvd5 o dvd9 es a dir si ocupa mes de 4 gb i algo.

TurboPork
Usuari
Usuari

dg. 17 març 2013, 20:07

No veig enlloc que posi res d'això, pero si el que vols saber es si es dvd's son de doble capa, si que ho son, quan els fico al pc em posa que ocupen 7gb i algo.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 18 març 2013, 10:57

TurboPork ha escrit:

Estaria molt be si algu pogues aconseguir els audios en catala dels caçafantasmes, tortugues ninja i guardia de la cripa i posar-los en aquests dvds del turbopork. Son 3 de les series que falten i que mes ilusio farien a la gent segur :yeah:

Quina connexio a internet tens turbopork?? ho dic per si seria viable que els hi passessis a algu.

Salutacions.

TurboPork
Usuari
Usuari

dl. 18 març 2013, 13:38

theflyingdove ha escrit:
TurboPork ha escrit:

Estaria molt be si algu pogues aconseguir els audios en catala dels caçafantasmes, tortugues ninja i guardia de la cripa i posar-los en aquests dvds del turbopork. Son 3 de les series que falten i que mes ilusio farien a la gent segur :yeah:

Quina connexio a internet tens turbopork?? ho dic per si seria viable que els hi passessis a algu.

Salutacions.

Hola company, estic parlant amb dos usuaris que tenen projectes professionals a les mans, aixi que estic segur que arribarem a fer alguna cosa. Pero hi han varis inconvenients, el primer que visc a Mallorca, per el que es practicament impossible quedar per fer entrega dels dvds (i odiaria haver-los d'enviar per correus, seria un patiment, jeje), i la segona, es que tenc una connexio lenta (em manejo amb un pen usb, que va be per navegar).

De solucions, se m'acudeix gravar-los tots en dvd, pero necessitaria un munt de dvds de doble capa. Si algu sap on els puc trobar be de preu, no tenc inconvenient en gravar-ho tot i enviar-ho, cubrint totes les despeses (si els dvds no son molt cars, repeteixo)

Una altra solucio, seria ripejar-ho tot jo, i enviaro en memòries, en un disc dur... jo entinc un de 500gb que no m'importa enviar amb tot el material, pero fa temps que no l'uso i no se ni si funciona.

Una altra solucio, bastant lenta, seria provar d'enviar els arxius per internet de casa, pero nomes ho podria fer els vespres, i crec que es una connexio bastant lenta (uns 3gb).

A veure si entre tots feim alguna cosa, m'encantaria tenir la colecció en català ;), proposem idees, dvds economics, si algu en té... no m'importa fer-me carreg de les despeses, sempreque no sigui super car.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 18 març 2013, 18:27

TurboPork ha escrit:
theflyingdove ha escrit:
TurboPork ha escrit:

Salutacions.

Hola company, estic parlant amb dos usuaris que tenen projectes professionals a les mans, aixi que estic segur que arribarem a fer alguna cosa. Pero hi han varis inconvenients, el primer que visc a Mallorca, per el que es practicament impossible quedar per fer entrega dels dvds (i odiaria haver-los d'enviar per correus, seria un patiment, jeje), i la segona, es que tenc una connexio lenta (em manejo amb un pen usb, que va be per navegar).

De solucions, se m'acudeix gravar-los tots en dvd, pero necessitaria un munt de dvds de doble capa. Si algu sap on els puc trobar be de preu, no tenc inconvenient en gravar-ho tot i enviar-ho, cubrint totes les despeses (si els dvds no son molt cars, repeteixo)

Una altra solucio, seria ripejar-ho tot jo, i enviaro en memòries, en un disc dur... jo entinc un de 500gb que no m'importa enviar amb tot el material, pero fa temps que no l'uso i no se ni si funciona.

Una altra solucio, bastant lenta, seria provar d'enviar els arxius per internet de casa, pero nomes ho podria fer els vespres, i crec que es una connexio bastant lenta (uns 3gb).

A veure si entre tots feim alguna cosa, m'encantaria tenir la colecció en català ;), proposem idees, dvds economics, si algu en té... no m'importa fer-me carreg de les despeses, sempreque no sigui super car.

Doncs el mes facil seria que passessis tots els dvds a un disc dur i l'enviesis a qui ha de posar-li l'audio en catala , quants dvds son en total les 3 series?? i quants son de doble capa?? Ho dic pq potser no et caben tots en el disc dur de 500gb.

Una altra opcio es gravar-los en dvds i enviar-los. Et paso per privat l'enllaç a una pagina web amb dvds de doble capa barats.

TurboPork
Usuari
Usuari

dl. 18 març 2013, 19:30

Son 20 i pico dvds cada serie, i pràcticament tots son de doble capa, menys alguns "residuals" de fi de temporada, on nomes hi van 3 o 4 capitols.

Jo crec que possiblment si que hi cap tot dins el disc dur, posem en un cas hipotetic dues series, amb 25 dvd's cada una, a 8 gb cada dvd, surt a 200gb per serie, 400 en total, i sempre serà una miqueta menys perque no el 100% son de doble capa.

No se com ficar-los al disc dur, pero si algu em fa un mini tutorial començo a la de ja a ficar-los al HDD.

Moltes gràcies company!!

Edito: Algu em pot ajudar a xapar els dvd's de doble capa per ficar-los en dos de normals? Es que aixi no he de comprar absolutament res, m'ahorro la pasta i començo ja, que en tenc un munt de normals

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 18 març 2013, 19:56

TurboPork ha escrit:
Son 20 i pico dvds cada serie, i pràcticament tots son de doble capa, menys alguns "residuals" de fi de temporada, on nomes hi van 3 o 4 capitols.

Jo crec que possiblment si que hi cap tot dins el disc dur, posem en un cas hipotetic dues series, amb 25 dvd's cada una, a 8 gb cada dvd, surt a 200gb per serie, 400 en total, i sempre serà una miqueta menys perque no el 100% son de doble capa.

No se com ficar-los al disc dur, pero si algu em fa un mini tutorial començo a la de ja a ficar-los al HDD.

Moltes gràcies company!!

Edito: Algu em pot ajudar a xapar els dvd's de doble capa per ficar-los en dos de normals? Es que aixi no he de comprar absolutament res, m'ahorro la pasta i començo ja, que en tenc un munt de normals

Jo et recomano que els passis al disc dur. Es molt facil i mes rapid que grabar-los en dvds, si vols dona'm el teu msn o facebook per privat i t'ho explico.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants