Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: [DD] CAÇAFANTASMES

dt. 03 des. 2013, 19:29

Lea atrás.

Eldaya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 16:56

dl. 24 feb. 2014, 00:56

Ostres, anims a tothom!!
Tinc moltes ganes de tenir aquesta serie, i fa molt de temps l s,en parla, sigh u.u
Jo tinc encara una cinta amb capitos gravata del super3, pero no tinc vhs. potser si algu de barcelona en tingues i pugues treurels, podriem quedar i li passo. Llastima que em van trencar molts dels vhs k tenia grabats, pero mira, cuansevol coseta...

El k passa es k no se de quins capitols son.

En fi, molta sort, i a veure si trobem mes gent k ens pugui ajudar!!

Enviado desde mi GT-I9300 mediante Tapatalk
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2596
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 24 feb. 2014, 01:03

nobuchan ha escrit:
Ostres, anims a tothom!!
Tinc moltes ganes de tenir aquesta serie, i fa molt de temps l s,en parla, sigh u.u
Jo tinc encara una cinta amb capitos gravata del super3, pero no tinc vhs. potser si algu de barcelona en tingues i pugues treurels, podriem quedar i li passo. Llastima que em van trencar molts dels vhs k tenia grabats, pero mira, cuansevol coseta...

El k passa es k no se de quins capitols son.

En fi, molta sort, i a veure si trobem mes gent k ens pugui ajudar!!

Enviado desde mi GT-I9300 mediante Tapatalk

Ostres pues hay varios capis que faltaban, si me pudieses pasar las cintas de lujo

Eldaya
Arashinchu
Arashinchu

dg. 16 març 2014, 17:10

Jejejej, ja les he passat a LupinIII i mha donat bones noticies, a veure quan es pronuncia i diu el qué ;D!!!!
:wub: :wub: :wub: :wub:

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dg. 16 març 2014, 18:12

Terminator, el llistat del principi del post està confirmat? Vull dir, tens tots els episodis de la llista, excepte el 19, 57 i 85 oi? Eldaya m'ha passat una cinta on hi ha capitols que van del 79 al 85, el 72, el 16 i el 17. Si et falta el 85 del tot no et preocupis, aquest és a la cinta que tinc PERÒ li falta el titol y un trosset d'uns 10 segons on afecta l'audio català :( Tot i així no et preocupis, et passaré tots els capitols que em va passar Eldaya ^^

Eldaya
Arashinchu
Arashinchu

dg. 16 març 2014, 20:11

La próxima setmana miraré si trobo l,altre cinta, a veure si hi ha sort i trobem el capítol aquest afectat (perqué potser si el tenia així, el vaig grabar de nou), quan sápiga alguna coseta os dic quelcom, de totes maneres, a veure si fem un a crida a més persones, i per el FB d,Animelliure? Potser allá ens llegeixi més persones i hi hagi sort...

Sal-lutacions ^^! Ens llegim!!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 16 març 2014, 20:33

lupinIII ha escrit:
Terminator, el llistat del principi del post està confirmat? Vull dir, tens tots els episodis de la llista, excepte el 19, 57 i 85 oi? Eldaya m'ha passat una cinta on hi ha capitols que van del 79 al 85, el 72, el 16 i el 17. Si et falta el 85 del tot no et preocupis, aquest és a la cinta que tinc PERÒ li falta el titol y un trosset d'uns 10 segons on afecta l'audio català :( Tot i així no et preocupis, et passaré tots els capitols que em va passar Eldaya ^^

En principi si, pero no esta confirmat del tot, pero segons diu el autor original de les cintes si, per cert, suposo que ho saps, pero ripeja les cintes amb lentrada de audio del ordinador, en comptes de grabar el video i el audio junts, dona mes cualitat aixi, les poses en wav, ja que per modificarles necesitare els audios sense compresio

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1206
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dl. 17 març 2014, 07:19

Els atres capitols els tens encara que no siguin en català
Imatge

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dl. 17 març 2014, 13:32

terminator se que no és el lloc però TheXFilter va dir que era en tu treballant en la release dels caçafantasmes en valencià
saps alguna cosa?
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 17 març 2014, 14:59

fisiko005 ha escrit:
terminator se que no és el lloc però TheXFilter va dir que era en tu treballant en la release dels caçafantasmes en valencià
saps alguna cosa?

No te entes be el missatge, que era en tu?

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dl. 17 març 2014, 15:27

terminator ha escrit:
fisiko005 ha escrit:
saps alguna cosa?

No te entes be el missatge, que era en tu?

en tu=amb tu!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
que estaba treballant amb tu en la release dels caçafantasmes en valencià que si saps alguna cosa?
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 17 març 2014, 15:42

No se res, el que estaba fent es agafar els meus capis en catala, i posarli els audios valencians que jo recordi, pero treballar plegats tampoc es pot dir, com que jo no he comensat la release, suposo que vol esperar per fer els valencians.

Eldaya
Arashinchu
Arashinchu

dv. 04 abr. 2014, 21:01

Hola!! ^^ Com van les cosetes? :P

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 04 abr. 2014, 22:48

Sisplau no pregunteu sense llegir abans els anteriors comentaris.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 23 abr. 2014, 06:33

Aveure, informo per els que estiguin esperant la release, he quedat amb el lupin per que em pasi les cintes que li a donat el usuari eldaya, pero com que ara estic inmers amb la release de dr slump he pensat en que es millor quedar cuant estigui per el final de la release de dr slump, com que ara vaig mes rapid amb dr slump, no sera tant llarg.

Tambe dir, que el usuari thexfilter, em pasaba els dvds originals ja que ell els tenia de america, espero que cuant es remonti la release, encara estigui per aqui, ja que fa temps que no el veig.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants