Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

[MEGA] ReBoot (Català) [1/47]

dl. 25 març 2013, 15:23

Discurset:
Spoiler: mostra
Abans de il·lusionar-vos us vull dir que pujaré els episodis que va pujar el engarec, i tan sols aportaré dos episodis de mes. Tenia la 1ª i 2ª temporada completes però per un desgraciat accident hem vaig quedar sense 4 cintes VHS al intentar passar-les a un format per ordenador.

El monstre de nuls, gigabyte, no et fiïs de ningú. Aquestos son els episodis que no vaig baixar del engarec i no podré pujar. Si algú me'ls pot passar (dropbox, mail, o com siga) els pujaré encantat.

També ja fa temps hem vaig posar en contacte amb TV3 per a veure si podien tornar a fer-la per la TV i hem van dir que ja no tenien els drets i que per aixo no l'han tornat a fer. No crec que ens cedisquen els àudios tampoc, però si algú ho vol intentar...

La ultima cosa que us diré es que no aniré a tota velocitat pujant els episodis. Temps al tems eh.

Imatge

"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"

ReBoot!

Tot el que necessites saber sobre ReBoot:

LA SÈRIE:
ReBoot és una sèrie d'animació en 3D d'acció i aventures, creada l'any 1994 al Canadà. És un referent de l'animació mundial, al ser pionera en l'animació 100% per ordinador. A Catalunya va ser doblada al català, i emesa pel programa Club Super 3 de Televisió de Catalunya en dues ocasions.

Va ser produida per la companyia canadenca Mainframe Entertainment Inc. (actualment Rainmaker Entertainment), amb Gavin Blair i Ian Pearson com a creadors principals. La sèrie consta de quatre temporades, fetes entre els anys 1994 i 2001, amb un total de 47 episodis de 22 minuts de durada. Estava prevista una cinquena temporada, que en el seu moment va quedar cancel·lada per motius econòmics. No obstant, Rainmaker va anunciar que té intencions de completar la sèrie durant els propers anys.

A banda de les quatre temporades, ReBoot ha brindat molts articles de merchandising: un videojoc per a Play Station 1, un còmic virtual, diverses produccions per a l'Imax, una col·lecció de figures dels personàtges, etc.

PRESENTACIÓ:
ReBoot tracta sobre la vida dins dels ordinadors. Si, VIDA! Nosaltres, que som els usuaris, no ens n'adonem, però a l'interior del nostre ordinador s'hi troba un sistema on hi conviuen tot de personatges (binomis, virus, guardians, follets...) que interactuen amb vida pròpia, com en una gran ciutat de negocis. ReBoot ens explica la història d'un sistema en concret, anomenat Sistema Principal (o Mainframe).

Aqui hi viu en Bob, el nostre protagonista, un guardià de color blau que protegeix la ciutat dels constants perills. I especialment, fer front a en Megabyte, un virus molt dolent que viu al Sistema Principal, i que sempre té plans malignes. Per a combatre'l, en Bob té l'ajuda dels seus amics: la Dot (la comandant del sistema) i l'Enzo (el germà petit de la Dot), entre d'altres.

De'n tant en tant, el guardià també s'ha d'encarregar de guanyar els jocs que envia l'usuari (des de fora de l'ordinador). Al iniciar un joc, a dins de l'ordinador apareix un cub gegantí de color violeta, que envaeix part del sistema. I dins del cub, s'inicia l'escenari del joc. L'obligació del guardià és guanyar-li la partida a l'usuari, doncs si resulta derrotat, tot el sector de la ciutat quedarà destruit, i ell i la resta d'habitants, esborrats! Però tranquils, que en Bob sempre se les empesca d'alguna manera per guanyar a l'usuari.

Dins del joc, es pot fer el "ReBoot!", que consisteix en fer doble-clic a la icona personal tot dient la paraula màgica. Fer ReBoot proporciona indumentària adeqüada i eines útils pel joc.

PERSONATGES:
- Bob: És un guardià (nº452), responsable de la defensa del Sistema Principal. És de color blau.
- Dot Matriu: És la commandant del Sistema Principal, i la millor amiga d'en Bob. També és propietaria de "Dot's Dinner", un restaurant molt concorregut. La Dot és de color verd.
- Enzo Matriu: És el germà petit de la Dot, i admira profundament a en Bob, a qui sempre acompanya. És de color verd, com la Dot.
- Phong: És el savi responsable del Centre de Càlcul. Sovint tots li demanen consells, per la seva gran sabiduria.
- Frisket: És un gos vermell, gran, fort, i intel·ligent, que sovint acompanya a l'Enzo i l'ajuda.
- Megabyte: És un virus. Les seves aspiracions son dominar el Sistema Principal i obrir un portal al Super Ordinador, però en Bob no li ho posarà fàcil.
- Hexadecimal: És un virus. Coneguda per les seves màscares, és realment polifacètica. No és tant violenta com en Megabyte, però en Bob també li haurà de parar els peus sovint.
- Hack i Slash: Són dos robots bessons, a les ordres d'en Megabyte. Són de color vermell i blau respectivament.
- Scuzzy: És la mascota de l'Hexadecimal. Al seu cap hi té un visor de records, d'allò més curiós!
- Mouse: És una hacker, vella coneguda d'en Bob. És una mercenaria que treballa per a guardians, o fins i tot virus, però des de que s'instala a Mainframe vetlla desinteressadament per la protecció de la ciutat.
- AndrAIa: És un follet de joc, que apareix per primer cop a la segona temporada. Ella i l'Enzo es fan molt amics després de coneixe's, i son inseparables. Té aspecte de sirena de mar, de cabells blaus.
- Capacitador: conegut com a Gavin o vulgarment "El Binomi Sanguinari" és un pirata que, al capdavant de la seva tripulació, viatja per la Xarxa en busca de riqueses. No obstant, té un gran cor. El seu vaixell respon al nom de "Saucy Mare".
- Turbo: Líder dels guardians de la Xarxa. Viu al Super Ordinador.
- Ray Tracer: conegut com el Surfista de la Web, és un "motor de recerca" que apareix a partir de la tercera temporada.
- Mike el televisor : Personatge còmic en forma de televisor, obsessionat per les entrevistes (sempre, inoportunes).
- Cyrus: Binomi que té un rol una mica ambigu. Principalment se'l coneix per ser un espia de'n Megabyte.

Nota: Els binomis componen la major part de la població. Son petits, i poden tenir la forma de 0 o de 1. A la sèrie, hi ha moltes cites al sistema de numeració informàtic (0 i 1).

EPISODIS:
TEMPORADA 1 (1994)
Episodi 01 - L'Esquerda
Episodi 02 - Cursa Contra el Rellotge
Episodi 03 - El Ràpid i el Menjar
Episodi 04 - El Virus Medusa
Episodi 05 - La Baralla
Episodi 06 - A la Panxa de la Bèstia
Episodi 07 - El Binomi Sanguinari
Episodi 08 - Enzo el Llest
Episodi 09 - Mags, Guerrers, i un Consell del Nostre Patrocinador 
Episodi 10 - El Gran Robatori del Cervell
Episodi 11 - Per Molts Anys
Episodi 12 - Crisi d'Identitat, 1ª Part
Episodi 13 - Crisi d'Identitat, 2ª Part

TEMPORADA 2 (1995)
Episodi 14 - Infecció
Episodi 15 - El Mestre de Codis
Episodi 16 - Quan Xoquen Dos Jocs
Episodi 17 - Bad Bob
Episodi 18 - Finestres Pintades
Episodi 19 - AndrAIa
Episodi 20 - El Monstre de Nuls
Episodi 21 - Gigabyte
Episodi 22 - No et Fïis de Ningú
Episodi 23 - Guerres de la Web

TEMPORADA 3 (1997)
Episodi 24 - Per Solucionar i Defensar
Episodi 25 - Entre l'Ós Rentador i el Mur
Episodi 26 - Mur de Foc
Episodi 27 - Joc Finalitzat
Episodi 28 - Icones
Episodi 29 - Allà on Cap Follet Mai No Ha Arribat
Episodi 30 - El Número 7
Episodi 31 - L'Episodi Sense Nom
Episodi 32 - El Retorn del Binomi Sanguinari
Episodi 33 - Els Límits del Més Enllà
Episodi 34 - Genets de la Tempesta
Episodi 35 - Els Paranys de la Mouse
Episodi 36 - Megaframe
Episodi 37 - Confrontació
Episodi 38 - Daltabaix del Sistema
Episodi 39 - Fi del Programa

TEMPORADA 4 (2001)
Pel·lícula 1 (episodis 40-43) - Daemon Envaeix
Pel·lícula 2 (episodis 44-47) - Els Meus Dos Bobs

Tot açò esta copiat del post del engarec, simplement continue el seu treball ja que ha abandonat el projecte.

Nota: Si algú hem pot dir com es fa aixo de que no aparega el enllaç del episodi i aparega el nom del episodi que meu diga perquè jo ara mateixa no se com es fa.
P@1 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 22 oct. 2013, 12:58, en total s’ha editat 1 vegada.

Daerun
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dl. 23 juny 2008, 14:05
Ubicació: Manresa

Re: [MEGA] ReBoot (Català) [1/47]

dt. 02 abr. 2013, 15:36

Tens el material de l'Egarenc?
Imatge

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 05 abr. 2013, 09:33

Daerun ha escrit:
Tens el material de l'Egarenc?

Si obris el spoiler de discurset heu explique tot. Teu resumisc: Tinc 3 del engarec (dos dels cuals no se perque dos que me falten no es pujen a mega)+ dos meus ( que encara tinc que pasar-los de vhs a algun format digital)

Heu recorde, si algu te els que hem falten de l'engarec que els puje ell@ o que me'ls pase ^^

Fatball
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 10 oct. 2013, 19:22

dv. 11 oct. 2013, 16:45

Aquesta serie la té algu en català que la pugui penjar? porto bastant de temps esperant si la poseu aquí, perquè m' encantaria tenir-la.

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 11 oct. 2013, 18:31

Fatball ha escrit:
Aquesta serie la té algu en català que la pugui penjar? porto bastant de temps esperant si la poseu aquí, perquè m' encantaria tenir-la.

Es una llarga historia, ara quant tinga temps te escric tot el toxaco :bleh:

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 12 oct. 2013, 15:45

Fatball ha escrit:

Val, a dalt de tot obri el discurset i mira el que hi ha escrit

Fatball
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 10 oct. 2013, 19:22

dv. 18 oct. 2013, 19:58

Vale, només ho preguntava perquè tinc moltes ganes de tenir la i no hi havia canvis des de principis d' abril, m' estava impacientant un mica, perdonna la impaciencia

zetasj55
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 21 oct. 2013, 09:45

dl. 21 oct. 2013, 09:53

Si algú hem pot dir com es fa aixo de que no aparega el enllaç del episodi i aparega el nom del episodi que meu diga perquè jo ara mateixa no se com es fa.
cert killer cert killer
motorcycle jackets motorcycle jackets
leather motorcycle jackets for women leather motorcycle jackets for women
cisco certification courses cisco certification courses

snatcher
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 96
Membre des de: ds. 24 ago. 2013, 19:31
Ubicació: Barcelona

dl. 21 oct. 2013, 14:24

zetasj55 ha escrit:
Si algú hem pot dir com es fa aixo de que no aparega el enllaç del episodi i aparega el nom del episodi que meu diga perquè jo ara mateixa no se com es fa.

Así:
Episodi 19 - AndrAIa

[url=https://mega.co.nz/#!tVhxAIra!ZOcUT1440Z5FU00b6gmykFExW9pNVbqbOZyiIaNR4I4]Episodi 19 - AndrAIa[/url]

;-)

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 22 oct. 2013, 13:14

Menos mal perquè jo encara vaig fluix en els html gracies :yeah:

Tato tu no tindràs descarregats els episodis que va pujar l'engarec no? El meu portàtil fa poc que va caure a terra i el disc dur l'he tingut que cambiar.

Igualment com que veig que hi ha bastant gent interesa aniré a portar la cinta de vídeo a que me la passen a dvd (si veeu que no faig faena spamejeu-me)

Admoroux
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 23 jul. 2013, 11:12

dj. 23 gen. 2014, 00:28

Bones!

Com ho portem això? Ho pregunto perque he aconseguit tots els capitols ripejats dels DVD canadencs originals. El problema és que estan en anglés, per tant, o els subtitulo al català i els pujo o algú que, per casualitat tingui l'audio en català i m'ho vulgui passar...

Mentres rebo cap resposta, aniré mirant de preparar els subtitols per adelantar feina...

Salut!

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1826
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dj. 23 gen. 2014, 01:36

Admoroux pots posar un link d'on has aconseguit els rips dels dvds? o pujar-los si t'hi veus amb ganes, ja que a mi amb angles ja em va be.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Admoroux
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 23 jul. 2013, 11:12

dj. 23 gen. 2014, 18:13

wachimiro ha escrit:
Admoroux pots posar un link d'on has aconseguit els rips dels dvds? o pujar-los si t'hi veus amb ganes, ja que a mi amb angles ja em va be.

Tens un MP ;)

Sobre pujar-los, segurament intentaré fer els subs dels capitols els aniré pujant poc a poc. Ja en faré un fil nou amb el projecte.

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 26 gen. 2014, 15:04

Admoroux la cosa esta molt malament, osiga que fes els subtituls fes jajaja

Les meues descarregues les tens asegurades :yeah:

patata_voladora
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 oct. 2013, 16:34

dc. 29 gen. 2014, 16:12

ei ei eiiiii ningú sap res de Reboot en català? La tinc en anglès però trobo a faltar-la en l'idioma natiu, siusplau!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants