Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [YD/MEGA] Sylvan [42/65]

dv. 07 juny 2013, 10:09

Hola de nou wachi

Espero resposta teva per seguir pujan els capitols que et faltan.

Pero encara faltan els 3 primers capitols,
a veure si algú pot col.laborar i completem la serie.

Una slautació

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1746
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dv. 07 juny 2013, 20:59

Puja tot el que vulguis, quan acabi de pujar per la meva part, e pensat que posaré tots els links tant dels teus episodis com els d'en david80scat i els meus en el mateix contenidor dlc, eixís que la gent esculli els que mes l'hi agraden. Jo encara no m'he pogut descarregar cap episodi dels que em faltaven, nomes espero que no ho esborrin els de mega abans que m'ho pugui baixar. ^^u Si podeu feu servir yandex que mega no es gaire de fiar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Sumire_Lori
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 84
Membre des de: dt. 15 gen. 2013, 04:46

dl. 10 juny 2013, 20:30

Gràcies per pujar aquesta sèrie ^-^

Kintoki
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 15 oct. 2013, 14:54

Re: [YD/MEGA] Sylvan [62/65]

dt. 15 oct. 2013, 15:04

Perdoni pero el link després del AdFly està romput :( Pots subir-los un'altra vegada per favor? Gràcies. :yeah:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 15 oct. 2013, 20:42

Kintoki Funciona bé, necessites jdownloader per poder-ho descarregar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 719
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 16 oct. 2013, 01:21

Els enllaços a mega no van els altres si.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 16 oct. 2013, 04:44

Repujats :ein: per descomprimir els nous cal fer servir el winrar 5

Kintoki
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 15 oct. 2013, 14:54

dc. 16 oct. 2013, 19:53

wachimiro ha escrit:
Repujats :ein: per descomprimir els nous cal fer servir el winrar 5

Muchísimas gracias Wachimiro :profident: Disculpa las molestias, ya me anda bajando el JDowloader el enlace, que aún no sabía cómo hacer que el Click 'N' Load me funcionase bien :xiulant: Ya todo en orden. Gracias de nuevo :yeah:

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 22 oct. 2013, 19:59

Acabo de veure que només falten 3 episodis, llàstima que siguin els 3 primers, però tenir tots els altres és una passada!

A veure si algú pot aconseguir els que falten pel saló del manga... :xiulant:

Diria que en castellà també els van fer, potser seria possible trobar els 3 primers en castellà ni que sigui per veure'ls?

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 23 oct. 2013, 23:39

! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -04 #O ça l_ab# (VHS).rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -07 08 #El a d la pa – El gll ral#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -09 010 #Ofa al al – alga a q aagar#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -25 026 #Mrr d pa - El dr r#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -41 042 #El llr d_ Lr - U drap al #.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -49 #A d r#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -50 #J rrd, rrd#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -59 #Er al l#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -60 #Llgx, d xx.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -61 #Crr ar# (VHS).rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -62 #Epò par#.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -63 #Spr #.rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -64 #J, j, j l alr# (VHS).rar: The archive is either in unknown format or damaged
! C:\Rutaqualsevol\Sylvan\Syla -65 #Syla r# (VHS).rar: The archive is either in unknown format or damaged

Aquests arxius em donen error amb el winrar, no puc fer res amb ells, ni obrir-los ni res. Amb el 7zip igual.

He tornat a baixar un parell per si de cas i fan el mateix.

edit: perdó pel doble post, no me n'he adonat

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 24 oct. 2013, 00:15

Son els ultims que he repujat, cal fer servir winrar5.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 24 oct. 2013, 11:50

Oh, tens raó, potser caldria indicar-ho a la primera pàgina... gràcies!

pd: aquests comprimits amb winrar5 no em deixa escollir l'opció de "fer servir el mateix password per a tots els arxius". Saps si s'ha de configurar alguna cosa concreta? Amb els arxius "vells" sí que em deixa.

edit: els oves dedueixo que encara no has pogut pujar-les oi?

EDIT2: mireu què he trobat a un video de youtube dels creadors:
"D'OCON FILMS Hace 2 meses
Thank you for your comment, Kicza! We are currently working on it so you can enjoy Sylvan's adventures again from your home. We will keep you posted!"
http://www.youtube.com/watch?v=5e-vl5Ynfbs

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 24 oct. 2013, 22:13

Jo per descomprimir agafo els arxius i li dono a descomprimir i "use for all archives" i no tinc cap problema.

Ja estan les oves gràcies per l'avis.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dt. 29 oct. 2013, 10:08

wachimiro ha escrit:
Jo per descomprimir agafo els arxius i li dono a descomprimir i "use for all archives" i no tinc cap problema.

Ja estan les oves gràcies per l'avis.

Gràcies a tu! :yeah:

La cosa és que no em deixava marcar l'opció "use for all archives" no sé per què amb els que eren comprimits amb la versió 5 de winrar, pero bé, ja estan descomprimits :p

EDIT: les oves tenen algún tipus d'ordre?

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 30 oct. 2013, 21:16

Ni idea al post principal tens la llista d'episodis com me la van passar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants