Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2201
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

[MEGA] MegaPost Codi: Lyoko [73/95+Pròleg][08/26][Multi-Àudio]

dg. 01 des. 2013, 20:27

Imatge

SINOPSI:
El nostra planeta Terra i l'univers paral·lel anomenat Lyoko s'encaren a una amenaça d'aniquilació. Un super virus ha infectat les unitats de procés central del X.A.N.A. Només quatre nois poden lluitar contra els designis de la demoníaca computadora boja! La Yumi, l'Ulrich, l'Odd i en Jeremy porten dobles vides: estudiants ordinaris en el dia a dia i herois d'acció en el món digital virtual. La ciència ficció ens porta, amb comèdia, a un espectacle de gènere creuat que tindrà els joves espectadors entusiasmats amb "Codi: Lyoko".

DADES DE LA RELEASE:
Vídeo: .MKV (h264) 720x576 1700kbps variables (16crf) 8bit 25fps (DVD)
Àudio Català: AC3 192kbps 2.0 48KHz (TDT, DVD només els capítols 53-57)
Àudio Castellano: AC3 192kbps 2.0 48KHz (TDT, DVD només els capítols 01, 02, 05, 21-26, 46-57)
Àudio English: AC3 192kbps 2.0 48KHz (DVD)
Àudio Français: AC3 192-384kbps 2.0 48KHz (DVD)
Agraïments: dsigual, Getaudio, r5004, DragsterPS, Fabrebatalla18
Muntatge: Adrià

Imatge

BANDA SONORA:
Imatge

CODI: LYOKO EVOLUCIÓ:

DADES DEL FANSUB:
Vídeo: .MKV (H.264) 1280x720 25fps (HDiT)
Àudio Francès: AC3 192kbps 2.0 48KHz
Subtítols: Català i Español (España)
- Traducció: DragsterPS (Esp) i Adrià~Anime (Cat)
- Correcció: Sonia04 (Esp), Adrià~Anime (Esp), DragsterPS (Cat)
- Edició: Adrià~Anime
- Encoder: DragsterPS (DD) i Adrià~Anime (Online)

Imatge Imatge
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 08 set. 2018, 21:14, en total s’ha editat 89 vegades.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3095
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [YD/MEGA/ONLINE] Codi: Lyoko [CAT/ESP][T1-T2-T3-T4-T5]

dl. 02 des. 2013, 03:35

Adrià ha escrit:
Código Lyoko: Evolución: 12 de desembre al Boing/Clan.

Aixo que vol dir? que el dia 12 emitiran aquesta temporada o capitol o el que sigui per els dos canals? o vaig molt mal encaminat? XD

PD: Si l'estren la grabare per a tenir els audios en bona qualitat... estic fart!!!!! de alguns que graben els audios malament, "si vols estar ben servit feste tu mateix el llit", no falla.

PD2: Que conste que aixo dels audios no ho dic per aquest post, ho dic per altres projectes que com veureu tinc i alguns m'esta costant ferlos per que van grabar mal els audios :plora:

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 des. 2013, 11:30

Això vol dir que no se sap en quin s'emitirà, segurament a Clan, però com que no ho sé, poso els dos.

Sobre els àudios, els caps. castellans són d'una web, i en català el mateix, són de Mecanoscrit i només, jo i l'altre usuari, estem repujant-los. I del castellà he triat els que pesen més, ja que es veuran més bé i l'àudio tindrà més bona qualitat, també.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 02 des. 2013, 14:58

Adrià ha escrit:
Això vol dir que no se sap en quin s'emitirà, segurament a Clan, però com que no ho sé, poso els dos.

Sobre els àudios, els caps. castellans són d'una web, i en català el mateix, són de Mecanoscrit i només, jo i l'altre usuari, estem repujant-los. I del castellà he triat els que pesen més, ja que es veuran més bé i l'àudio tindrà més bona qualitat, també.

Adria, ja te dit que aixo dels audios no anava per tu ;) pero el que volia dir es que quan estrenen la nova temporada ho grabare amb el grabador del TDT que tinc i extraure els audios de la millor qualitat posible... perque altres cops en altres series/animes, he confiat amb altres persones i nomes me trobat "chapuses" amb talls als audios o audios supercomprimits a causa de fer versions lleugeres ;(

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 des. 2013, 17:14

Ok, intentaria buscar RAW's en 720p i muntaria una release en cast-francès o anglès, el que trobi, i m'esperaria uns quants dies que Súper3 emitís en català, que ho dubto, perquè això ho emitia el K3.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 02 des. 2013, 17:43

Adrià ha escrit:
Ok, intentaria buscar RAW's en 720p i muntaria una release en cast-francès o anglès, el que trobi, i m'esperaria uns quants dies que Súper3 emitís en català, que ho dubto, perquè això ho emitia el K3.

Jo estic buscant el mateix xD, de moment he trobat de l'1 al 19, dels 26 capitols que hi ha, tots en 720p, a partir del 20, no se perque no ho estan, potser es que encara els estan emitint a frança ves a saber, aixo si, els audios de moment els grabare per a mi, i en quan puje els pujare per a qui els vulgue ;) tardaria una nit per pujar un audio xDDD per aixo dic que tardare a compartirlos, quina me de conexio que tinc.... ^^u

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 des. 2013, 17:56

Igualment no cal que els pugis, perquè segurament els gravarà Animex-Series, i si no, em passes un projecte de Adobe Premiere, només amb l'àudio, i suposo que aniria bé.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 02 des. 2013, 18:13

Adrià ha escrit:
Igualment no cal que els pugis, perquè segurament els gravarà Animex-Series, i si no, em passes un projecte de Adobe Premiere, només amb l'àudio, i suposo que aniria bé.

Sincerament, despres de la qualitat que he vist del audio castella de Detective Conan d'animex-series.... doncs no vull repetir errors... i sobre aixo que dius del projecte del Adober Premiere, si no et pujo l'audio de poc et servira

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 des. 2013, 19:04

Sí, però allò no era fet pels admin. d'Animex-Series, era de internet, buscats porai.

I m'ha dit que sí, que ho faran i ja mirarem quina qualitat. Màxim, suposo, 128kbps 48000Hz.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 03 des. 2013, 15:28

Adrià ha escrit:
Sí, però allò no era fet pels admin. d'Animex-Series, era de internet, buscats porai.

I m'ha dit que sí, que ho faran i ja mirarem quina qualitat. Màxim, suposo, 128kbps 48000Hz.

Home doncs el TDT dona per a mes qualitat... :/ jo igual ho grabare... i de pasada servira per si ells no ho poden grabar... tan de bo els graben del TDT i no facin cap cosa rara com grabaro de algun canal en Streaming.... :(

PD: He parlat amb una amiga francesa i m'ha dit que la serie la van emtetre a França fins al capitol 19, pero despres la van pausar i ara estan repetint-los de nou, ja van pel capitol 10 aixi que es suposa que aquest cop si que els emetran despres d'arribar de nou al 19, l'unic pais que els ha emes es Hungria, pero amb l'idioma que es parla alla, i jo crec que estaria be ferlo en Dual, castella i frances.

EDITO: Be, corregeixo, aquesta qualitat es la que esta emetent Boing actualment pel TDT ja que ho acabo de comprobar grabant una peli que estan fent ara xDDD aixi que be, si es fa amb aquesta qualitat i es graba del TDT ja estara be, pero igualment torno a repetir que jo els grabare per a mi i per a tothom qui els necesite :yeah:

EDITO2:
Mira com es veuen els caps en 720p (per cert, els logos dels canals extranjers sempre son millors que els enormes logos d'aqui.... com ara els canals d'anime japonesos els logos ni es noten gairebe, i en aquest frances el mateix....):
Imatge

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

Re: MegaPost Codi: Lyoko + Evolució [CAT/ESP][T1-T2-T3-T4-T5

ds. 14 des. 2013, 16:32

Afegit fins al 81 en castellà :profident: :adeu: .
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule

DESCARGAR DE NCRYPT:

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

ds. 14 des. 2013, 20:05

Falten els del idioma en Català ¬¬
Imatge

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

ds. 14 des. 2013, 20:15

AssasinBoy ha escrit:

Doncs la persona que s'encarrega de baixarlos del emule i pujarlos a MEGA encara no ha acabat de pujarlos suposo ;)

PD: AssasinBoy, et busquen viewtopic.php?f=12&t=19416 en el teu post et vas deixar la contrassenya...

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

ds. 14 des. 2013, 20:44

fabrebatalla18 ha escrit:
AssasinBoy ha escrit:

Doncs la persona que s'encarrega de baixarlos del emule i pujarlos a MEGA encara no ha acabat de pujarlos suposo ;)

PD: AssasinBoy, et busquen viewtopic.php?f=12&t=19416 en el teu post et vas deixar la contrassenya...

Ah si s'hem va oblidar crec que era ''MightMaX1989'' fa mes d'un mes que la vaig pujar a MEGA, disculpeu les molesties i sort :yeah:
Imatge

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

ds. 14 des. 2013, 20:59

AssasinBoy ha escrit:
Ah si s'hem va oblidar crec que era ''MightMaX1989'' fa mes d'un mes que la vaig pujar a MEGA, disculpeu les molesties i sort :yeah:

Sento el off topic i et demanaria que passesis per l'altre fil; he estat provant diverses combinacions (majúscules etc) amb aquest password i no he pogut descomprimir el dlc. Si poguessis posar el pass que toca o si no t'enrecordes tornar a posar el dlc tots t'ho agrairiem :yeah:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant