Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [DD] [MEGA] Breaking Bad (Català) [Completa + Extres]

dt. 10 des. 2013, 13:45

Gracies ! M'he l'estic mirant i ja hi vaig per la segona temporada!
La vida son 2 dias!!!

Imatge

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dt. 10 des. 2013, 23:40

he intentat baixar me els capituls aquest amb mega sense utilizar el JD y he pugut descarregar los sense problemes no se si haura sigut casualitat o no pero bueno a mi ja m'esta be xD

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dc. 11 des. 2013, 15:41

Silver ha escrit:
Gracies ! M'he l'estic mirant i ja hi vaig per la segona temporada!

Doncs espere que t'agrade :yeah: Ja voràs com l'emoció de la trama va in crescendo!

inuyasha000 ha escrit:
he intentat baixar me els capituls aquest amb mega sense utilizar el JD y he pugut descarregar los sense problemes no se si haura sigut casualitat o no pero bueno a mi ja m'esta be xD

Deu ser cosa de MEGA, que de tant en tant es posa farruco :Teparta:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 11 des. 2013, 22:31

doncs que no es possi xulo o els posso 1 bomba xD

QUe torni l'antic mega si us plau :D

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dj. 19 des. 2013, 11:45

Espero que facin aviat la segona meitat de la cinquená temporada!! Está molt emocionant i això que vaig per la meitat de la tercera.
La vida son 2 dias!!!

Imatge

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dj. 19 des. 2013, 16:05

És justament per on vas, per la tercera temporada, quan la sèrie madura i comença a enganxar-te sense remei :bleh:

PS.: Tot i que no ve al cas, vos recomane una altra sèrie de la qual he acabat de vore la 2a temporada. És Bron | Broen, una sèrie policíaca de nivell d'allò més original que té lloc a l'Escandinàvia més grisa. Podeu baixar els capítols nets de series yonkis i afegir-hi els subtítols en srt que hi ha en català a subtitulos.es. Potser més avant, si tinc temps, els unisc en un mkv i la puge. Paga la pena de vore. Salut! :adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dj. 19 des. 2013, 16:32

Em miraré aquesta que dius! Quan acabi amb Breaking Bad. :adeu:
La vida son 2 dias!!!

Imatge

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dv. 20 des. 2013, 09:29

No te'n penediràs! Ací vos deixe la crítica, fantàsticament escrita, per Toni de la Torre, que va ser com em vaig llançar a vore la sèrie que esmente, Bron-Broen: http://blogs.tv3.cat/seriesenblog.php?itemid=46546

Quant a Breaking Bad, tenint en compte que a començaments de l'any vinent van dir que emetrien el final, supose que coincidirà amb la reposició de capítols que ara fan els diumenges, reenganxaran els nous episodis a continuació de les reposicions. Ara mateix deuen estar amb la traducció dels capítols, si és que no han començat ja amb el doblatge. D'ací res la tenim!

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 20 des. 2013, 19:58

jo crec que deuen tenir-los ja doblat per els pocs mesos que falten per que emetin els nous.

proslambanomenos
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

dv. 27 des. 2013, 19:33

Imagino que els subtitols només son forçats, que no en té l'opció de subtitols per a sords, oi?

Jo la vaig veure qûasi tota a la TV3 amb subtitols (no escolto bé) i "alacarta" també tenien l'opció de subs. Em vaig mirar els packs DVD/BR oficials i vaig veure de que no inclouen català, el qual em sembla una merda.

Vaig pensar d'esperar a que la TV3 tornés a pujarla alacarta per "pillarme-la" jo mateix amb el subs, pero veig que ja no la pujen, a pesar de que es torna a emetre cada Diumenge.

¿Sabeu si en algun joc em puc pillar el subtitols en català per aquesta serie? No dic en pla VO (angles amb subs en català), si no en audio català, amb subtitols en català clavats als diàlegs.

Graciès.

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dg. 29 des. 2013, 00:40

Hola, proslambanomenos!!

Efectivament, si apareix algun subtítol incrustat en els capítols aquest és forçat. Només els 8 darrers episodis de la 5a temporada inclouen els subtítols del capítol complet. Malauradament, no dispose dels subtítols complets de la resta de la sèrie. Tot i que sí que pots trobar els subtítols complets per a tota la 4a i 5a temporada en .srt en aquest web: http://www.subtitulos.es/show/198, però no són pas una transcripció literal del capítol emés per TV3, sinó que ho han traduït els fans del web abans indicat.

El fet que no incloguen l'àudio ni els subs en català en les edicions en Bluyray és una p*; en canvi, però, els inclouen en alemany, holandés... i no sé quants més. Total, que el millor doblatge de la sèrie no l'inclouen, perquè si parlem del doblatge castellà, és del pitjor que he vist en dècades: dolenta interpretació, càsting de veus horrorós... un desastre.

Així doncs, l'única manera d'aconseguir els subs que siguen una transcripció tal qual del capítol, supose que seria capturar-los de la TDT en el moment de l'emissió, cosa que no puc fer perquè sóc valencià i no pille TV3. :no: A vore si algú et pot tirar una maneta!

Ah, i quant als capítols en "a la carta" sí que els estan penjant en la reposició que estan fent, però només duren una setmana, el que no m'havia fixat mai és que hi haguera l'opció dels subtítols. Mira, acabe d'obrir el darrer capítol penjat i l'opció dels subs està en gris, sembla que no estan disponibles: http://www.tv3.cat/videos/4324190/Cap-38-Vigilant
En aquest sentit, et recomane que deixes un missatge en el mur del Facebook de Sèries TV3: https://ca-es.facebook.com/seriestv3 tot demanant que incloguen els subs en "a la carta", ja que disposen d'aqueixa opció. El teu és un argument de pes i no pas un capritx, segur que et fan cas, ja que no crec que els coste gens activar els subs.

Per últim, jo no tinc problemes d'audició, així que, potser, el consell que et donaré no et serveix, però, per si de cas, ací va: mira, estic cursant un curset del nivell B2 d'anglés i quan la profe fa un listening a classe no escolte una merda. Com que els companys del curset es passen l'estona xarrant i el radiocasset de la profe està per jubilar, no entenc res de res de l'audició. Així que el que faig és, després en el despatx o a casa, em pose a l'ordinador jo mateix l'audició per a fer l'exercici (tinc el CD) i ho escolte amb els auriculars. Aleshores, el panorama canvia totalment: de no entendre gairebé res a classe, a entendre-ho quasi tot i poder contestar les preguntes. A mi el fet d'escoltar en els auriculars em va molt bé, em suposa molt menys esforç per a escoltar.

Per ara no se m'acut res més per ajudar-te; amb tot, espere haver-te donat alguna idea. ^^ La veritat és que em fa molta ràbia que, malgrat viure en l'era de les noves tecnologies, no s'aprofiten del tot les opcions que hi ha a l'abast. Per exemple, en la TDT no totes les sèries i programes tenen subs disponibles, ni disposen de 2n canal d'àudio (com a molt, posen el mateix àudio en qualitat més baixa). A voltes vull vore les coses en anglés amb subs en anglés i no hi ha manera, sempre subs en castellà... No sé per a què volem tanta tecnologia si després no li podem traure profit. ^^u

Salut!

proslambanomenos
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

dg. 29 des. 2013, 02:32

Gràcies per la teva resposta Joank.

Googlejant una mica, he trobat el que podría ser un programa capaç d'extreure un capitol de la web, i amb un par d'extensions la posibilitat d'extreure també els subtitols en un arxiu .txt pero desconect amb quina "estructura" (l'ordre dels textos, temps, etc).

De totes maneres, caldria que la TV3 tornés a emetre tota la serie a la web. Curiosament em fixo que a la tv3alacarta > Programes > B, no hi es Breaking Bad (Em refereixo aqui: http://www.tv3.cat/3alacarta), pero a la web principal de la TV3 (l'enllaç que tu m'has posat) si que hi es. A la tv3alacarta abans hi eren els capitols la emetrien per primera vegada i amb subtitols, el tipus de reproductor que utilizta es també diferent i té més opcions, no sé si té res a veure.

Segur que alguna cosa podré fer, ja pensaré opcions. Si cal li demano expresament a la TV3 que m'enviin tots els subtitols xDD La serie tinc pensada comprarla expresament en format blu-ray d'aquí un temps (per coleccionisme) i ja tinc més que asumit que la TV3 no comercialitzarà una versió en català d'aquesta, tant de bo.

Gracies per tots els consells!

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dl. 30 des. 2013, 13:36

Hola, proslambanomenos,

Quant al programa a què fas referència de baixar vídeos del "3 a la carta", segurament serà aquest i, la veritat, va molt bé; de fet, ja fa anys que el gaste: http://blog.tvalacarta.info/herramienta ... ar-de-tv3/. Ara que, pel que fa a extracció de subs, he de reconéixer que estic molt verd, sé extraure subs dels DVD i poca cosa més ^^u

El que comentes de demanar els subs directament a TV3 em sembla bona idea, abans de fer qualsevol altra cosa jo de tu ho intentava; total, per provar que no quede. Ara, si ho intentes, millor que siga personalment a través del teu correu i no públicament a través de facebook. Potser així sí que te'ls cedeixen, si veuen que no han de caure i córrer per la xarxa.

Ara que has esmentat els Blu-Ray, he vist el pack que ha d'eixir a la venda i és espectacular:
Imatge
Tot i que em conformaré de veure'l en la foto perquè el preu és massa elevat, hehe :ein:

Apa, espere que tingues sort aconseguint els subtítols :yeah: Crec que la televisió pública de Catalunya te'ls hauria de cedir, tot això ho han fet amb els vostres diners públics i, a més, també pots argumentar que, des que la estan penjant en "a la carta" de nou, no han activat els subtítols.

Salut i bon any! :adeu:

PS: Uoh, 400 missatges i 4a Bola de Drac! :P

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dt. 31 des. 2013, 16:04

Ja l'he acabada!! Moltes gracies Joanks per pujar-la, la vaig començar a veure i va ser un no parar!
El cap de setmana passat vaig fer marató de Breaking Bad (uns 12 capítols) i la vaig acabar ja que estava molt interesant!! M'ha agradat molt!
Let's cook! :yeah:
La vida son 2 dias!!!

Imatge

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dc. 01 gen. 2014, 14:32

De res, Silver! :yeah: M'alegre que t'haja agradat. La sèrie s'ho val, no debades ha quedat la guanyadora en la classificació de Sèries en blog: http://blogs.tv3.cat/seriesenblog.php?itemid=52491 amb gairebé mil votacions. :jaja:
I ara a esperar per a vore el final en català que, havent vist la gran interpretació del Bryan Cranston i de l'Aaron Paul i coneixent com ho fan de bé els actors de doblatge, segur que serà brutal!

Bon any!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 3 visitants