Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: [DD] [MEGA] Breaking Bad (Català) [Completa + Extres]

dc. 26 feb. 2014, 14:34

Està al post principal. Has de clicar on diu "contrasenya".
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

Arius92
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 26 feb. 2014, 13:46

ds. 01 març 2014, 13:37

Gràcies

SergiCLl10
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 24 jul. 2013, 01:23
Ubicació: País Valencià

dt. 04 març 2014, 17:30

Menys mal que hi ha gent com Joanks, moltissimes gràcies noi :profident:
És genial veure Breaking Bad en català, es sap alguna cosa sobre quan estaran els últims capítols?

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dt. 04 març 2014, 19:06

De res, SergiCLl10! ;-)

Doncs les nous episodis no haurien de tardar molt, van dir que estarien per a començaments d'any i ja hem començat el tercer mes. Actualment estan acabant de reposar la 4a temporada, en principi el que deuen tenir pensat és fer la 5a i ja reenganxar els nous a partir de l'episodi 9 d'aquesta. Posa-li que encara falte un parell de mesos. Pel maig els podríeu ja vore per la tele. Cal dir que, en aquesta reposició que estan fent, han estat gairebé un mes sense posar-ne els diumenges, no sé si perquè anaven apurats amb el doblatge dels nous i necessitaven temps o per què. El cas és que cada volta falta menys per a vore el gran desenllaç en català! :)

Salut! :adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.

SergiCLl10
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 24 jul. 2013, 01:23
Ubicació: País Valencià

dt. 04 març 2014, 22:13

Joanks ha escrit:
De res, SergiCLl10! ;-)

Doncs les nous episodis no haurien de tardar molt, van dir que estarien per a començaments d'any i ja hem començat el tercer mes. Actualment estan acabant de reposar la 4a temporada, en principi el que deuen tenir pensat és fer la 5a i ja reenganxar els nous a partir de l'episodi 9 d'aquesta. Posa-li que encara falte un parell de mesos. Pel maig els podríeu ja vore per la tele. Cal dir que, en aquesta reposició que estan fent, han estat gairebé un mes sense posar-ne els diumenges, no sé si perquè anaven apurats amb el doblatge dels nous i necessitaven temps o per què. El cas és que cada volta falta menys per a vore el gran desenllaç en català! :)

Salut! :adeu:

Si, hem vaig adonar que no hi tornaven a fer, però aquest diumenge tornen amb l'episodi Salut. :juas:
Bo saber-ho ja que aquí al País Valencià ho tenim fotut per veure TV3 :plora: . Ansiós estic de veure'ls en català, estaré pendent de la televisió i de quan els pugis.
Gràcies mestre.

LluisT
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dt. 04 març 2014, 08:18

dc. 05 març 2014, 09:19

Moltes gràcies, Joanks. M'havia resistit fins ara a veure la sèrie i el meu premi és que la podré veure en català !!

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dc. 05 març 2014, 15:58

De res, LluisT; si et poses a vore ara la sèrie ja podràs reenganxar amb els nous de la tele. :yeah:

SergiCLl10, no m'havia adonat que també ets valencià. Doncs sí, nosaltres ens haurem d'esperar a què el pengen en a la carta i serà, doncs, quan el podré pujar a MEGA, tot substituint els últims subtitulats pels doblats.

Salut!

anime77
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dj. 06 des. 2007, 22:48
Ubicació: L'espia de l'Urgell

dj. 06 març 2014, 13:54

Whoho! Genial, moltes gràcies! :yeah:

llangut
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 16 març 2014, 17:33

dg. 16 març 2014, 18:06

Moltes gracies Joanks per pujar aquesta magnifica obra mestra.Trobarla en català no ha estat facil,a la web mecanoscrit els enllaços estan morts,i quan ja no tenia cap esperança(feia mesos que la buscaba,per tots els mitjans,emule,torrent,dd, i era missió imposible :no: )Gran treball i molts anims per el gran desenllaç de la serie.Estic exultant. :lol: :lol:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dg. 16 març 2014, 22:31

d'aqui a poc començarant a donar els capitols nous ja :D

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dc. 02 abr. 2014, 19:34

Ja hi ha data d'estrena per al final de Breaking Bad a TV3: la nit del 5 de maig! :)

Font: http://blogs.tv3.cat/seriesenblog.php?itemid=53244

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1090
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dc. 02 abr. 2014, 20:20

Ho vaig llegir dilluns i em vaig alegrar moltíssim :excl: Ja era hora :excl: No hem esperat ni res :excl: No sé si quedeu molts verges per aquí... Jo encara no els he vist. M'he aguantat i ara per fi els podrem gaudir amb un doblatge impressionant :excl:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dj. 03 abr. 2014, 19:06

jo nomes he vist fins l'ultim capitol del la 4a temporada aixi podre veure la 5a tota sencera seguida

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dv. 04 abr. 2014, 18:38

Hahaha, jo la veritat és que vaig perdre la virginitat al poc d'acabar la sèrie als EUA. Això sí, puc afirmar que estic molt orgullós de la meua abstinència perquè em vaig esperar a tenir tots els 8 darrers capítols subtitulats en català per a fer-hi una marató. :profident:

Amb tot, estic esperant en candeletes escoltar el doblatge català del final de la sèrie que, sens dubte, serà brutal! :yeah:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3314
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dv. 04 abr. 2014, 19:05

Joanks ha escrit:
Hahaha, jo la veritat és que vaig perdre la virginitat al poc d'acabar la sèrie als EUA. Això sí, puc afirmar que estic molt orgullós de la meua abstinència perquè em vaig esperar a tenir tots els 8 darrers capítols subtitulats en català per a fer-hi una marató. :profident:

Amb tot, estic esperant en candeletes escoltar el doblatge català del final de la sèrie que, sens dubte, serà brutal! :yeah:

Teniu pensat grabar els audios del TDT o usare els del 3alacarta? ho dic perque la qualitat no es pot comparar... ^^u
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants