Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Blubskky
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 08 ago. 2016, 19:38

Re: Avatar l'ultim mestre de l'aire [Cat][61/61]

dl. 08 ago. 2016, 19:42

Moltes gràcies, jo no he tingut cap problema. Ha estat fantàstic trobar aquesta gran sèrie i a més a més doblada al català amb tanta facilitat. Gràcies de nou.

GeraltRivia2
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 23 maig 2017, 23:45

dt. 23 maig 2017, 23:56

En primer lloc, agrair la vostra constant gestió.

Per cert, ¿algú té els següents episodis i els podria compartir en descàrrega directa, si us plau?:

41 El Despertar (V2)
43 La dama pintada (V2)
44 El mestre de'n Sokka (V2)
45 La platja (V2)
46 L'Avatar i el senyor del foc (V2)
47 La fugitiva (V2)
48 La titellaire (V2)

Em refereixo a aquests episodis però en la versió d'audio corregit en català.

Els enllaços que vau compartir referents als episodis 41, i del 43 fins 48 (ambdòs inclosos) corresponen a una versió que té un audio que únicament se sent per un canal (amb desfasament) i segons he investigat DaNoNe fa molts anys va publicar una V2 amb audio corregit però els únics enllaços que suposadament haurien de ser funcionals són per emule, amb la qual cosa a dia d'avui resulta impossible descarregar-los.

Per això pregaria si algú els tingués i els pogués compartir (únicament els mencionats en la versió 2 i per DD, a qualsevol servidor; la resta s'escolten de meravella), li estaria eternament agraït. És una llàstima que s'hagi perdut aquesta feinada, per a aquesta mítica sèrie. No puc creure que una cosa així hagi quedat en l'oblit a dia d'avui.

P.D.: Aclarir que només es nota aquest error en l'audio si escoltes els capítols amb auriculars.

Confio en que algú pugui atendre les meves súpliques.

Moltes gràcies i salutacions cordials.

P.D.: Pel que fa a emule, potser sóc un sapastre, però no puc descarregar-m'ho des d'aquests enllaços. Si algú pot descarregar-los i després compartir-ho per altres mitjans li estaria molt agraït, dispenseu les incoveniències:

ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 41 El Despertar (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 43 La dama pintada (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(C...)(By DaNoNe).avi  [239.14 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 44 El mestre de'n Sokka (V2)(AnimeLliure)(DVBR...)(By DaNoNe).avi  [239.15 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 45 La platja (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.15 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 46 L'Avatar i el senyor del foc (V2)(AnimeLliu...)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 47 La fugitiva (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 48 La titellaire (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Cat...)(By DaNoNe).avi  [239.12 Mb]

[ Afegeix els 7 enllaços al teu client d'ed2k ]
GeraltRivia2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 24 maig 2017, 17:01, en total s’ha editat 5 vegades.

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

dc. 24 maig 2017, 16:52

Em sumo a la petició per a que algú comparteixi els enllaços als episodis 41, i del 43 al 48 amb àudio corregit, donat que a mi també m'agrada escoltar els episodis amb auriculars i es nota molt el soroll. El defecte en l'àudio quan escoltes aquests episodis amb els auriculars posats és molt molest. M'extranya molt que quasi ningú se n'hagi adonat fins ara d'això.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1989
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dc. 24 maig 2017, 21:24

Abans de continuar pujant la resta, confirmeu-me si són aquests, que els vaig baixar renombrats i ara mateix no puc escoltar-los per verificar si són els correctes (encara que pel pes crec que sí que tinc les v2):

41: https://mega.nz/#!SUBDmSZA!sMFrSm8G-rup ... PBqanfdMmU
43: https://mega.nz/#!qdwhHLrL!7sk7BTrEFOA7 ... ZgJv0avnXM

Ja em direu.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu

dc. 24 maig 2017, 21:43

¡Òndia, doncs sí que són aquests, Steve Maister! Quina sorpresa que els tinguessis, són molt bones notícies.

Això ja és una altra cosa. Tant de bo puguis compartir-ne la resta (del 44 al 48) perquè els altres ja els he comprovat i se sentirien molt bé, inclús amb els auriculars. Molt bona qualitat d'audio i de video pel pes que té.
JamesJack l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 24 maig 2017, 22:02, en total s’ha editat 2 vegades.

GeraltRivia2
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 23 maig 2017, 23:45

dc. 24 maig 2017, 21:52

Caram, pensaba que ningú els tindria a aquestes alçades. Quina rapidesa, efectivament serien aquests els que tenen l'àudio corregit, jo també ho he pogut verificar i tot en ordre. Ets un crack Steve Maister. T'ho agraeixo moltíssim i a més en DD de mega, és genial.

Doncs quan trobis el moment, si els tens i pots pujar-los també seria perfecte, com diu el JamesJack només restarien del 44 fins el 48 ambdòs inclosos, perquè tots els altres episodis ja tenen una qualitat impecable. Això ho guardaré com un tresor, és una gran sèrie.

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu

dc. 24 maig 2017, 23:37

Espectacular, ¡moltes gràcies!

GeraltRivia2
Usuari
Usuari