Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][20/65][TRIAL]

dc. 11 juny 2014, 13:41

Gràcies pels nous!
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

Spirou
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dj. 05 jul. 2012, 07:39
Contacta:

dt. 05 ago. 2014, 23:39

que recuerdos esta serie era muy buena xD aun me acuerdo cuando mientras merendaba veia los capitulos

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dv. 15 ago. 2014, 00:59

Bo remanprenc la pujada que la tenia una miqueta parada xD
vos deixe 12 capítols nous!
com sempre afegits a la carpeta! :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E21 Jocs(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E22 La Función Va a Comenzar(BDRip.Dual.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E23 PhicoCrypto(BDRip.Dual.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E24 El Límit de La Foscor(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E25 Els Guardians Desertors(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E26 Los Generosos Kiwis(BDRip.Dual.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E27 Armada(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E28 Pardals d'Una Espècie(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E29 La Comporta Estel·lar(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E30 Las Locuras de BuzzWong(BDRip.Dual.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E31 El Cor de Tarkon (BDRip.Dual.Val.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E32 Assassinat en L'Andorian Express (BDRip.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)

disfruteu-los proximament més!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 209
Membre des de: dg. 26 maig 2013, 09:37

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][32/65][TRIAL]

ds. 16 ago. 2014, 15:06

quina actualització! bo bo, ja tenim mitja sèrie. Trobarem algun dia a cacauet per a completar - ampliar la col·lecció? Per favor, si algú li coneix i fa el favor de dir-li...

¡qué actualización! bueno bueno, ya tenemos media serie. ¿Encontraremos algún día a cacauet para completar - ampliar la colección? Por favor, si alguien le conoce y hace el favor de comentárselo...

cacauet
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 21 oct. 2009, 20:55

dv. 22 ago. 2014, 14:28

ufff uuffff ufff .... no sé per on començar...

He estat molt desconectat d'estos llocs i de casualitat hui vinc a vore que hi ha de nou i em trobe açò.... no sabia que m'estaveu buscant, em sap molt greu. Demane disculpes a tots els que m'heu buscat (tenia també missatges privats). :(

La veritat es q quan els vaig posar en el 2010 estava molt ilusionat i vaig intentar posar-los i compartir-los però encara no sé el per què, no va funcionar bé la cosa. Després he tingut una època amb molta feina i molt poc temps i em vaig deixar tots estos temes....Pero ahí ho teina pendent.... Fa un temps vaig fer neteja en casa per falta de lloc i les úniques cintes VHS que vaig deixar en la estanteria eren estes dels Guardians. El video tampoc l'he guardat esperant a vore quan tindria temps per fer-ho. I ara em trobe que ja ho esteu fent vosaltres. Es perfecte!!! A més el video es veu mogolló millor que la font que jo tenia. Lo mal és que el audio que jo tinc es sent molt malament, però algo es podria fer... Jo no tindria temps de fer la sincronització i el muntatge, però si que podria conectar el video i treure els audios que tinc (que no son tots, pero alguns que vosaltres no teniu jo sí que els tinc). T'envie un privat Angelus Oriol i parlem per ahí dels temes tècnics, val? No ho puc fer de colp, però jo crec que si poquet a poquet.

Gràcies i disculpes altra vegada a tots els que m'heu buscat.

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 22 ago. 2014, 15:23

llagrimes als ulls!! al privat m´hen vaig xD

youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

dg. 31 ago. 2014, 13:01

Moltes gràcies pels nous capítols! I a més ha aparegut cacauet! :rodolar:
Encara tindrem uns quants audios més dels guardians per a disfrutar.
Per cert, molt bon treball en els subtítols del capitol 13, no és que jo sàpiga una barbaritat d'anglés, però m'han paregut que estàn perfectes, algun xicotet error al escriure alguna paraula en valencià, però com vos dic, estan molt bé. :yeah:
Gràcies!!!

JudithSS
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 01 set. 2014, 07:46

dl. 01 set. 2014, 07:53

Voldria donar les gràcies als que estan fent aquest treball per a què tots puguem gaudir d'aquesta meravellosa sèrie de la nostra infantesa. Espere que apareguen nous capítols i entre tots puguem completar la sèrie completa en valencià.
Salutacions a tots.

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 set. 2014, 16:50

bo una xicoteta actualització afegits els capítols
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E03 Tortuna(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E04 El Pirata Macross(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E07 Foc Salvatge(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
amb àudio valencià inclós :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
i una versió 2.0 dels capítols
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E19 L'Espantall(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)--> li faltava el final
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E21 Jocs(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)--> li faltava el principi
gràcies als àudios de cacauet gràcies crack! :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

youkai ha escrit:
Moltes gràcies pels nous capítols! I a més ha aparegut cacauet! :rodolar:
Encara tindrem uns quants audios més dels guardians per a disfrutar.
Per cert, molt bon treball en els subtítols del capitol 13, no és que jo sàpiga una barbaritat d'anglés, però m'han paregut que estàn perfectes, algun xicotet error al escriure alguna paraula en valencià, però com vos dic, estan molt bé. :yeah:
Gràcies!!!
bo vaig fer-los d'oido i ho vaig fer el millor que vaig poder el meu nivell d'anglés tampoc és "massa" xD però si té alguna errada com dius ja li pegara un cop d'ull :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
igualment s'agraïx!
una salutació

P.D els àudios com sempre afegits a la carpeta! :yeah: :yeah: :yeah:
disfruteu-los
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 set. 2014, 19:16

Voldria donar les gràcies als que estan fent aquest treball per a què tots puguem gaudir d'aquesta meravellosa sèrie de la nostra infantesa. Espere que apareguen nous capítols i entre tots puguem completar la sèrie completa en valencià.

moltes gràcies a tu! esperem que si, que apareguen els sis àudios que ens falten i completem la serie...

i bo, m'agradaria donar les gràcies a cacauet; igual que Judith, sense conéixer-me d'absolutament res, m'ha prestat les seues cintes VHS i podem comptar amb els seus àudios; completem alguns que havíem de posar pegats amb el castellà i aconseguim àudios complets amb què no contábem.. estem en res més i ni més ni menys que 59 capítols de 65... una meravella, si senyor. qualsevol que posseïsca algun capítol que no tinguem, PER FAVOR, que es pose en contacte amb nosaltres. només ens falten:

06 - Mistwalker (Mistwalker)
12 - Puesta a punto (Tune-up)
13 - El brujo del espacio (Space Sorcerer)
18 - La Ballena Espacial (Space Moby)
30 - Las locuras de BuzzWong (BuzzWang´s Folly)
34 - El Alce Mariposa (Mothmoose)

:adeu:

cacauet
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 21 oct. 2009, 20:55

dg. 07 set. 2014, 13:51

Jo voldria donar-vos les gràcies a vosaltres. Esteu fent una feina de por i a més, molt, però molt ben feta. Sou una canya.
M'he baixat els capitols que heu posat amb els audios que jo tenia en els vhs i heu fet màgia. S'escolten millor del que jo recordava :juas: i a més, es veuen de cine. Brutal! :yeah:

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 14 set. 2014, 23:35

afegits 3 capítols amb l'àudio valencià inclós!
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E22 Comença La Funció(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E23 Psicocripta(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E26 Kiwis, Sou Magnífics(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
afegits a la carpeta com sempre
disfruteu-los

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 20 oct. 2014, 19:54

al dia!

esperant nous :profident:

youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

dg. 16 nov. 2014, 10:23

Moltíssimes gràcies!!!

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][40/65][TRIAL]

dt. 02 des. 2014, 17:36

Nova tanda afegits 8 capítols més! :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E33 La Dama de la Llum(BDRip.Dual.Val.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E34 El Alce Mariposa(BDRip.Dual.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E35 Equilibri Natural(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E36 La Venjança de L'Espantall(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E37 El Projecte Bovo-6(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E38 El Projecte Gominoles(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E38 El Projecte Gominoles(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E39 Jocs de Guerra(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E40 L'Ós Bronto(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)

disfruteu-los!
salutacions!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants