Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 26 maig 2013, 09:37

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][40/65][TRIAL]

dt. 02 des. 2014, 19:26

wow!! pedazo actualización!!! gran regalo, máquina :D

dark angel
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 21 des. 2014, 13:13

dg. 21 des. 2014, 13:19

muchas gracias por esta serie, :yeah:

espero que la podais completar pronto, :adeu:

Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

dj. 25 des. 2014, 13:34

gran trabajo ya va quedando menos.un saludo

youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

dj. 01 gen. 2015, 18:42

Moltes gràcies pels nous capítols. Feliç any nou :nadal:

derebo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dc. 28 gen. 2015, 23:18

dj. 05 feb. 2015, 12:56

Gràcies per aquesta série!!! :yeah: :yeah: :yeah:
Estava parlant amb un amic i em va dir allò de "Força de l'ós" i no vaig dubtar un moment en passar-me pel fórum per tal de trobar-la :D

edit: A l'espera dels pròxims episodis... :yeah:

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][50/65][TRIAL]

dj. 26 feb. 2015, 19:49

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nova tanda de capítols
deu més a poc a poc es va completant
afegits a la carpeta del post principal com sempre
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E41 Invasió Aliena(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E42 El Braç Energètic(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E43 Rodeo(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E44 Asos i Goril·les(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E45 Insígnia d'Energia(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E46 Vila Prospera(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E47 Els Súper Guardians(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E48 El Foraster Misteriós(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E49 El Senyor dels Deserts(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E50 Rebel·lió en La Presó(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)

ja van quedant menys! :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
disfruteu-los
una salutació!
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 26 feb. 2015, 19:55

gràcies mister! baixant :D

(ja queda molt poquet... quina canya... llastima no trobar mes audios... tal volta algun dia..)

cacauet
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 21 oct. 2009, 20:55

dj. 26 feb. 2015, 23:18

Moltes gracies!! Sou una canya!!

sent from my androide using tapatalk.

youkai
Arashinchu
Arashinchu

ds. 07 març 2015, 11:07

Moltíssimes gràcies!!

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA]Els Guardians de La Galàxia[BDRip][65/65][TRIAL]

dc. 15 abr. 2015, 15:28

ultima actualització
afegits els ultims 15 capítols
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E51 La Terra Promesa(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E52 La Llei del Talió(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E53 La Màquina de Fer Pluja(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E54 El Festival dels Bandits(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E55 Rusty i Els Xics(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E56 Problemes a Texton(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E57 Força de Cavall(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E58 Ariel(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E59 La Síndrome de Don Quixot(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E60 Rock And Roll a Tortuna(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E61 Foc i Ferro(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E62 Torre de Combat(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E63 Regal de Vida(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E64 Sol Daurat(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)
Les Aventures dels Guardians de La Galàxia S01E65 El Batec del Cor de Tarcon(BDRip.Trial.Val.Cast.Eng.ByAngelusOriol&Fisiko)

bo i de moment amb açò donem per feta la release a l'espera de que apareguen els aùdios que falten
fa un any angelusoriol em va dir que tenia uns quants àudios dels guardians me'n vaig oferir a fer el montatge vaig cercar per tot internet una font en blu-ray dels guardians la vaig trobar i vaig començar esta release amb ilusió per poder recuperar una autèntica joia en la nostra llengua i un any després la tenim quasi completa espere que la disfruteu
agraïr a angelusoriol per oferir-me els àudios i per fer l'extracció dels àudios del vhs però sobretot a dos persones judith i cacauet gràcies als dos hem pogut rescatar quasi al complet la sèrie esperem que algun dia apareguen la resta dels àudios que falten son sol 6 capítols!
fins les hores un plaer compartir-la amb vosatros
disfruteu-la

P.D si algú vol compartir-la que ho faca per mi cap problema però sempre respectant els drets de qui va fer la release
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 15 abr. 2015, 19:11

gran treball!!!!

no puc dir res mes o mijor. una meravella tenir de nou la serie "completa"... GRACIES PER TOT EL TREBALL QUE HAS FET!!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

cacauet
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 21 oct. 2009, 20:55

dc. 15 abr. 2015, 19:30

Moltes gracies tambe a vosaltres per haver fet tota la feina, que no es poca... Vos ha quedat molt be. Un gran treball el que heu fet. Ara a vore si hi ha sort i apareixen els 6 audios que falten. La veritat es que es increible que nomes en falten 6. Jo estic molt content de, gracies a vosaltres, tindrelos en esta gran qualitat i en digital.

:)

sent from my androide using tapatalk.

youkai
Arashinchu
Arashinchu

dl. 20 abr. 2015, 19:15

Moltíssimes gràcies per la sèrie. Una autèntica raresa, ha costat 20 ays però a la fi podem disfrutar d'ella.
Gràcies a totes les persones que han participat d'una manera o d'un altra a que es complete la sèrie. :rodolar:

Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

dg. 26 abr. 2015, 02:00

a partir del capitulo 35 fallan las descargas las podrias revisar?, un saludo y gran trabajo

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 26 abr. 2015, 23:34

Kotaro01 ha escrit:
a partir del capitulo 35 fallan las descargas las podrias revisar?, un saludo y gran trabajo

els enllaços estan tots correctes i funcionen tots!
una salutació
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants