Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

743
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dj. 16 ago. 2012, 12:03

[DD] Another Monster (Novel·la) (Castellà)

dc. 11 juny 2014, 18:17

Fa temps vaig iniciar el projecte d'edició de la Novel·la de Naoki Urasawa: Another Monster. Que continúa en part amb la història de Monster. Vaig difondre el projecte esperant que algú s'animés a formar part d'ell. Malauradament ningú no es va animar a col·laborar i vaig perdre una mica les ganes de fer aquesta edició.
Ara m'he decidit a seguir amb el projecte i començar a compartir-lo per tal de forçar-me a seguir amb el projecte. Anem per feina:

Imatge
Gènere: Novel·la.
Idioma: Castellà.
Format: PDF (quan es tingui la novela sencera es compartirà també en format .epub)

Com puc col·laborar?
Les formes de col·laborar són:

Llegir el que s'ha fet i corregir.
Llegir el document des de la darrera versió i comentar errors utilitzant l'eina "comentar" de Google Drive.

Ajudar en la edició dels capítols.
Anar a les carpetes de Another Monster que tenim a Google Drive, descarregar algun capítol, editar-lo llevant "intros", completant les paraules que hi falten i corregint errors comparant-lo amb el pdf escanejat del que disposem.

Què queda per tenir la novel·la completa?
Aquí ho podeu veure.

LINK A LA DARRERA VERSIÓ
13-06-2014. Versió fins al capítol 3. Eva Heinemann. S'ha aprofitat per corregir el problema del tamany de la portada.

Historial de versions:

Versió 11-06-2014 - Versió fins al capítol 2. Kenzo Tenma.

Agraïments
S'agraïrà als col·laboradors amb una menció a la segona pàgina de l'arxiu final. Cualsevol dubte, digau-ho.
Borrador del que seran els agraïments. Digau-me coses si he de canviar algun nick o no voleu aparéixer.
L'edició d'aquest ebook ha estat possible gràcies als companys d'Animelliure, un especial agraïment a:

eudald per correccions diverses.

Agraïr també a tj8ghkl el fet d'haver escanejat la novela completa i haver-la compartit.

:adeu:
743 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 15 juny 2014, 18:31, en total s’ha editat 4 vegades.

MerryweatherH
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 06 maig 2014, 10:52

Re: [DD] Another Monster (Novela)

dv. 13 juny 2014, 11:43

Òndia! M'encanta aquest projecte! El meu internet va fatal últimament però em descarregaré el que hi ha i hi faré una ullada.
Per cert, si vols puc traduir-lo al català i així hi ha ambdues versions de la novel·la.

743
Ishinchu
Ishinchu

dv. 13 juny 2014, 17:26

Doncs seria una gran aportació traduïr-la en català. Tens tot el meu suport si ho decideixes fer. A veure si algú més s'anima en participar.

Gràcies per la contesta i per l'entusiasme.

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

ds. 14 juny 2014, 00:14

Té molt bona pinta la novel·la, de moment me la llegeixo online perquè sempre m'oblido de descarregar-la xD

He trobat uns quants typos en unes pàgines i algun altre error que he comentat

ED: Hi ha moltes faltes d'accentuació, falten accents a molts verbs en passat i altres paraules. Hi algún que otro typo com "J ap6n" :xiulant: :bleh:

743
Ishinchu
Ishinchu

ds. 14 juny 2014, 09:35

Si... Quan vaig generar de forma automàtica l'escrit a partir de l'escaneig vaig veure que fa moltes coses com aquestes. Sobretot aneu comentant el pdf final, que és el que està més xequejat, els altres capítols els vaig fent i els aniré col·locant dins aquest pdf.
Avui si puc actualitzo i penjo el capítol 3. Eva Heinemann.

Gràcies per l'ajuda i els ànims.

Salutacions!

Enviado desde mi móvil, disculpen la brevedad.

743
Ishinchu
Ishinchu

ds. 14 juny 2014, 13:49

Corregit el que m'has dit i pujada una nova versió amb el capítol 3. Eva Heinemann. He afegit un apartat d'agraïments al primer post. Gràcies!

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: [DD] Another Monster (Novela) (Castellà)

dg. 15 juny 2014, 02:21

Com a cosa curiosa, he trobat el manga de la novel·la en una llibreria, però la prefereixo perquè està més interessant, perquè el dibuix no m'agrada del tot, i perquè a la novel·la hi ha molta més informació. :profident:

743
Ishinchu
Ishinchu

Re: [DD] Another Monster (Novela) (Castellà)

dg. 15 juny 2014, 14:08

Manga de la Novel·la? No en tenia ni idea de que existia. Té algun nom en particular? També m'interessa tenir-lo. Si poguéssim aconseguir alguna versió digital en anglès, podríem fer una versió en català!

Enviado desde mi móvil, disculpen la brevedad.

naruto rusenko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dc. 23 set. 2015, 16:38

Re: [DD] Another Monster (Novel·la) (Castellà)

dc. 23 set. 2015, 18:43

muchas gracias por el proyecto estare pendiente animos !! :lol: :profident: :adeu: menudo curro!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants