Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

[BT] Charlie Brown [SERIE] [DVD + VHS Rip] [CAT-ANG]

dc. 28 gen. 2015, 01:08

Hola a tothom!

Sempre m’ha encantat la sèrie de Charlie Brown, el mític nen calb de samarreta groga que mai es dóna per vençut, especialment la versió que es va emetre a TV3 a finals dels noranta. Recordava la història de La Gran Carabassa, que havia d’aparèixer en algun moment de la nit de Halloween amb regals per tots els nens bons; el viatge d’intercanvi a França, al qual Charlie Brown s’havia d’allotjar en un castell misteriós, o els intents de Charlie Brown per xutar una pilota que la seva amiga Lucy sempre li enretirava a l’últim moment provocant que el pobre noi caigués d’esquena.

Com que ningú la penjava (és una sèrie complicadíssima de trobar en català si no hi ha ningú que l’hagi gravada sencera de la televisió, ja que no se n’ha fet cap reemissió recentment –TV3 ja no en té els drets– ni s’ha posat a la venda en DVD), m’he animat a buscar alguns episodis que tenia per casa en VHS i, amb l’ajuda de l’usuari lupinIII, he pogut ampliar el número de capítols fent una cerca exhaustiva per biblioteques i videoteques. Com que aquests equipaments s’estan desfent del material en VHS, es pot dir que hem tingut força sort de reunir tots els que hem reunit. De fet, meva història per penjar aquesta sèrie en català ha estat una mica reflex de la pròpia filosofia de vida de Charlie Brown: he intentat no donar-me per vençuda en la meva cerca de vídeos per completar la sèrie des que vaig publicar fa dos anys un missatge a aquest fòrum demanant si algú en tenia capítols en VHS. Finalment, després de deixar molt de temps el projecte aparcat per falta de temps, he decidit compartir els que vaig muntar en aquell moment.

Es tracta, com molts sabreu, de l’animació de la tira còmica nord-americana més popular de tots els temps, seguida de Garfield (l’animació de la qual, per cert, va anar a càrrec dels mateixos productors que la de Charlie Brown) i Calvin i Hobbes. El capítol A Charlie Brown Christmas (“El Nadal de Charlie Brown”) va encetar una sèrie d’especials de televisió que constitueixen el que en diem la sèrie animada i que inclouen dos episodis que van guanyar un premi Grammy cadascun: You’re a Good Sport i A Charlie Brown Thanksgiving (traduïts al català per “No et desanimis, Charlie Brown” i “El Dia d’Acció de Gràcies”). El creador del còmic, Charles Schulz, que va morir l’any 2000, està considerat per la revista Forbes com el dibuixant més ben pagat de la història.

Hi ha un munt d’episodis de Peanuts (tal com es titula la sèrie original), que es divideixen en TV Specials (episodis monogràfics que narren una història o tracten un tema determinat), “L’hora d’en Charlie Brown i l’Snoopy” (episodis formats per històries curtes protagonitzades per Charlie Brown i els seus amics), “Això és Amèrica, Charlie Brown” (una mini-sèrie divulgativa que narra alguns dels esdeveniments més importants de la història dels EUA), uns documentals commemoratius del còmic on es pot veure com Schulz dibuixa els seus personatges i també diverses pel·lícules. En total són 94 releases fins a la data d’avui, de les quals 59 (si les meves dades són correctes) es van doblar al català. N’hem pogut reunir 24. que són els que us adjunto a continuació. He mantingut la pista d’àudio en anglès perquè pugueu escoltar-la també en versió original.

Aprofito per fer-vos una nova crida i, si coneixeu algú que en tingui algun gravat (tinc entès que es va emetre fa uns anys a BTV), m’ho feu saber per fer-ne el muntatge. Si aconsegueixo algun vídeo més us ho faré saber.

Estic molt contenta de poder compartir, per fi, amb tots vosaltres, aquesta fantàstica sèrie. Espero que la gaudiu tant com la vaig gaudir (i encara la gaudeixo) jo!

FITXA TÈCNICA DE LA SÈRIE ANIMADA ORIGINAL:

Títol: Peanuts.
Autor: Charles M. Schulz.
Director: Phil Roman / Bill Meléndez.
Productors: Bill Meléndez i Lee Mendelson.
Episodis: 94 incloent especials televisius, minisèries, documentals i pel•lícules. Doblats al català: 59.
País d’origen: EUA.
Any: 1965-2011 (encara se segueixen emetent remakes i algun episodi nou).
Productores: Media Home Entertainment, Paramount Home Entertainment, Warner Home Video, CBS/Fox Video.
Gènere: Humor costumista infantil, juvenil i adult.
Sinopsi: Basada en la popular tira còmica dominical “Peanuts” de Charles M. Schulz, aquesta sèrie narra les vivències de Charlie Brown, un nen de 6 anys que fracassa en gairebé tot allò que fa però que mai es dona per vençut intentant triomfar en alguna cosa; el seu gos Snoopy, que fa coses molt allunyades de les que fa un quisso normal, i els seus amics Linus, Lucy, Sally, Peppermint Patty, Marcie, Schroeder, Franklin i Pig-Pen.

DADES DEL MUNTATGE:

Número d’episodis: 24
Durada dels episodis: 24 minuts aproximadament.
Mida dels arxius: entre 150 i 430 MB segons mida i qualitat de l'arxiu d'origen.
Contenidors: .avi i alguns .mp4 (vídeo) i .mp3 (àudio).
Qualitat de la imatge: vídeo procedent de DVDRip HQ baixat d’Internet en anglès. Excepcions: “Dia de Nadal, Charlie Brown”, que són BDRip també baixats d’Internet en anglès, i el documental “Feliç Aniversari, Charlie Brown!”, que és un VHS-Rip perquè no hi ha cap release en DVD.
Qualitat de l’àudio en català: àudio procedent de l’emissió al Club Súper 3 de l’any 1999 gravada en VHS, capturada en AAC (bitrate 192kbps i freqüència 48.000Hz) i codificada a MP3.
Resolució i còdecs de vídeo: 640x480 (còdec Xvid). Excepcions: “Dia de Nadal, Charlie Brown” (còdec x264); “Feliç Aniversari, Charlie Brown!”, que és una captura de VHS a DVD i convertit a .avi (còdec Xvid).
Còdecs d’àudio: Mp3, AC3, AAC.
Idioma: Dual Català / Anglès (especials, minisèrie “Això és Amèrica, Charlie Brown” i “L’hora d’en Charlie Brown i l’Snoopy”); Català (documental “Feliç Aniversari, Charlie Brown!”).
Observacions: per escoltar els àudios per separat, heu de reproduir els vídeos amb VLC o similar. Windows Media Player i programes similars no separen les pistes d’àudio.
Muntador: PeppermintPatty.

Captures:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

MAGNET LINK:

[mag]magnet:?xt=urn:btih:2082A3306A7D1DAD75304CB26D38BDC16E00DD19&dn=CHARLIE%20BROWN%20%5bDUAL%20CAT-ANG%5d%20by%20PeppermintPatty.rar&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.istole.it%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.feednet.ro%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ffr33domtracker.h33t.com%3a3310%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2f11.rarbg.com%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2fipv4.tracker.harry.lu%3a80%2fannounce[/mag]
PeppermintPatty l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 gen. 2015, 12:37, en total s’ha editat 3 vegades.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1892
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: [BT] Charlie Brown [SERIE] [DVD + VHS Rip] [CAT-ANG]

dc. 28 gen. 2015, 09:57

Bona aportació! :yeah:

Però això hauria d'anar a "No Anime / Manga", així que t'ho moc cap allà :p

PeppermintPatty
Usuari
Usuari

dc. 28 gen. 2015, 12:20

Cert! Dispenseu!

Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 205
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

dj. 29 gen. 2015, 12:34

Imatge

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 329
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 09 feb. 2015, 17:40

sócmolt feliç!!!
La vida son 2 dias!!!

Imatge

Django
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 11 feb. 2015, 00:47

Ja fa uns dies que el torrent no descarrega. Tinc fins el 63% però no hi ha ningú amb l'arxiu complet per descarregar.

PeppermintPatty
Usuari
Usuari

dj. 12 feb. 2015, 18:16

Fa uns dies que no he pogut deixar-lo seeding. Torno a tenir el torrent obert.

Django
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 12 feb. 2015, 18:38

PeppermintPatty ha escrit:
Fa uns dies que no he pogut deixar-lo seeding. Torno a tenir el torrent obert.

Moltes gracies :yeah:

Konovalov
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 13 feb. 2015, 00:58

dv. 13 feb. 2015, 01:04

No tinc paraules! Moltes moltes gràcies per la feina feta. Jo tinc les cintes en Beta i ni m'atreveixo a llençar-les.
Ara falta que trobi Roseanne en català i estaré al nirvana, jeje.
Gràcies altre cop i una abraçada.

PeppermintPatty
Usuari
Usuari

ds. 21 feb. 2015, 17:08

Hola, Konovalov, tens cintes en beta, dius? En català? Si és així... Quins capítols tens? Per si podem anar completant la col·lecció...

D'altra banda, segueixo amb el seed (he tingut alguns problemes amb el gestor de torrent, potser us ha costat descarregar aquests dies), si algú té problemes, que ho digui, sisplau.

Salut!

Peppermint Patty

Konovalov
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 13 feb. 2015, 00:58

dg. 22 feb. 2015, 01:17

Hola Patty!
No tinc clar que les cintes en beta funcionin, perquè porten tants anys parades que ja m'imaginava que estarien totes enganxades... Però sens dubte val la pena comprovar-ho.
Miraré que el VCR beta funcioni i et diré alguna cosa.
He consultat la llista de capítols que falten i jo recordo que tenia el de la Gran Carbassa, Estàs enamorat (és el de la rosseta panotxa?) jo crec que també, el del Dia d'acció de gràcies tb i després hi havia algun dels trossos de "Charlie Brown Celebration" però no sé si tots (jo me'n recordo d'un que la Patty i la Marcie anaven a buscar gorres de baseball i un que el Charlie Brown es posava malalt). N'hi havia més que no sé si serien troballes... però tampoc vull emocionar-nos a tots abans de saber si en podrem fer alguna cosa.
Vaig traient les capes de pols al VCR i et dic alguna cosa ben aviat.

Respecte al torrent que baixa, dispensa però jo no tinc molta idea del tema. En el meu cas ha estat al 84.2 diversos dies i avui dissabte ha baixat una mica més, fins arribar al 87%. Però ja et dic que no tinc molta idea... Porto amb l'ordinador sense reiniciar desde fa una setmana i soc capaç d'estar un any més així si fa falta... jeje... (tinc el mu torrent 3.1... per si serveix d'alguna cosa).

Bé ja parlem aviat. I moltes gràcies altre cop per la gran feina feta.

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 22 feb. 2015, 04:03

Aturat al 87%
La vida son 2 dias!!!

Imatge

predabcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dt. 12 gen. 2010, 13:43

dl. 23 feb. 2015, 13:32

Yo también la tengo al 87%, que alguien se anime y se ponga de semilla porfa :)

PeppermintPatty
Usuari
Usuari

dt. 24 feb. 2015, 00:09

Hola a tots,

Perdoneu per l'aturada.

Intentaré fer seed aquesta setmana tots els dies durant tota la nit a partir de les 22h. Durant el dia ho tinc difícil perquè tinc internet ocupat amb temes de feina i el programa de torrent se'm "menja" molt ample de banda.

Salut,

Peppermint Patty

Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dt. 24 feb. 2015, 18:03

Ja la tinc completa! Moltíssimes gràcies. M'agradaba molt aquests episodis sobretot el documental!
Gràcies de veritat!! ;)
La vida son 2 dias!!!

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants