Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

[MEGA] Golden Sun en català

dj. 13 jul. 2017, 13:49

Hola un altre cop!

Aquesta vegada us porto la traducció del joc Golden Sun per a la GBA en català. Per jugar-lo cal la versió del joc dels EEUU, així que si busqueu per Google segur que la trobeu. Després hi heu d'aplicar el pedaç i... A GAUDIR! \(^o^)/

Aquí teniu el tràiler de la traducció:

I el link per baixar-la: Traducció del Golden Sun en català

PS: Aquesta traducció no l'he feta pas jo sinó un usuari de gaming.cat que es diu Xavalma. Dos usuaris d'allà hi hem col·laborat: l'AstroCat i un servidor. Els agraïments, doncs, millor donar-los al post corresponent.

PS2: L'autor diu que traduirà el segon i que el tindrà llest per d'aquí a uns tres-quatre mesos.

PS3: Per la meva banda, després de traduir el Skyward Sword m'he embarcat (i mai millor dit...) amb el Wind Waker HD. Suposo que trauré la traducció cap a l'agost.

Vaja, que mantingueu les consoles en bon estat xD :adeu:

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3554
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [MEGA] Golden Sun en català

dj. 13 jul. 2017, 14:34

jueghje ha escrit:
Hola un altre cop!

Aquesta vegada us porto la traducció del joc Golden Sun per a la GBA en català. Per jugar-lo cal la versió del joc dels EEUU, així que si busqueu per Google segur que la trobeu. Després hi heu d'aplicar el pedaç i... A GAUDIR! \(^o^)/

Aquí teniu el tràiler de la traducció:

I el link per baixar-la: Traducció del Golden Sun en català

PS: Aquesta traducció no l'he feta pas jo sinó un usuari de gaming.cat que es diu Xavalma. Dos usuaris d'allà hi hem col·laborat: l'AstroCat i un servidor. Els agraïments, doncs, millor donar-los al post corresponent.

Caram quina sorpresa aquest joc el tinc. Doncs el probare amb la traducció català. ¿Heu subtitulat alguna rom mes de GBA?
Un dels jocs de GBA que nintendo no va voler traduir i els fansubs no han volgut o potser no han pogut per temes de encriptació es el Dragon ball Buu's Fury.
Porto anys buscanlo però no s'ha fet cap traducció en esp ni cat nomès esta en ingles.
Salutacions i bona feina. Es bo tenir jocs en català. Jo encara conservo els 2 de la snes que es van traduir en català. El street fighter 2 i el Megaman.
¿Teniu algun altre web on poseu els jocs que aneu traduint? Probare lo del pedaç i despès comento. Salutacions. :yeah:

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dj. 13 jul. 2017, 16:54

Gràcies ^^. No hem traduït cap altre joc de GBA i, de fet, jo no m'hi ficaré perquè ja vaig fent amb els que em proposo i són una mica més actuals... ^^U

No tenim cap web on pengem els jocs que anem traduint, si bé existeix aquesta pàgina de Gaming.cat on hi apareixen els jocs que incorporen el català, ja sigui genuí o amb traduccions no oficials (com aquesta del Golden Sun). No crec que hi siguin tots perquè em sembla que no està gaire controlat el tema... No estaria malament fer una mena de recopilació o un equip de traducció de videojocs tal i com es fa a Romhackhispano. D'aquesta manera se'n podrien traduir més i més fàcilment ^^

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3554
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dj. 13 jul. 2017, 17:54

Ostres si que és fàcil i ràpid aplicar el pedaç a la rom. Gràcies per les instruccions. Salutacions.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants