Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Prodigiosa/Miraculous Ladybug

ds. 22 des. 2018, 14:38

Episodi 41 La Problemàtica penjat.

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 469
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

ds. 22 des. 2018, 17:19

Avui han emès el combat de les Reines. Genial, ja els havia vist en castellà, però és que en català els queda tan bé i natural el doblatge que transmet millor el sentiment. No és per criticar l'idioma, perquè hi ha molt dobaltges bons en castellà, pero en la meva opinió en castellà sembla que volen esforçar-se per enfatitzar millor el doblatge en el personatge i no els queda tan bé i natural.

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 22 des. 2018, 17:43

david80scat ha escrit:
Avui han emès el combat de les Reines. Genial, ja els havia vist en castellà, però és que en català els queda tan bé i natural el doblatge que transmet millor el sentiment. No és per criticar l'idioma, perquè hi ha molt dobaltges bons en castellà, pero en la meva opinió en castellà sembla que volen esforçar-se per enfatitzar millor el doblatge en el personatge i no els queda tan bé i natural.

El problema que té el català es que es repeteixen moltes veus i per exemple la veu de la Marinette no m'acaba d'agradar, tot i que li surt molt natural. Però és clarament superior al castellà :profident:

david80scat
Sushinchu
Sushinchu

dg. 23 des. 2018, 15:24

Genial!!! No em deixarà de sorprendre aquest final de la segona temporada, encara que ja els vaig veure en castellà, en català m'ha sorprés molt més.
Spoiler: mostra
Sorprenent entreda en escena de la Natalie amb el prodigi del Paó i per fi la Mariette ha deixat la timidesa i s'ha llançat, pero sense deixar de ser pocatrassa xD.

És una llàstima que hagim hagut de veure el Maledictor sense haver pogut veure abans el seu capítol.

Bones Festes.

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dg. 23 des. 2018, 17:28

david80scat ha escrit:
Genial!!! No em deixarà de sorprendre aquest final de la segona temporada, encara que ja els vaig veure en castellà, en català m'ha sorprés molt més.
Sorprenent entreda en escena de la Natalie amb el prodigi del Paó i per fi la Mariette ha deixat la timidesa i s'ha llançat, pero sense deixar de ser pocatrassa xD.

És una llàstima que hagim hagut de veure el Maledictor sense haver pogut veure abans el seu capítol.

Bones Festes.

Sí, no sé perquè han decidit emetre-ho en aquest ordre, no em sonava d'haver vist el Maledíctor.
La Nathalie ha pres el risc perquè sembla que està trencat el prodigi i sembla que està enamorada d'ell quan sap que qui estima és la mare de l'Adrien... Hi haurà força embolics. També crec que els esforços de la Marinette no han servit de gaire perquè l'Adrien no ha tingut una reacció diferent, crec que s'ha pensat que era d'amiga...

Bones festes! :D

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dg. 23 des. 2018, 17:29

Episodis 43, 44, 48 i 49 penjats

david80scat
Sushinchu
Sushinchu

dl. 24 des. 2018, 16:15

Avui han emès el capítol Maledictor i m'he quedat al·lucinat, què ha passat amb els doblatges dels diàlegs de la Cloe quan està a l'helicopter anunciant que marxa per megàfon? I quan el pare de la Sabrina, el policía, parla amb el Maledictor que entregui l'akuma per megàfon?

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 24 des. 2018, 16:24

david80scat ha escrit:
Avui han emès el capítol Maledictor i m'he quedat al·lucinat, què ha passat amb els doblatges dels diàlegs de la Cloe quan està a l'helicopter anunciant que marxa per megàfon? I quan el pare de la Sabrina, el policía, parla amb el Maledictor que entregui l'akuma per megàfon?

Perdona, què ha passat? Normalment no ho miro perquè dormo a l'hora que ho fan xD

david80scat
Sushinchu
Sushinchu

dl. 24 des. 2018, 16:45

Una cosa molt estranya. Ha sigut feia una estona mentre dinava, perquè ho havia programat. Intueixo que o s'han deixat de doblar aquestes escenes o hi ha hagut algún error desconagut. Deixo les escenes efectades. Espero que quan el pengin a la web no t'ho trobis i ho arreglin en futures reemissions.
Escena Cloe:
https://mega.nz/#!bgYB3SxR!FNXWPsyxZTcR ... f1KI953uY4
Escena policía:
https://mega.nz/#!CwAhCKiQ!B06O3EITIeaR ... XYbELw_5fY

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 24 des. 2018, 16:48

david80scat ha escrit:
Una cosa molt estranya. Ha sigut feia una estona mentre dinava, perquè ho havia programat. Intueixo que o s'han deixat de doblar aquestes escenes o hi ha hagut algún error desconagut. Deixo les escenes efectades. Espero que quan el pengin a la web no t'ho trobis i ho arreglin en futures reemissions.
Escena Cloe:
Escena policía:

:no: Espero que sigui un error del Canal Super3... No podem permetre'ns una cosa així...

david80scat
Sushinchu
Sushinchu

dc. 26 des. 2018, 18:07

"El venedor de sorra". Avui hem tingut el capítol que faltava de la segona temporada, encara que no és l'últim perquè els han emès despordenats. L'únic que se m'acut és que per seguir l'ordre correcte, havien de dividir en dos dies diferents els capítols dobles, i debien pensar que millor emetre'ls junts.

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 27 des. 2018, 14:37

Capítol 46 i 47 penjats

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 27 des. 2018, 15:05

Ja hi ha penjats tots els capítols de la segona temporada!!! Ara toca esperar la tercera temporada...

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 27 des. 2018, 16:12

david80scat ha escrit:
Escena Cloe:
Escena policía:

Per mala sort, quan m'he descarregat el capítol de la web, tampoc se sentia res en aquestes escenes :no:

david80scat
Sushinchu
Sushinchu

dj. 27 des. 2018, 17:39

Caram. Avui l'han tornat a emetre i l'he capturat, quan pugui me'l torno a mirar. Si torna a estar igual, se'ls haurà d'enviar un missatge per saber què ha passat i que hi facin alguna cosa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants