Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3345
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

[Fabrebatalla18] Death Note (2017) [1080p WEB-DL] [Multi-Audio] [Multi-Subs] [International Version]

dv. 25 ago. 2017, 13:08

Imatge

Nueva adaptación de la famosa serie (y manga) "Death Note" esta vez con actores reales. Un día, cuando Light termina las clases, encuentra un cuaderno negro tendido en el suelo, llamado «Death Note», un cuaderno sobrenatural que es capaz de matar personas si se escriben los nombres en él y si el portador visualiza mentalmente la cara de quien quiere asesinar.

Video: 1920x1080 (8 bits) (WEB-DL)
Audios: AC3 5.1ch - 384 kbps (WEB-DL)
Subs: .srt
Audios: Todos.
Subtitulos: Todos.
Mediainfo: https://paste.ee/r/xX5lZ

Capturas:
http://i.imgur.com/TvsA0iF.png
http://i.imgur.com/dCdg7rV.png

Descarga:
Torrent
Torrent 2 (por si falla el otro)
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 25 ago. 2017, 17:56, en total s’ha editat 1 vegada.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3528
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [Fabrebatalla18] Death Note (2017) [1080p WEB-DL] [Multi-Audio] [Multi-Subs] [International Version]

dv. 25 ago. 2017, 13:59

Oooooh. Genial. Me la emporto. :profident: :profident: Avui és el meu cumple. Doncs ja tenim peli per veure amb la colla. Moltes gràcies fabrebatalla18 :yeah:

Edit: ¿Sou varis a compartir-la o que? M'ha baixat en 39 min. He flipat. :picar: La deixo compartin ok.

roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

Re: [Fabrebatalla18] Death Note (2017) [1080p WEB-DL] [Multi-Audio] [Multi-Subs] [International Version]

dv. 25 ago. 2017, 17:08

Gràcies per l'aportació! Baixant a ~15 MB/s

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2580
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dv. 25 ago. 2017, 18:41

xagasa ha escrit:
¿Sou varis a compartir-la o que? M'ha baixat en 39 min. He flipat. :picar: La deixo compartin ok.

I jo 0 min perquè la veuré de Netflix. Si haugéssis baixat Tauró per emule t'hagués anat igual :xiulant:
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 26 ago. 2017, 00:14

El tema que posa audios todos? En català no i es oi?

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

ds. 26 ago. 2017, 00:20

xagasa ha escrit:

Me refiero a todos los idiomas disponibles en todo el mundo, en Netflix, y el catalan no es uno de ellos.

PD: Si alguien quiere ver los idiomas que mire el mediainfo.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 26 ago. 2017, 00:21

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:

Me refiero a todos los idiomas disponibles en todo el mundo, en Netflix, y el catalan no es uno de ellos.

PD: Si alguien quiere ver los idiomas que mire el mediainfo.

Si ya lo he visto hay un montonazo de idiomas y subtitulos. La duda fue al ver recientemente el torrent 2.
Edit: La peli se puede decir que es buena. Eso si no se ha visto la serie. Ya que hay un monton de diferencias y canvios.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2580
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

ds. 26 ago. 2017, 11:04

Jo avui la miraré, a veure què tal. Veient el centenar se basòfies que fa Netflix, entre pelis i series, tinc por. IMDB ja l'ha qualificat de 5/10 ^^u
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 26 ago. 2017, 14:44

Jo li dono de puntuació un 4. Massa canvis. Jo just he vist el 37 capitols fa una setmana i algu i encara tinc mes fresca l'historia.
Posare en mode ocult per qui no la hagui vist per no fer spoilers:
Canvis de la serie a la peli:
Spoiler: mostra
1- La mare den Light Yagami no mort a la serie en canvi a la peli afirmen que esta morta.
2- En Ryuk el Shinigami els indueix a fer servir el cuadern de mort. En canvi a la serie ell esta molt al marge.
3- A la peli es veu en varies ocasions a en Ryuk escribin en el cuadern. A la serie nomès escriu una vegada i es el nom den Light al cap 37.
4- A la serie en Light no te novia i encara menys comparteix el cuadern amb ningu. ( La Misa Amane no conte coma novia ja que a la serie era el segon kira i tenia el seu propi cuadern de mort i sortia un segon Shinigami.)
5- Canvi amb el cognom den Light a la peli: Li diuen Turner a la peli i Yagami a la serie.
6- El ''L'' em sembla un histeric a la peli comparat amb lo tranquil que es el ''L'' de la serie que no es posava mai nervios davant den Light.
7- El grup de policies que treballen amb el pare den Light quasi no surten. I una altre invenció: Es tiren d'un terrat.
8- En Watari mort a la peli a la serie no.
9- El pare den Light es veu molt poc implicat en el cas (Com a curiositat no porta ulleres)
10- En Ryuk es veu sempre a les fosques. ''Potser si li tocava el sol es cremava'' Amb tants canvis ja no seria de extranyar.

Com a curiositat la peli que esta veien en Light es: Phantasma (1979) de Don Coscarelli.

GraciasFabreBatalla
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 04 set. 2017, 22:09

dl. 04 set. 2017, 22:13

Joder tío, muchas gracias, la llevo buscando todo el día y siempre en latino, eres un crack y me he hecho esta cuenta para agradecertelo, ahora la podré escuchar hasta en inglés, moltes gràcies.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dl. 04 set. 2017, 23:16

GraciasFabreBatalla ha escrit:
Joder tío, muchas gracias, la llevo buscando todo el día y siempre en latino, eres un crack y me he hecho esta cuenta para agradecertelo, ahora la podré escuchar hasta en inglés, moltes gràcies.

No se que decir :jiji:

Disfrutala :)

GraciasFabreBatalla
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 04 set. 2017, 22:09

dl. 04 set. 2017, 23:44

fabrebatalla18 ha escrit:
GraciasFabreBatalla ha escrit:

No se que decir :jiji:

Disfrutala :)

Pues aún va por el 41% la maldita, pero weno para mañana está. Thx, no todos los Conan llevan capa :v

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dt. 05 set. 2017, 17:33

xagasa ha escrit:
Jo li dono de puntuació un 4. Massa canvis. Jo just he vist el 37 capitols fa una setmana i algu i encara tinc mes fresca l'historia.
Posare en mode ocult per qui no la hagui vist per no fer spoilers:
Canvis de la serie a la peli:
Spoiler: mostra
1- La mare den Light Yagami no mort a la serie en canvi a la peli afirmen que esta morta.
2- En Ryuk el Shinigami els indueix a fer servir el cuadern de mort. En canvi a la serie ell esta molt al marge.
3- A la peli es veu en varies ocasions a en Ryuk escribin en el cuadern. A la serie nomès escriu una vegada i es el nom den Light al cap 37.
4- A la serie en Light no te novia i encara menys comparteix el cuadern amb ningu. ( La Misa Amane no conte coma novia ja que a la serie era el segon kira i tenia el seu propi cuadern de mort i sortia un segon Shinigami.)
5- Canvi amb el cognom den Light a la peli: Li diuen Turner a la peli i Yagami a la serie.
6- El ''L'' em sembla un histeric a la peli comparat amb lo tranquil que es el ''L'' de la serie que no es posava mai nervios davant den Light.
7- El grup de policies que treballen amb el pare den Light quasi no surten. I una altre invenció: Es tiren d'un terrat.
8- En Watari mort a la peli a la serie no.
9- El pare den Light es veu molt poc implicat en el cas (Com a curiositat no porta ulleres)
10- En Ryuk es veu sempre a les fosques. ''Potser si li tocava el sol es cremava'' Amb tants canvis ja no seria de extranyar.

Com a curiositat la peli que esta veien en Light es: Phantasma (1979) de Don Coscarelli.

A mi em sembla una molt bona adaptació...
Alguns canvis son per no allargar massa la peli... d'altres deuen ser per fer algo diferent... ves a saber.
He vist coses pitjors: Dragon Ball Evolution. (... be... per que mentir... no l'he vist)
PD: El punt 8 está malament...

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dt. 05 set. 2017, 17:44

Ostres doncs no recordava que moris en Watari a la serie de anime.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant