Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3519
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

[MEGA] La Momia 3 -La Tomba Del Emperador Drac- (2008) [BDRip] [1080p] (Cat , Cast i Eng+Sub Forçats Cat , Esp i Eng)

dc. 04 oct. 2017, 02:27

Imatge

Sinopsis:
El despietat emperador xinès Drac i els seus deu mil guerrers, condemnats a romandre quiets per
tota l'eternitat, esperen que algun esdeveniment desfaci l'encanteri que els va fer una bruixa
traïdora fa centenars d'anys. En l'actualitat, l'arqueòleg Alex O'Connel, en una altra de les
seves aventures, mirarà de despertar del somni etern l'emperador i el seu exèrcit, sense sospitar
el perill que comportara.

Dades:
Nom Original: (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor)
Nom En Català: (La Momia 3) -La tomba Del Emperador Drac-
Nom En Castellano: (La Momia 3) -La Tumba Del Emperador Dragon-
Any De Estrena: 2008
Genere: Acció - Aventures - Arqueolecs.
Duració: 111 Min Aprox.
Audio Català: Cedit per Xenovegeta.
Audio Castellano: Cedit Per Sra Haning.
Raw i Audio English: Torrent.
Subtitols Forçats Catala: Per Xagasa - (Correcció Dels Subtitols Loco87)
Subtitols Forçats i complets Castellano: Desconegut.
Subtitols Forçats i Complets English: Torrent.
Qualitat: HD 1080p.
Format: MKV.
Versió: 8 Bits.
Pes:5 Gb Aproximadament.
Muntatge: Per Xagasa.
Contrasenya Del Rar: xagasa

La Momia 3 -La Tomba Del Emperador Drac- (2008) [BDRip] [1080p]
https://mega.nz/#!QcIzzbzQ!mCGrz4q2UEr6 ... rFHjzx9MLY
https://mega.nz/#!xFR0XRhS!FjNmEyqNmLvH ... y53INwhUzg
https://mega.nz/#!RIQiFBBJ!_8donAnD_r4P ... JcqJs2L6oY

Agreiments a Loco87 per la correció dels subtitols forçats en català i
en Xenovegeta per cedir l'audió català.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: [MEGA] La Momia 3 -La Tomba Del Emperador Drac- (2008) [BDRip] [1080p] (Cat , Cast i Eng+Sub Forçats Cat , Esp i En

dj. 05 oct. 2017, 16:37

esta be la peli pero no me la baixare perque tot lo de 1080 no se´n veu a la tele gran s´en veu amb cuadritos d´aquells sembla una mena del canal + antic aixo si la busco en dvd original tinc la primera i la segona a vere si la trobo i em vaig enterar que existia 3 part perque la va fotre tv3 fara unes setmanes jaja

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3519
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [MEGA] La Momia 3 -La Tomba Del Emperador Drac- (2008) [BDRip] [1080p] (Cat , Cast i Eng+Sub Forçats Cat , Esp i En

dj. 05 oct. 2017, 20:06

kakarotto2017 ha escrit:
esta be la peli pero no me la baixare perque tot lo de 1080 no se´n veu a la tele gran s´en veu amb cuadritos d´aquells sembla una mena del canal + antic aixo si la busco en dvd original tinc la primera i la segona a vere si la trobo i em vaig enterar que existia 3 part perque la va fotre tv3 fara unes setmanes jaja

Crec que se lo que et pasat. I es que t'hauras trobat amb algun mkv de 10 bits. A mi em pasa també. Per sort a les meves releases ho podreu trobar en 8 bits compatible amb qualsevol tv que reprodueixi mkv. Actualment el 10 bits nomès ho reprodueix les tv sony i de gama alta. Al pc si però es una tonteria total. Amb un monitor com de portatil amb un 720p ni ha mes que suficient. Osigui que no tindries de tenir cap problema per veurela be.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants