Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 303
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

[LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

dc. 13 des. 2017, 12:56

ACTUALITZACIÓ DEL 05 DE SETEMBRE DE 2020

DEGUT A LA NOVA NORMA QUE MENYSPREA TOT EL QUE NO SIGUI ANIME HE DECIDIT ESBORRAR AQUEST TEMA, SI US INTERESSA AQUESTA APORTACIÓ, LA TROBAREU EN UN ALTRE LLOC* ON ES VALORI EL CONTINGUT EN CATALÀ SENSE DISCRIMINACIONS.

*No vull fer "propaganda" d'altres llocs pequè no em sembla de bon gust (al igual que no em sembla de bon gust aquesta norma), els que estigueu dins d'aquest món ja coneixereu altres webs que ofereixen contingut en català i multiidoma.
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 05 set. 2020, 20:21, en total s’ha editat 4 vegades.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

dv. 15 des. 2017, 19:44

Aquests dies he volgut contribuïr una mica i he anat omplint la llista, avui he afegit força títols i la base de dades ja compta amb més de 70 títols :bleh: (la majoria films).
He fet alguns canvis i el document ha deixat de ser editable per qualsevol persona a només poder ser comentat i vist :xiulant: , també he fet un segon document en blanc amb una cronologia molt més extensa, aquest sí és editable per qualsevol persona i està pensat per a que qui vulgui aportar el seu granet de sorra ho faci mitjançant aquest segon document :profident: , després jo m'ho miraré i actualitzaré el primer amb els nous títols que la gent hagi anat posant (si es que això s'anima i no sóc només jo qui hi participa ^^u ) així hi haurà una mica més de control del contingut que si fos completament obert i editable per a tothom ;)
:adeu:
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 15 jul. 2018, 10:53, en total s’ha editat 1 vegada.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

ds. 16 des. 2017, 20:49

I ja van gairebé 150 títols!!! :profident:

EDITO (01/01/2018): Ara ja més de 150!!! (161)

03/04/2018: Superada la barrera dels 200!!! :picar: (210)

15/07/2018: ja n'hi ha 230!

19/09/2018: més de 250! (251)

20/09/2018: li he donat una altra embranzida i ara són més de 280 :excl: (281) a veure si amb la pròxima arribo als 300

22/09/2018: després d'un altre dia esgotador he aconseguit traspassar la barrera dels 300, hi ha més de 300 títols ja!!!! (303) :juas: i no només això sinó que he anat posant el títol original a moltes pel·lícules i sèries que ja estaven a la llista però que en el seu dia no els vaig posar el títol original ^^u , ha sigut una feinada i encara falta posar-ne més però he avançat un fotimer i he superat els 300 :profident: , ara a descansar una temporadeta :bleh: , que en 3 dies quasi seguits he posat més de 70 títols ^^u :ein:

07/10/2018: després d'uns quants dies recopilant nous títols ara ja n'hi ha més de 350!! (376) :banana:
També he ampliat informació de títols que ja hi havia i corregit algunes dates que estaven malament i d'altres que eren imprecises, i encara en queden al llistat però moltes menys :razz:

07/11/2018: Doncs un mes just des de la darrera actualització una nova, aquesta vegada s'ha quedat a 10 dels 500 :juas: ja són 490 títols :excl: , i no només això sinó que també he afegit un munt de tràilers en català (tots els que trobat al canal de Llengua catalana més els d'altres canals) a un bon grapat de films i he ampliat les fonts documentals d'altres i tinc més idees que vull fer més endavant, però això ja ho deixo per a la pròxima. També he comptat totes les sèries (156), films (331) i altres (3) que estan recopilats en aquests 490 títols, així no només creix el llistat en cada actualització (+ 114 títols) sinó que també s'amplia la informació ;-)
.
.
.
de moment :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants