Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 178
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

[LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

dc. 13 des. 2017, 12:56

Obro aquest tema a petició d'en Maki perquè vaig fer un tema a Peticions i no acabava d'encaixar allà, si voleu saber més sobre de que va això i sobre l'altre tema llegiu aquest tema i els seus comentaris: viewtopic.php?p=352206#p352206

Enllaç a l'Excel de Google Drive amb la Base de Dades que podeu consultar i comentar:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XGt0S3IS9rEhSlXdqV7llUfndce0WgGMR0J70pHV5Uk/edit#gid=0

Enllaç a l'Excel de Google Drive amb la mateixa estructura però buit que podeu editar i omplir amb nous títols que falten a la Base de Dades:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1C3tk2OSs2iw8gbZeLLigZvUfsrpmyGHKQDAynhPUMtE/edit?usp=sharing
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 07 feb. 2018, 22:52, en total s’ha editat 3 vegades.

lizgon
Arashinchu
Arashinchu

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

dv. 15 des. 2017, 19:44

Aquests dies he volgut contribuïr una mica i he anat omplint la llista, avui he afegit força títols i la base de dades ja compta amb més de 70 títols :bleh: (la majoria films).
He fet alguns canvis i el document ha passat de ser editable per qualsevol persona a poder ser comentat i vist :xiulant: , també he fet un segon document en blanc amb una cronologia molt més extensa, aquest sí és editable per qualsevol persona i està pensat per a que qui vulgui aportar el seu granet de sorra ho faci mitjançant aquest segon document :profident: , després jo m'ho miraré i actualitzaré el primer amb els nous títols que la gent hagi anat posant (si es que això s'anima no sóc només jo qui hi participa ^^u ) així hi haurà una mica més de control del contingut que si fos completament obert i editable per a tothom ;)
:adeu:

lizgon
Arashinchu
Arashinchu

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

ds. 16 des. 2017, 20:49

I ja van gairebé 150 títols!!! :profident:

EDITO (01/01/2018): Ara ja més de 150!!! (161)
.
.
.
de moment :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants