Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

worldofjake2012
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dt. 29 nov. 2016, 22:59
Contacta:

[NOTÍCIES] La cançó del mar en Super3 a 4 gener a les 9:30

dt. 26 des. 2017, 15:39

No ho sé on explicar notícies sobre pel·lícules en Super3, així que explicaré aquí.

La cançó del mar (Song of the Sea) va emetre en Super 3 a 4 gener a les 9:30!
És una pel·lícula espectacular!
Imatge

En Ben i la Saoirse viuen amb el seu pare, en Conor, i el seu gos, en Cu, en un far. Fa anys van perdre la seva mare i en Conor encara està molt trist. L'àvia dels nens considera perillós que visquin al mig del mar i se'ls endú a viure amb ella a la ciutat. Tan bon punt hi arriben en Ben decideix tornar a casa seva i la Saoirse el segueix. El trajecte de tornada es convertirà en un viatge a través d'un món que en Ben fins ara només coneixia a través de les històries que li explicava la seva mare, i en una cursa contrarellotge. Els éssers màgics necessiten ajuda per sobreviure, i només la Saoirse els la podrà proporcionar.
worldofjake2012 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 10 gen. 2018, 18:08, en total s’ha editat 1 vegada.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3092
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [NOTÍCIES] La cançó del mar en Super3 a 4 gener a les 9:30

dt. 26 des. 2017, 16:06

Jo no dic que no la grabi ningu, eh, pero tenint el Bluray i DVD amb l'audio catala crec que es una perdua enorme de qualitat quedarse amb un audio del TDT quan tens un audio en 5.1 de molt millor qualitat al DVD/BD que imagino que estara per internet (no l'he buscat): https://www.amazon.es/La-canción-del-ma ... B0160YTJJW

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 235
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [NOTÍCIES] La cançó del mar en Super3 a 4 gener a les 9:30

dt. 26 des. 2017, 17:20

La tens a Mecanoscrit en qualitat BRrip, amb un pes de 1,84 GB i dual àudio (català i anglès). Jo ara mateix me la penso agafar :profident:

PD: és una peli que fa temps vaig veure info per internet i volia tenir-la i veure-la però me'n vaig oblidar, fins avui que has publicat aquesta notícia, gràcies ;-)

PD2: ja de pas també la posaré a la base de dades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants