Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Valier
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

[MEGA] Avatar - La Leyenda de Korra [52/52][BDRip 1080p][Eng+Esp+Lat+Sub]

dv. 16 feb. 2018, 19:41

Imatge

Sinopsi:

La sèrie té lloc en el mateix univers fictici que la seva predecessora: un món amb característiques orientals, on algunes persones tenen la capacitat de manipular l'aigua, terra, foc o aire, mitjançant una habilitat anomenada "control". En aquest món, hi ha una sola persona capaç de dominar els quatre elements: l'Avatar, qui també ha de mantenir l'equilibri entre les quatre nacions i el món físic o l'espiritual, i que a més, pot entrar en un estat poderós, anomenat "Estat avatar", però també ha d'aprendre a controlar-la perquè ingressi en l'estat en qualsevol moment. La sèrie està ambientada 70 anys després dels fets finals de la sèrie original i segueix a l'avatar Korra, una jove de la Tribu Aigua del Sud i la reencarnació de l'avatar Aang, mentre viatja a la metròpoli de la Ciutat República per aprendre aire control i enfrontar-se a un grup revolucionari de no mestres, els "igualitaris".

The Legend of Korra va ser estrenada per Nickelodeon el 14 d'abril de 2012 i finalitzada el 19 de desembre del 2014. Creada per Michael Dante DiMartino i Bryan Konietzko, va sorgir com una sèrie derivada d'Avatar: la leyenda de Aang (en anglès original, Avatar - The Last Airbender) gràcies a l'èxit d'aquesta mentre es va transmetre al mateix canal des de 2005 fins a 2008. Diverses persones involucrades en l'original, incloent al dissenyador i director Joaquim Dos Santos i als compositors Jeremy Zuckerman i Benjamin Wynn, van tornar per treballar en aquesta obra.

Dades tècniques:

● Capítols totals: 52/52 (Completa)
● Temporades: 4
    T1 - Libro 1: Aire (Book 1: Air) (12/12)
    T2 - Libro 2: Espíritus (Book 2: Spirits) (14/14)
    T3 - Libro 3: Cambio (Book 3: Change) (13/13)
    T4 - Libro 4: Equilibrio (Book 4: Balance) (13/13)

● Tamany total: 59,3 GB (63.773.590.291 bytes)
● Resolució: 1980 x 1080
● Format: MKV
● Vídeo: BDRip / H.264 / 23.976 fps / 8 bit / 16:9
● Subtítols: Español / English / English (Audiocomments)
● Àudio:
    Español Castellà: TV Rip Nickelodeon / Stereo 2.0 / AC-3 / 192 kbps / 48 kHz / 16 bits
    English: DTS-HD Master Audio 5.1 / 48 kHz / 24 bits
    English (Audiocomments): Vorbis / Stereo 2.0 / 48 kHz
    Latino: Stereo 2.0 / AC-3 / 224 kbps / 48 kHz / 16 bits

(per informació extra es pot utilizar el visor MediaInfo per consultar el contingut dels fitxers)

Notes adicionals:

○ L'àudio latino només està disponible en les temporades 2 i 3, venia per defecte en els rips descarregats i l'he deixat perque no m'agrada treure coses, però no formava part del montatge en sí.

○ La temporada 2 no inclou audiocomentaris en anglès.

○ La font de vídeo de totes les temporades és del Blu-ray Disc, les temporades 1 i 2 ocupen entre 1-2GB per capítol, però la temporada 3 i 4 entre 500-700MB. Fa uns 5 mesos que tenia la sèrie descarregada i no ha sigut fins fa pocs dies que vaig començar amb el montatge del doble àudio, per tant no recordo d'on vaig treure cada cosa, però confirmo que la temporada 1+2 son de diferents llocs respecte a la 3+4. Quan la vaig descarregar per primer cop vaig tenir diversos rips (tres en concret), i vaig esborrar els MKV amb pitjor qualitat, encara que la temporada 3 i 4 ocupin menys que la 1 i 2, són els que millor qualitat tenien de les tres versiones que vaig tenir de principi, fixant-me en els degradats dels colors, el perfilat de les línies, el gra i pixelat de la imatge, etc.

○ Els MKV descarregats tots tenien alguna cosa faltant, jo només m'he encarregat de que TOTS tinguin doble àudio i doble subtítols, apart de deixar els extres que ja venien per defecte, és a dir, he recopilat el material de diversos llocs per juntar-lo en un sol arxiu en la millor qualitat possible que he trobat.

http://www.korraespiritus.com es l'ùnica web que recordo d'on vaig treure algunes coses com els subtítols, però no sé exactament què més ja que tenia en carpetes separades cada cosa en el seu dia. Si alguna persona responsable dels rips troba que alguna cosa més és seva, que ho digui si us plau, jo tal com he especificat no ho recordo tot, fa molt temps i vaig cercar en moltíssimes webs.

○ He fet un còpia-enganxa de la plantilla de l'usuari yotah amb la sèrie Ranma per crear la informació d'aquest tema.

Captures:
Spoiler: mostra
ImatgeImatgeImatgeImatge

Enllaç a la carpeta:

Clau de xifrat:
!bKyaYfGaNauz-AhmYJ7Biw
Valier l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 16 feb. 2018, 20:43, en total s’ha editat 3 vegades.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [MEGA] Avatar - La Leyenda de Korra [52/52][BDRip 1080p][Eng+Esp+Lat+Sub]

dv. 16 feb. 2018, 19:49

Ualaa com mola! Moltes gràcies! Encara tinc pendent descarregar-me la primera sencera, llàstima que aquesta no tingui l'àudio català, no es va doblar oi :plora:

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dv. 16 feb. 2018, 20:08

Mmmm. Quina release més interessant. Moltes gràcies.

Edit: Aquest capítols continuen de la sèrie avatar que va emetre TV3 o són els mateixos.

Valier
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

dv. 16 feb. 2018, 20:21

lizgon ha escrit:
Ualaa com mola! Moltes gràcies! Encara tinc pendent descarregar-me la primera sencera, llàstima que aquesta no tingui l'àudio català, no es va doblar oi :plora:

Que jo sàpiga no, Korra no es va doblar en català, només la primera, la d'Aang.

xagasa ha escrit:
Mmmm. Quina release més interessant. Moltes gràcies.

Edit: Aquest capítols continuen de la sèrie avatar que va emetre TV3 o són els mateixos.

La sèrie de Korra es la continuació de la primera d'Aang, 70 anys després, nous personatges i nova història. La d'Aang es va emetre al 2005 i aquesta al 2012.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dv. 16 feb. 2018, 20:25

Ok gràcies per la informació.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1906
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 16 feb. 2018, 21:27

Això no és anime, així que et moc el fil al subfòrum corresponent :adeu:

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 265
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 27 feb. 2018, 12:19

lizgon ha escrit:

No pero si et consola, el doblatge està fet a Barcelona.

Algo es algo.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants