Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Peps
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dv. 19 oct. 2018, 18:37

Corto Maltés

dj. 20 des. 2018, 20:05

Imatge

Corto Maltès (Corto Maltese, en la versió original) és un personatge de ficció de còmic creat pel dibuixant italià Hugo Pratt, el 1967.

Fa poc que he trobat entre uns dvds que vaig descarregar la serie de Corto Maltés fa ja uns quants anys. La puje ja que no he vist que es puga aconseguir en català en cap lloc. El muntatge de la serie va correr a carrec d'EnDor Team pel que hem mostra en alguns capitols. Si bé són les pel·lícules de Corto Maltés (Baix el Signe de Capricorni, La Balada del Mar Salat, Les Celtiques, La casa Dorada de Sarmankanda i La Cort Secreta dels Arcans), hi han uns quants capitols que no sé si són independents o en el seu conjunt formen part d'una altra pel·lícula. Quasi tots els capítols estan en català, alguns en dual (francés) i 2 en castellà (Ao Tea Roa i Sevan).

Dades tècniques:
● Capítols totals: 22 + pel·licula
● Capitols: La Balada del Mar Salat (4)
Baix el Signe de Capricorni (4)
Les Celtiques (4)
La casa Dorada de Sarmankanda (4)
Capítols solts (6)
Pel·lícula: La Cort Secreta dels Arcans
● Tamany total: 5GB
● Resolució: 720 x 528
● Format: AVI
● Àudio: Català / Castellà: Stereo 2.0 / MP3 / 128 kbps / 48 kHz

Descarrega:
Imatge

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Enllaços antics caiguts
La Balada del Mar Salat

Baix el Signe de Capricorni

Les Cèltiques

La Casa Dorada de Sarmankanda

Capitols Solts

La Cort Secreta dels Arcans

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
[/center]
Peps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 03 gen. 2019, 18:42, en total s’ha editat 9 vegades.

AlvoErrado2
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dc. 20 nov. 2013, 17:50
Contacta:

Re: Corto Maltés

dj. 20 des. 2018, 21:19

Cual es la clave de decodificación?

Peps
Usuari
Usuari

dj. 20 des. 2018, 21:30

AlvoErrado2 ha escrit:

Epa! Es la primera vegada que puje alguna cosa i encara no estic fi.
En principi ja esta solucionat, ja deurien funcionar. ; )

AlvoErrado2
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dc. 20 nov. 2013, 17:50
Contacta:

dj. 20 des. 2018, 21:32

Tot a la perfecció, gràcies!

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 288
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dj. 20 des. 2018, 22:46

Peps ha escrit:
AlvoErrado2 ha escrit:

El 2, 3 i 4 tenen la clau de l'episodi 1 i l'enllaç diu que la clau no és correcta (ja que no és la seva)

Gràcies per repujar aquesta sèrie, no sabia que estigués doblada al català, una més que hauré de tenir en compte :yeah:

Peps
Usuari
Usuari

dv. 21 des. 2018, 00:25

lizgon ha escrit:
Peps ha escrit:
AlvoErrado2 ha escrit:

El 2, 3 i 4 tenen la clau de l'episodi 1 i l'enllaç diu que la clau no és correcta (ja que no és la seva)

Gràcies per repujar aquesta sèrie, no sabia que estigués doblada al català, una més que hauré de tenir en compte :yeah:

M'alegra poder contribuir a que no es perden estes joies, gràcies per l'avis. Acabe d'editar els enllaços i comprovar-los un per un i pareix quasi tal volta a lo millor que estan bé. = )

Hasram
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

dv. 21 des. 2018, 02:40

Moltíssimes gràcies per pujar tot això, no sabia que tot estava en català, quan vaig buscar les caràtules dels DVD només la peli principal tenia català, les altres només en castellà amb altres idiomes adicionals (francès o italià). Quina és la font d'això si es pot preguntar? Perque tenia pendent un projecte futur de fer DVD-Remux de totes les pelis el pròxim any, i estaria bé saber si es poden obtenir els àudios en qualitat original d'algun producte.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 383
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

dv. 21 des. 2018, 18:54

Gràcies! sempre havia volgut entrar al món de corto maltese. Només en tinc un còmic i em semblà genial.

Peps
Usuari
Usuari

dv. 21 des. 2018, 21:00

Hasram ha escrit:
Moltíssimes gràcies per pujar tot això, no sabia que tot estava en català, quan vaig buscar les caràtules dels DVD només la peli principal tenia català, les altres només en castellà amb altres idiomes adicionals (francès o italià). Quina és la font d'això si es pot preguntar? Perque tenia pendent un projecte futur de fer DVD-Remux de totes les pelis el pròxim any, i estaria bé saber si es poden obtenir els àudios en qualitat original d'algun producte.

Sobre el que em preguntes de la font lamente dir-te que no tinc ni idea, com havia dit ho vaig descarregar fa molts anys i la casualitat ha fet que ho trobara. De fet he buscat l'equip que crec que va fer el muntatge però pareix que ja no existeix, i a més el nom d'Endor Team no ajuda masa, Star Wars es masa famós. ; )

Acabe de pujar els capítols de Les Cèltiques.
Peps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 05 ago. 2019, 19:37, en total s’ha editat 1 vegada.

Hasram
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

ds. 22 des. 2018, 03:09

jordi.sansa ha escrit:
Gràcies! sempre havia volgut entrar al món de corto maltese. Només en tinc un còmic i em semblà genial.

És genial, totalment.

Peps ha escrit:
Sobre el que em preguntes de la font lamente dir-te que no tinc ni idea, com havia dit ho vaig descarregar fa molts anys i la casualitat ha fet que ho trobara. De fet he buscat l'equip que crec que va fer el muntatge però pareix que ja no existeix, i a més el nom d'Endor Team no ajuda masa, Star Wars es masa famós. ; )

Acabe de pujar els capítols de Les Cèltiques.

Cap problema, ja quan sigui el moment intentaré buscar-ho, gràcies igualment.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dg. 23 des. 2018, 12:41

Moltíssimes gràcies! Fa poc em vaig comprar el DVD i vaig trobar a faltar l'àudio en català.

Pels que no sabien que s'havia doblat, es va emetre al K3 cap al 2004, a ritme d'un episodi cada dimecres. Com bé dius, els llargmetratges (La balada de la mar salada, sota el signe de capricorn, les cèltiques i la casa daurada de Samarkanda) es varen emetre dividits en 4 episodis (amb opening i ending cadascun) mentre que la resta eren episodis autoconclusius ( no recordo si algun potser durava 2 episodis).

La peli juraria que es va emetre en cines en català i després es va editar en DVD, però no la recordo per la tele.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Peps
Usuari
Usuari

dj. 27 des. 2018, 18:44

Hey! Gràcies per la info. = )
Per cert, acabe de pujar la Casa Dorada de Sarmankanda.

Peps
Usuari
Usuari

dj. 03 gen. 2019, 18:45

Ja està pujada la serie sencera. Espere que la gaudiu. ; )
I dir que si algú realitza una versió amb millor qualitat per favor que m'avise. = D

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1795
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dv. 04 gen. 2019, 04:27

Gracies per la serie :).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 288
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dl. 11 març 2019, 14:44

Peps ha escrit:
Hasram ha escrit:
Quina és la font d'això si es pot preguntar? Perque tenia pendent un projecte futur de fer DVD-Remux de totes les pelis el pròxim any, i estaria bé saber si es poden obtenir els àudios en qualitat original d'algun producte.

He trobat a una altra web aquests mateixos episodis, m'he baixat el 3er i he comparat mediainfos i són exactament iguals, i també té els mateixos 2 episodis en castellà sense el català, no sé si és la font original del material o no però podria ser-ho: http://www.rucatala.org/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1069 (és necessari estar enregistrat per a veure-ho)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant