Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Peps
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dv. 19 oct. 2018, 18:37

Re: Corto Maltés

dl. 11 març 2019, 18:31

lizgon ha escrit:
Peps ha escrit:
Hasram ha escrit:
Quina és la font d'això si es pot preguntar? Perque tenia pendent un projecte futur de fer DVD-Remux de totes les pelis el pròxim any, i estaria bé saber si es poden obtenir els àudios en qualitat original d'algun producte.

Sobre el que em preguntes de la font lamente dir-te que no tinc ni idea, com havia dit ho vaig descarregar fa molts anys i la casualitat ha fet que ho trobara. De fet he buscat l'equip que crec que va fer el muntatge però pareix que ja no existeix, i a més el nom d'Endor Team no ajuda masa, Star Wars es masa famós. ; )

He trobat a una altra web aquests mateixos episodis, m'he baixat el 3er i he comparat mediainfos i són exactament iguals, i també té els mateixos 2 episodis en castellà sense el català, no sé si és la font original del material o no però podria ser-ho: http://www.rucatala.org/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1069 (és necessari estar enregistrat per a veure-ho)

Doncs no m'estranyaria que m'ho descarregara d'eixa web, això va ser fa molts anys i ja no havia tornat a entrar en ninguna web de material en català fins fa uns mesos. Quan vaig pujar els arxius vaig mirar en Totsrucs, Mecanoscrit, este forum i en el buscador de l'emule, de fet pensava que Totsrucs era la versió nova de Rucatala, em sonava alguna cosa de "ruc". Tampoc hi han moltes més, crec.
He vist que es necessari registrar-se però no trobe la clau i em dona error el recuperar-la, a més tampoc tinc masa ganes de registrar-me ara mateix perque al final em resulta un poc de mal de cap tantes pàgines. ^^u

Gràcies per la info! M'he posat amb contacte amb ells

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1791
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: Corto Maltés

ds. 13 jul. 2019, 07:16

Els enllaços a Mega estaven caiguts repujat la sèrie i editat el post principal amb els nous enllaços.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant