Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Astèrix y el secret de la poció màgica.... no hi ha doblatge al català?¿

dg. 13 gen. 2019, 14:51

-Molt bon any a tots i salutacions, que feia tenps que no postejava res,

Us escric per si a algú li ha passat com a mi i s'ha decebut en no trobar sessions de la recentment estrenada nova pel·lícula d'Astèrix al català. Des de la completa ignorància (no se si amb la anterior va passar el mateix i el doblatge va venir després dels cinemes) i acostumat a sentir l'Astèrix en català. Hi ha algun motiu en concret per a aquest fet o alguna notícia que ho expliqui? Agraïria molt que algú m'ho pogués aclarir ja que esperava amb candeletes aquesta peli i, no la gaudiré tant en castellà (sense voler ofendre a ningú)

Gràcies

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2477
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Astèrix y el secret de la poció màgica.... no hi ha doblatge al català?¿

dg. 13 gen. 2019, 17:42

S’hauria de veure qui és la distribuidora i els contracte que te amb la Generalitat. Amb Disney tinc entès que només poden doblar 3 pelis, amb les altres ni idea. Haurem d’esperar a que TV3 la dobli.
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dl. 14 gen. 2019, 12:24

Adrià ha escrit:
S’hauria de veure qui és la distribuidora i els contracte que te amb la Generalitat. Amb Disney tinc entès que només poden doblar 3 pelis, amb les altres ni idea. Haurem d’esperar a que TV3 la dobli.

Vertice cine i, per el que sembla ha recaudat 0,5 milions de euros, encara es provisional.
No sembla que hi hagi cap menció al Twitter de la distribuïdora en referencia al doblatge en català, algun comentari suelto d'algun follower pero poc més.

Salut!

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

dl. 14 gen. 2019, 19:34

Vaja, en fi, doncs em sembla una llàstima que una saga que ha sigut tan icònica en català no es faci l'esforç de portar-la als cinemes en aquesta versió però bé, la residència dels déus no se si també li va passar el mateix, en tot cas va acabar sortint en català.
Moltes gràcies per les vostres respostes ! Una salutació

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 15 gen. 2019, 12:03

Extremo91 ha escrit:
Vaja, en fi, doncs em sembla una llàstima que una saga que ha sigut tan icònica en català no es faci l'esforç de portar-la als cinemes en aquesta versió però bé, la residència dels déus no sé si també li va passar el mateix, en tot cas va acabar sortint en català.
Moltes gràcies per les vostres respostes! Una salutació

Sí que es va estrenar en cinemes, hi ha tràiler en el canal de plataforma per la llengua (que és el canal de YouTube on pengen totes les estrenes de cinema en català) i d'algun cinema que el va estrenar com per exemple Ocine.

Potser surt directament a DVD amb l'àudio inclòs o bé quan la vulguin estrenar al Super3, no sería la primera vegada que es fa un doblatge directament a televisió d'una peli.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants