Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1806
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] Avatar, l'últim mestre de l'aire [BDRip 720p/540p][Cat][61/61]

dt. 26 feb. 2019, 14:44

Moltíssimes gràcies Loco87 ;).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Peps
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dv. 19 oct. 2018, 18:37

dt. 26 feb. 2019, 18:52

Moltes Gràcies pel curro! = )

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [MEGA] Avatar, l'últim mestre de l'aire [BDRip 720p/540p][Cat][57/61]

dj. 28 feb. 2019, 09:09

Loco87 ha escrit:
Em penso que és del llibre 3, però ara no n'estic segur. Demà ho reviso. És posterior als de demà, això segur.

Gràcies per pujar la sèrie completa, ja has pogut revisar allò que vas dir del llibre 3?

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 597
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dj. 28 feb. 2019, 09:51

lizgon ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Em penso que és del llibre 3, però ara no n'estic segur. Demà ho reviso. És posterior als de demà, això segur.

Gràcies per pujar la sèrie completa, ja has pogut revisar allò que vas dir del llibre 3?

Ostres! Se m'havia passat! :oops: Demà tinc el dia lliure i ho revisaré.

JamesJack
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

ds. 29 juny 2019, 00:22

És magnífica aquesta release, excel·lent qualitat. Moltíssimes gràcies per compartir Loco87.

D'altra banda, toca tornar a donar suport que ara estan reemetent de nou l'Avatar a TV3 de Dilluns a Divendres els migdies a les 11:35 h (des del dia 24-06-2019) com molts ja sabreu.
També podreu trobar els més recents a TV3 a la carta:
https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-ultim-mestre-aire/videos/

A veure si quan emetin el capítol que tenia problemes amb l'àudio (malauradament no recordo quin era) ho han corregit, tant de bo, s'haurà d'estar atent. Si algú recorda quin era, espero que ho tingui en compte. També seria interessant insistir a l'equip/servei d'audiència de TV3 o en els mitjans que corresponguin com va fer l'usuari lizgon en el seu moment, per veure si d'una vegada s'animen i ho arreglen.

Ja no es fan sèries com aquesta. Boníssima.
De les millors que he vist. Una vegada finalitza trobes a faltar les aventures amb els seus personatges, una cosa que no acostuma a succeir (personalment, això només em va ocórrer amb Bola de Drac i Fly, a banda d'aquesta sèrie).

El doblatge al català és genial també, llàstima els petits defectes d'àudio que han anat arrossegant des de fa tant de temps.
Korra no va estar a l'alçada, però és que Aang va deixar el llistó ben alt. A veure si quan la doblin al català millora la cosa, ja que un bon doblatge fa molt (tot i que Korra en castellà té un doblatge prou bo, no dic que no).

També he escoltat notícies que tenen previst fer un Remake en live-action al Netflix de la sèrie d'Avatar
Font: https://observer.com/2019/05/avatar-the-last-airbender-netflix-details-release-date-plot/

Tot i que no hi tinc gaire confiança sembla que aquesta vegada ho intentaran fer bé, a diferència del que va succeir amb la pel·lícula a càrrec de M. Night Shyamalan de l'any 2010 que comprensiblement no va tenir gaire bona recepció.

Confesso que a mi la pel·lícula no em va desagradar, de fet la banda sonora era molt bona. Deixo alguns exemples a continuació:

https://www.youtube.com/watch?v=RIncKXrQF78
https://www.youtube.com/watch?v=_NPd4_m6uiQ

Tot i que comprenc perfectament que no tinguès gaire bona acollida. Ja que no té res a veure amb la sèrie que està a un altre nivell. Hi ha coses que ni els millors actors reals que existissin al món no podrien representar, ni amb tots els efectes per ordinador que vulguis.

La sèrie original animada d'Avatar és tot un art. Dubto que alguna vegada aconsegueixin replicar el que es va aconseguir amb aquesta sèrie. La trama i personatges tenen vida pròpia i són creïbles. Els dibuixos que fan avuin en dia no tenen aquest encant, per molt que ho intentin sempre es troba a faltar alguna cosa que amb Avatar sí ho van aconseguir.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dl. 15 jul. 2019, 13:31

lizgon ha escrit:
Per cert aprofito per comentar que el diumenge 3 de març seria molt interessant gravar la reemissió d'Avatar :secret: :xiulant:

Avui 15 de juliol han reemes l'episodi en qüestió i... sorpresa han solucionat el problema en l'àudio :juas:
Sembla que queixar-se funciona :excl:
Si en Loco87 m'hagués dit en el seu moment algún altre moment com aquest els li ho hauria dit als del servei d'atenció a l'espectador perquè ho arreglessin, però no va ser així...

PD: al 3alacarta no està arreglat, segueix sent el mateix vídeo pujat de fa anys

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dt. 16 jul. 2019, 15:19

lizgon ha escrit:
lizgon ha escrit:
Per cert aprofito per comentar que el diumenge 3 de març seria molt interessant gravar la reemissió d'Avatar :secret: :xiulant:

Avui 15 de juliol han reemes l'episodi en qüestió i... sorpresa han solucionat el problema en l'àudio :juas:
Sembla que queixar-se funciona :excl:
Si en Loco87 m'hagués dit en el seu moment algún altre moment com aquest els li ho hauria dit als del servei d'atenció a l'espectador perquè ho arreglessin, però no va ser així...

PD: al 3alacarta no està arreglat, segueix sent el mateix vídeo pujat de fa anys

De debó? Se'm va passar completament gravar-ho! I sobre altres moments similars, és que no n'estic segur. Em penso que m'ho va semblar i prou. M'ho vaig re-mirar i no vaig trobar cap altre moment així. Si algú ho té gravat (el d'ahir) i em pot passar l'àudio, s'agraeix.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dg. 28 jul. 2019, 00:06

El dia 5 d'Agost per fi arriba "La Llegenda de la Korra" al Super3! No ho asseguro, però potser faig algun muntatge similar. I ja aviso que segurament tardi una mica, cosa que ja va bé per potenciar les audiències al 3alacarta.
EDITAT (14/08/19): Com que veig que l'Intervención i en Fabre estan preparant una bona release de Korra, no faré cap release d'aquesta.
Loco87 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 14 ago. 2019, 01:54, en total s’ha editat 1 vegada.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dl. 05 ago. 2019, 14:30

El 1r episodi de Korra al 3alacarta: https://www.ccma.cat/tv3/super3/benving ... o/5895768/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants