Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 246
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

[Mega][26/53]Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT][WEBDL][720p]

dt. 13 ago. 2019, 14:41

Imatge

Per als impacients que no pugueu esperar a la Versió de Intervención.
Si podeu, espereu a la seva versió que serà molt millor que aquesta.

Siusplau! doneu suport al release official!! https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-llegenda-korra/

Nous episodis: Quan TV3 els elimini del super3, els aniré afegint progresivament.

Que faig exactament:
- Ripejo el Video de TV3alacarta (Qualitat exacte, tal qual ve donat).
- converteixo els subtitols de .vtt(subtitols en format web) a .srt(subtitols amb el format més comú i amb més compatibilitat). [El vostre reproductor l'hauria de obrir sense cap problema.]
- Poso els titols al àudio i el subtitol i els multiplexejo.
- Ja esta, no te més. tardo menys 1 minut a fer un episodi desde que el tinc baixat a fer aixo. (el problema es que els servidors de TV3 van fatal per descarregar i sempre em fallen els videos i he de donar constantment a retry)

[Tamany Total Estimat: 22.8GB] [Tamany Aproximat per Episodi: 432MB]
720p Rip directe: (Rip directe del Super3 a la carta, amb subtitols afegits). [26/53]
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 01 set. 2019, 23:17, en total s’ha editat 11 vegades.

Hasram
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dc. 14 feb. 2018, 23:10

Re: [Mega] Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT-ENG][BD+WEBDL][1080p+720p][HEVC+H264][0/12][0/14][0/13][0/13]

dt. 13 ago. 2019, 15:52

Crec que hauries d'esperar a la versió que ja s'està fent, per diversos motius:
- El 720p Web-DL té el color desaturat.
- El 720p Web-DL té una compressió dolenta.

El Web-DL només està per treure els àudios i subtítols en català, res més, el vídeo no serveix. Si s'ha de fer una versió 720p és millor agafar els 6 GBs per episodi del Blu-ray i encodejar noves raws (que ja estan fetes, de la versió que dic que s'està fent, els quals inclouen correcció de macroblocks).

Respecte al 1080p, a Rutracker tens els BDRemux, si faràs experiments al menys que sigui a partir dels originals, vull dir, que no agafis rips ja fets d'internet d'altres usuaris.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [Mega] Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT-ENG][BD+WEBDL][1080p+720p][HEVC+H264][0/12][0/14][0/13][0/13]

dt. 13 ago. 2019, 16:05

Ho se, ja tinc els episodis en 1080p, pero el àudio necesita una conversió de PAL a NTSC i varis arreglos més, al qual tardaré més en fer-los.
de moment poso els 720p per els qui vulguin agafar-los o no puguin esperar-se al nou release, o per si la versió que s'esta fent no veu mai la llum del dia (mai se sap)
No tinc tanta habilitat amb la manipulació de àudio jo, i em superen de molt en quan a releases.

Segurament no acabi de fer el 1080p per manca de temps, en cas de no acabar-la deixare aquesta release per els que la necesitin o no puguin esperar-se a la versió de Intervención.

Hasram
Ishinchu
Ishinchu

dt. 13 ago. 2019, 16:20

Hakyra ha escrit:
pero el àudio necesita una conversió de PAL a NTSC i varis arreglos més.

Això també estarà inclòs, per això dic que es tonteria fer 2 versions al mateix temps, o sigui, esteu dues persones fent la mateixa cosa a la vegada paral·lelament (sent la d'Inter la més avançada). La d'Inter fins i tot sincronitzarà amb els BDs originals, no s'ha de tocar res. No és una carrera, ¿per què no esperar i fer-ho bé? xD

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [Mega] Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT][WEBDL][720p]

dt. 13 ago. 2019, 16:23

Doncs al final faré nomes els Webrip XD aixi si algu no es pot esperar o s'ha perdut algun capitol a tv3 i a TV3 a la carta els té aqui.
A més, jo els faig super ràpid, nomes he de baixar-los, convertir els subs de vtt a srt i fer el remuxing. tal qual tv3 els penja a la seva web, jo els tinc en minuts, Intervención tarda moltísim més (obviament, la seva feina no es pot ni comparar amb això) pero ja m'esta bé.

Hasram
Ishinchu
Ishinchu

Re: [Mega] Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT][WEBDL][720p]

dt. 13 ago. 2019, 16:37

Ho que he dit de que no és una carrera i que els web-dl (que no web-rip) estan desaturats t'ho has saltat sembla :V

Que si, per anar tirant serveix, pero com a release final tot això és material inservible.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 755
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [Mega][13/53]Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT][WEBDL][720p]

dt. 13 ago. 2019, 16:43

T'he deixat un comentari a l'altre fil, que no había vist aquest ^^
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 13 ago. 2019, 16:44

Tractem millor aixo com un "Leak". abans de que surti la versió de intervención, es lo millor que existeix de moment, pero quan surti la versió que estan cuinant, aquesta quedara inservible.

Ja m'esta bé.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 13 ago. 2019, 19:13

TV3 es pren les molèsties en llicenciar i doblar una serie que fins fa poc semblava impensable que poguéssim escoltar en català i el primer que fa la gent es publicar EL MATEIX que ja es pot veure de forma legal i de passada donar visites a la web de TV3 per a demostrar que no han llençat els diners doblant-la...

Fes-li un favor a tots, i a TV3 i posa aquest enllaç al primer missatge https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-llegenda-korra/ almenys fins que caduquin...

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 13 ago. 2019, 20:11

Text afegit i he canviat la freqüencia de postatge dels nous episodis, teniu raò, es millor esperar i donar suport a TV3

Carvi
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 29 ago. 2019, 12:18

dj. 29 ago. 2019, 12:38

Hakyra ha escrit:
Imatge

Siusplau! doneu suport al release official!! https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-llegenda-korra/

Nous episodis: Quan TV3 els elimini del super3, els aniré afegint progresivament.
720p Rip directe: (Rip directe del Super3 a la carta, amb subtitols afegits). [13/53]

Al link de mega falta el capítol número 9, no?

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 29 ago. 2019, 12:43

Carvi ha escrit:
Hakyra ha escrit:
Imatge

720p Rip directe: (Rip directe del Super3 a la carta, amb subtitols afegits). [13/53]

Ostres... s'em va pasar!! Quan arribi a casa el pujo (el tinc a la carpeta del projecte, n'estic segur).
Tambe Ripejare els nous tambe, que ja hauria de ser hora de actualitzar el post!!

Carvi
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 29 ago. 2019, 12:18

dj. 29 ago. 2019, 13:02

Hakyra ha escrit:
Carvi ha escrit:
Hakyra ha escrit:
Imatge

Ostres... s'em va pasar!! Quan arribi a casa el pujo (el tinc a la carpeta del projecte, n'estic segur).
Tambe Ripejare els nous tambe, que ja hauria de ser hora de actualitzar el post!!

Moltes gràcies per la teva feina :yeah:

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 29 ago. 2019, 18:50

Acabo de arribar a casa, ara els ripejo tots i pujo els que no estan a tv3 a la carta

Edit no se que pasa pero les descarregues em fallen totes i he de donar a retry constantment. Els Pujaré quan els tingui, pero per el que es veu trigare.
Si mes no avui puju el segon llibre i dema ja pujare les parts corresponents del tercer.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 01 set. 2019, 23:07

Pujada tota la segona temporada (Episodis 14-26) i tambe el episodi 9 que m'el vaig saltar.

Quan pugui pujare els episodis restants corresponents, segurament el cap de setmana vinent o quan em sigui posible.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants