Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

[MEGA]DBZ Budokai Tenkaichi 3 [PS2-Wii][CATALÀ-日本語][PAL][ISO+WBFS]

dl. 13 gen. 2020, 23:20

Imatge

Mod de Bola de Drac Z Budokai Tenkaichi 3 que posa les veus en Català de la sèrie

Com que tard o d'hora algú acaba demanant aquesta modificació de Bola de Drac Z Budokai Tenkaichi 3 la he posat aqui i aixi tothom la troba en un tres i no res.

El Mod ja esta parxejat, no cal instalar res.

Existeixen 2 versions de aquest mod, un per PS2 i l'altre per Wii. Jo ofereixo les 2, baixeu la que més us trobeu convinient.
- Les 2 funcionen en emuladors, el cas de la versió de la wii funciona sense cap problema amb una wii softmoded i amb el USB Loader GX amb la Cios 250
(un consell, si voleu jugar la versió de la wii, descarregeu-vos Dolphin Ishiiruka, es un mod del emulador official, el considero indispensable per emular els jocs de la Wii i GC.)

PS2: Cortesia de Xagasa, que en el seu moment li havia pasat en terminator XD, tal qual me la ha donat ell, tal qual us la he deixat (Bé, la he descomprimit i la he recomprimit en .7z que a mi els rars... eugh como que no me gustan.)

Wii: Fa cosa de uns 10 anys (com pasa el temps!!) vaig descarregar-me la iso de la pagina web del projecte (no ho recordo massa bé, fa molt de temps de aixo) i la vaig guardar al meu disc dur de la wii, desconec si el .wbfs es la última versió que van fer.
La versió de Wii no esta comprimida perque .WBFS en si ja elimina tota la merda que sobra i el ratio de compressió es massa poc com per comprimir aixi que el deixo tal qual.

Notes: La versió de la Wii esta en format .Wbfs (Wii Backup File System) es basicament un .iso pero amb les dades en blanc per arribar als 4.7GB han estat esborrades. La vaig convertir jo en aquest format fa cosa de 10 anys per tenir mes espai al disc dur. Dolphin i els launchers tipics de la wii (USB Loader GX, Mighty Loader o USB Loader no haurien de tenir cap problema per obrir-lo). El podria comprimir en .WIA o .WDF pero com que no tothom es un expert en la scene de la wii la deixo en un dels formats més comuns. (si voleu tenir un altre cop el joc en format .iso descarregeu-vos WIT: Wiimms ISO Tools [https://wit.wiimm.de/])

ALSO: no em pregunteu com hackejar una wii perque fa temps que ja no estic a la scene, busqueu LetterBomb a Google i tindreu la tira de tutorials de com executar backups.

PS2: 1.43 GB

Wii: 3.53 GB
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 20 gen. 2020, 13:24, en total s’ha editat 5 vegades.

tonibm19
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 17 abr. 2018, 23:38

Re: [MEGA]Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 [PS2-Wii][CAT-日本語][PAL][ISO+WBFS]

dc. 15 gen. 2020, 17:30

Gràcies! :)

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3644
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 15 gen. 2020, 19:26

Si algu utilitza el emulador de ps2 i vol el save de la memory card el puc pujar a mega el tinc completat.
Osigui tot desbloquejat.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dc. 15 gen. 2020, 19:34

Puja'l i el poso al post :) [et donare crèdit obviament]

ksawery
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 24 jul. 2018, 15:04

Re: [MEGA]DBZ Budokai Tenkaichi 3 [PS2-Wii][CATALÀ-日本語][PAL][ISO+WBFS]

dg. 19 abr. 2020, 00:55

Genial. Moltes gràcies :D

joangonzalezgrau
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 09 nov. 2019, 14:26

dg. 19 abr. 2020, 18:15

Em sembla que tens que donar crèdits de la versió de Wii a:https://www.facebook.com/tenkaichicatalawii.cat/

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2609
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dg. 31 maig 2020, 13:51

joangonzalezgrau ha escrit:
Em sembla que tens que donar crèdits de la versió de Wii a:https://www.facebook.com/tenkaichicatalawii.cat/

No, esos lo han cogido hace poco y lo estan editando, el juego no proviene de ahi.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants