Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

noviluni
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

[MEGA] EspieZ! Nova generació (The Amazing Spiez!). Primera temporada [26/26]

dl. 09 març 2020, 16:49

Aquesta sèrie es va emetre al club super 3 durant un període comprès entre el 2012 i el 2014. Es tracta d'un spin-off de la sèrie "Espies de Veritat".

Consta de 2 temporades de 26 episodis cada una, però tan sols la primera s'ha doblat al català.

Primera temporada [26/26]

* Qualitat: 480p
* Format: mp4
* Pes aproximat d'arxiu: 88.5Mb

Esper que la disfruteu!

P.D: L'he pujada perquè no l'he vista pujada enlloc i em feia ganes veure-la. Com que no estava disponible vaig trigar una mica però he desenvolupat un script capaç d'obtenir qualsevol vídeo que hagi estat pujat a la televisió a la Carta, amb la limitació de que els vídeos són de qualitat "mitjana".

Tenint en compte que la sèrie es va emetre per darrera vegada el 2014 vol dir que es tècnicament possible descarregar qualsevol vídeo/sèrie que hagi estat pujada durant els 6 darrers anys (al manco) sense haver de disposar de cap URL. M'estim més no fer públic l'script sencer perquè se'n pot abusar i crear problemes als servidors de la CCMA, però si algú necessita algun vídeo que m'ho digui. Si algú en té molta curiositat, em pot escriure per privat.
noviluni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 març 2020, 20:53, en total s’ha editat 1 vegada.

noviluni
Ishinchu
Ishinchu

Re: EspieZ! Nova generació (The Amazing Spiez!). Primera temporada [26/26]

dl. 09 març 2020, 16:51

Ara he vist que potser això s'ha de publicar al fil de Descàrregues, si algun moderador fos tan amable de moure'm el post, no veig la manera de fer-ho...

Act: Gràcies moderador anònim :)

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1822
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] EspieZ! Nova generació (The Amazing Spiez!). Primera temporada [26/26]

dt. 10 març 2020, 08:20

Gràcies.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

noviluni
Ishinchu
Ishinchu

Re: [MEGA] EspieZ! Nova generació (The Amazing Spiez!). Primera temporada [26/26]

dt. 10 març 2020, 15:45

A tu per comentar :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants