Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Què preferiries que féssim?

L’enquesta ha acabat el dt. 27 juny 2006, 19:42

Una sola capa, si cal que perdi algo de cualitat, i sense extres.
16 (41%)
De doble capa, cualitat al maxim, extres, etc
11 (28%)
Millor penjar les 2 versions, i així tothom content
12 (31%)

Vots totals: 39

schranz

dv. 21 març 2008, 16:25

amb lu be que pintava.....ja u donc per perdut :plora:

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dc. 02 abr. 2008, 18:08

A veure, a mí si em passeu el material puc fer. El que passa és m'ho haurieu de donar tot i jo no tinc extres ni res... Necessitaria el video en qualitat força bona i els audios. Si m'ho passeu, ho puc fer que com han dit abans, no és gaire dificil sincronitzar l'audio d'un partit de futbol. Ara bé, com que també estic fent la release de One Piece en HD, necessito temps... Unes dues o tres setmanes.
Imatge

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dc. 02 abr. 2008, 19:53

jo ja vaig dir que penjesin audios, pero aqui la gent no diu ni fa res....
un cop penjats els audios jo tinc el partit en dvd...
es questió de temps...

teixidowncat

Musica Espcial Champions Zona Zapping

dv. 18 abr. 2008, 13:08

M'agradaria saber el nom de la canço que sona al final de l'Especial champions de zona zapping quan tots els jugadors estan a dalt del camió celebrant el titol per la ciutat. No és la canço de reggae ni la d'ska és una mes dance. Moltes gràcies.

neofr
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dc. 11 gen. 2006, 17:32

dg. 20 abr. 2008, 20:46

es podria fer un esforç, jo es que no tinc res

jordicat
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 22:34

Re:

dg. 27 feb. 2011, 14:41

e-adri ha escrit:
No, no m'he oblidat pas, aquí et deixo l'enllaç a megaupload.

...

Esta uns 40 minuts abans del partit i una mitja hora després d'aquest, si necessitessis més temps per després en tinc i de sobres, però si el vols per devant no en tinc.

Hola, ja sé que fa molt i molt de temps d'aquests missatges, però estic buscant l'àudio de rac 1 complet de la final de la champions del 2006, i només trobo àudios sense el primer quart d'hora.

He vist que aquí hi havia un enllaç, però el fitxer no deu estar disponible ja tant temps que fa (em diu que no està disponible temporalment, però no se...) Algú per aquí el té i el pot tornar a pujar? Gràcies.

La meva intenció es fer un vídeo de la final completa amb aquest àudio, si hi ha algun interessat quan ho tingui ja ho pujaria.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 143
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Re:

ds. 17 set. 2011, 13:55

jordicat ha escrit:
e-adri ha escrit:
No, no m'he oblidat pas, aquí et deixo l'enllaç a megaupload.

...

Esta uns 40 minuts abans del partit i una mitja hora després d'aquest, si necessitessis més temps per després en tinc i de sobres, però si el vols per devant no en tinc.

Hola, ja sé que fa molt i molt de temps d'aquests missatges, però estic buscant l'àudio de rac 1 complet de la final de la champions del 2006, i només trobo àudios sense el primer quart d'hora.

He vist que aquí hi havia un enllaç, però el fitxer no deu estar disponible ja tant temps que fa (em diu que no està disponible temporalment, però no se...) Algú per aquí el té i el pot tornar a pujar? Gràcies.

La meva intenció es fer un vídeo de la final completa amb aquest àudio, si hi ha algun interessat quan ho tingui ja ho pujaria.

Sé que ha passat ja temps des de que es va escriure el missatge, però no sé si encara estaràs (o algú altre) buscant l'àudio de RAC1.

Per si de cas, l'he tornat a pujar (e-adri era una antiga compte meva, que ja no està activa) a megaupload.

http://www.megaupload.com/?d=RKEJY5BN

El fitxer no és el mateix que vaig pujar llavors, sinó la versió complerta 40 minuts abans del partit i fins a les 8 del matí o així (dura 10h30), ja que varen estar tota la nit fent el post-partit.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

jordicat
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 22:34

Re: [INFO] Projecte FINAL CHAMPIONS LEAGUE DVD-Video Multi-A

dt. 11 oct. 2011, 19:22

:O moltes gràcies!!!

Ja feia temps que no mirava, ho donava per impossible :P

:D

Castagne