Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

NEME
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 138
Membre des de: dt. 19 des. 2006, 08:38
Ubicació: BCN

Les Aventures de Tom Sawyer

ds. 18 jul. 2015, 17:38

Be, aixo ja ho vaig demanar ara fara uns 15 anys mes o menys (potser mes), pero no he tingut sort, m'agradaria molt tenir aquesta serie amb el doblatge en català que va emetre TVE2 (ara La2), de fet jo tinc aquest doblatge en cintes de VHS (exepte els 3 primers episodis), el cas es que voldria que algu extraies l'audio i el montes sobre els episodis de bona qualitat que hi han en castellà i així poder-ho tenir en DVD.
Ara ja tinc 41 anys, si alguna anima caritativa s'anima a fer-ho per poder tornar-la a veure abans de morirme, li estare eternament agraït.
Evidentment li enviaria les cintes VHS amb un full detallat de quins episodis hi ha a cada una.
Moltes Gràcies :)

NEME
Arashinchu
Arashinchu

Re: Les Aventures de Tom Sawyer

dc. 29 jul. 2015, 22:23

Be, he intentat ferm-ho jo sol pero no me n'he sortit... :no:
He grabat un episodi de VHS amb el DVD grabador, un cop ho tenia gravat en format DVD ho he passat a format AVI amb l'ordinador, llavors he extret l'audio amb un tal virtualdub, mes tard l'he convertit a MP3 amb un tal dbpoweramp i despres he tallat l'intro i l'ending amb un tal MP3 cut i llavors l'he intentat possar en un dels episodis de bona qualitat que tinc en castella pero ha estat impossible fer quadrar les veus... desisteixo...
Si algun dia algu ho vol intentar, li pagare el que em demani, ja que en el seu moment vaig pagar a Planeta per uns dvds en castellà, ara no m'importaria pagar per poder tenirlos en català. :(

NEME
Arashinchu
Arashinchu

ds. 01 ago. 2015, 19:40

Tinc la sensació de parlar sol :ein:
Al final me decidit i ho estic montant jo.. sembla que me n'estic ensortint, es un proces lent, porto tot el dia i he montat 6 episodis, els episodis tindran 3 audios, Castellà de Planeta, Castellà original de TVE, i Català de TVE2. Quant ho tingui enllestit avisare per a qui ho vulgui.
Em falten els 3 primers episodis en catala, i un tros del 7 (aquest el tinc sencer en catala pero quant el van emetre a TVE2 es sentia el japones de fons barrejat amb el català durant un bon tros de l'episodi) i del 23 si algu els te que ho digui. Tambe em falta el castella de TVE per l'episodi 35. :yeah:
NEME l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 05 ago. 2015, 15:04, en total s’ha editat 1 vegada.

surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 374
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dg. 02 ago. 2015, 23:24

No et puc ajudar en la teva tasca, però escric perquè sàpigues que no estàs parlant sol. Molts ànims! :yeah:

sak800
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 09 set. 2015, 10:31

dc. 09 set. 2015, 10:53

Hola,

A mi m'interessa molt tenir aquest àudio, i seria una pena que es perdés. No tinc cap mitjà per passar el VHS al l'ordinador per tant no et puc ajudar. Sí t'animaria a que ho fessis tu i ho compartissis encara que sigui amb qualitat VHS. Desprès, ja hi haurà temps de treballar en extreure l'àudio i sincronitza-ho amb la versió DVD. Jo mateix ho intentaria fer.

T'animo molt a que preservis aquest àudio. Qui sap si ets l'únic que ho té. Pel que tinc entès La 2 va perdre molts continguts, entre altres la versió catalana de La familia Robinson, que és impossible de trobar.

Una salutació.

NEME
Arashinchu
Arashinchu

dg. 13 set. 2015, 18:00

Finalment despres de passar les vacances a casa dels meus pares, vaig trobar algunes cintes, pero no totes, algunes han desaparegut misteriosament... tornare a buscar quant hi torni.
El cas es que he pogut aconseguir l'audio de 14 episodis, (un d'ells nomes un tros), i ja els tinc tots extrets a l'ordinador.

De fet ja tinc montats tots els episodis amb l'audio castella de la 2 i el de planeta, pero soc incapaç de possar l'audio català, es desquadra a cada moment i ja no se com fer-ho, amb els altres dos no he tingut problema, afegia o treia trossos en blanc al principi i a la meitat de cada episodi i els he quadrat tots, pero amb el català no em funciona perque encara que sincronitzi be el principi, es va desincronitzant progresivament segons va avançant i aixo no se arreglar-ho :no:

Si algu vol aquests 14 audios per probar de possar-los que m'ho digui i els hi passare juntament amb els episodis que ja tenen els 2 audios castellans.

Pero es clar nomes seran 14 en català, la resta no tinc ni idea de on conseguir-la ni de si hi ha algú que els tingui :plora:

telemakko
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 08 gen. 2017, 11:34

ds. 08 jul. 2017, 10:06

Hola Neme
Estaria interessat en aquests 14 audios, crec que podria incloure'ls de forma correcta en videos de Tom Sawyer en HD
tot i que amb nomes 14 episodis seria nomes per esperar que poc a poc sortissin nous audios....

NEME
Arashinchu
Arashinchu

dt. 10 oct. 2017, 14:49

Bones, he recuperat alguns audios i he montat una versió triaudio amb l'audio dels dvds de Planeta (2005), l'audio de TV2 castella de 1980 i el català de TV2 de 1985

De moment he penjat al youtube els episodis que tinc sensers, si algu vol les versions triaudio que m'ho digui :D

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1693
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 10 oct. 2017, 18:32

Pots crear un post amb la teva release, tot material nou es d'agrair. :)
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

NEME
Arashinchu
Arashinchu

dj. 12 oct. 2017, 14:41

Gràcies pero es que jo no hi entenc de fitxes tecniques on posseu la definició del video, audio etc..
Jo simplement he possat els tres audios (dos a la majoria d'episodis, ja que no els tinc en català) als episodis de la dvd box japonesa i ja esta, ho he anat sincronitzant fins que ha quedat quadrat, pero no puc possar una fitxa tecnica perque no se que possar.

Vull donar les gràcies a en telemakko ja que sense ell no hagues esta possible incloure el català.

Us deixo aqui un parell de enllaços de dos episodis amb els 3 audios, si a algú li interesa tenir-los mes ràpid, els puc pujar tots a MEGA (inclossos els que nomes tinc amb dos audios)

- 04 L'encanteri (Planeta cast 2005 / TV2 cast 1980 / TV2 cat 1985)

- 05 Becky (Planeta cast 2005 / TV2 cast 1980 / TV2 cat 1985)

[ Afegeix els 2 enllaços al teu client d'ed2k ]

Heni
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dv. 13 oct. 2017, 14:56

Moltes gràcies! He vist que a Youtube n'has pujat uns quants. Que els compartiràs tots per aquí, els que tinguis muntats? M'encantaria tenir-los :D moltes gràcies de nou per la feina!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2325
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dv. 13 oct. 2017, 19:31

¿Els podries pujar per descarrega directa? El tema fitxa si et sembla be pasem un capitol per mp i la fare jo. Salut. :yeah:

NEME
Arashinchu
Arashinchu

ds. 14 oct. 2017, 16:46

Gracies nois, vaig a pujar-los tots a MEGA, tant els que tenen nomes 2 audios com els que inclouen el català, i si mes endavant disposem de l'audio català, els anire reemplaçant.

Xagasa, si et sembla be, et posso uns quants enllaços de Mega aqui i si vols obres un fil amb la fitxa.
L'unic que et puc dir es que son de la DVD box Japonesa, el color es mes "pastel" i els traços es veuen molt mes ben definits que les versions llatines o la de Planeta que hi ha per la xarxa. Format AVI de 320 a 380 Mb.
Els audios possats son en format MP3 i el català no me atrevit a pujar-lo de volum per por que es sentis malament o es sentis massa l'aire de fons, esta extret de cintes VHS.

L'opening el posso pero l'audio català no te massa qualitat, esta empalmat de dos troços ja que em va ser impossible trobarlo senser.
Perdoneu si la pista del català es sent molt mes fluixa que les altres dos.

He optat per possar primer l'audio de Planeta que es el que tinc senser a tots els episodis, segon l'audio castellà de TV2 el qual li falta a un episodi, i en tercer lloc he possat el català que es el que falta a la majoria d'episodis.

Posso el nom de l'episodi i els audios que inclou:

Tom Sawyer 00 - Opening (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980 - Cat TV2 1985) - (inclou també el Japonés)

Tom Sawyer 01 - Mi amigo Huck (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980)

Tom Sawyer 02 - Un castigo divertido (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980)

Tom Sawyer 03 - El flechazo (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980 - Cat TV2 1985) - (Del català només hi ha uns minuts)

Tom Sawyer 04 - El hechizo (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980 - Cat TV2 1985)

Tom Sawyer 05 - Becky (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980 - Cat TV2 1985)

Tom Sawyer 06 - Huck, arquitecto (Cast Planeta 2005 - Cast TV2 1980 - Cat TV2 1985)

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2325
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

ds. 14 oct. 2017, 20:56

Crec que seria millor que fes la fitxa i té la paso per mp. Així sempre podràs fer qualsevol canvi a la release si obres el fil tu mateix.

NEME
Arashinchu
Arashinchu

dg. 15 oct. 2017, 10:06

Ahh dons perfecte :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant