Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

worldofjake2012
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 63
Membre des de: dt. 29 nov. 2016, 22:59
Contacta:

[PET] El nadal d'en Casper [català / valencià / multiàudio potser?]

ds. 01 des. 2018, 13:40

Algú té el DVD d'El nadal d'en Casper (Las navidades de Casper en castellà, o Casper's Haunted Christmas en anglès)? No pot trobar el doblatge català ni el valencià enlloc.
Imatge
El DVD té àudios en castellà, anglès (V.O.), català, gallec, valencià i basc (tots en 5.1)
Si algú pot fer un muntatge amb el doblatge català i/o valencià, o millor encara, un muntatge multiàudio amb tots els àudios inclosos en el DVD, això serà genial. :yeah:

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [PET] El nadal d'en Casper [català / valencià / multiàudio potser?]

dg. 02 des. 2018, 15:24

Refloto aquest tema que al comentar en l'altra petició ha quedat amagat ^^u jo també espero que es pugui obtenir aquesta peli en català i a més el DVD compta amb tots els doblatges peninsulars, cosa molt estranya i per partida doble (que s'hagi doblat a tots aquests idiomes i que al DVD s'hagin inclòs) :juas:

Lluis_Cat
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

ds. 15 des. 2018, 13:41

Hola! El DVD no el tinc però aquest Nadal emetran aquesta pel·lícula al Canal Super3, així que el doblatge català suposo que es podrà recuperar.

worldofjake2012
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 63
Membre des de: dt. 29 nov. 2016, 22:59
Contacta:

ds. 15 des. 2018, 15:11

Lluis_Cat ha escrit:
Hola! El DVD no el tinc però aquest Nadal emetran aquesta pel·lícula al Canal Super3, així que el doblatge català suposo que es podrà recuperar.

I si van emetre en TV3 a la carta (com que és molt probable), jo puc fer un muntatge també.
Ja ho tinc tot planejat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants