Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

ikari23
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 19 feb. 2012, 16:18

[DD/BT][SERIE] El Nan Roig en Català

dl. 27 juny 2016, 21:49

Bé, després de buscar i rebuscar per la xarxa i no ser capaç de trobar-ho voldria preguntar si algú te la serie i la podria penjar, ja que el factor nostalgia hi es, i d'aquí a que TVC decideixi que 3XL era millor opció que Esport3 poden passar molts anys..

XenoVageta
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: [DD/BT][SERIE] El Nan Roig en Català

dv. 14 set. 2018, 14:43

He trobat tota la serie fins la temporada 9, pero no puc trobar la temporada 10 enlloc en català, i segons la wiki va sortir a TV3. Algú sap si està pujada en algun indret de la xarxa?

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

dg. 02 juny 2019, 07:13

Fins on jo sé l'últim que es va doblar va ser el Back to Earth (temporada 9).

Potser algú ho pot confirmar? Aquestes últimes temporades no són tant bones com les originals, però si està en català m'agradaria completar la col·lecció, i més ara que finalment han sortit els blu-ray i estic pensant en fetn un muntatge HD (bé, tant HD com pot ser la xapuza que han fet els de la BBC :xiulant: )

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3249
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 02 juny 2019, 22:07

thegarfel ha escrit:

Potser algú ho pot confirmar? Aquestes últimes temporades no són tant bones com les originals, però si està en català m'agradaria completar la col·lecció, i més ara que finalment han sortit els blu-ray i estic pensant en fetn un muntatge HD (bé, tant HD com pot ser la xapuza que han fet els de la BBC :xiulant: )

Aixi es, de fet, fa just uns dies vaig enviar un missatge a TV3 preguntant per novetats i em van dir que no tenen pensat doblar res mes, una llastima...

Sobre el BD que dius, crec que he vist captures i es força dolent.. jo no faria res a 1080p de tot aixo, com a maxim 576p...

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

dl. 03 juny 2019, 09:46

fabrebatalla18 ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Aixi es, de fet, fa just uns dies vaig enviar un missatge a TV3 preguntant per novetats i em van dir que no tenen pensat doblar res mes, una llastima...

Sobre el BD que dius, crec que he vist captures i es força dolent.. jo no faria res a 1080p de tot aixo, com a maxim 576p...

Cert.

Fins on ho entés es veu que quan es va grabar la sèrie fa +30 anys no ho van grabar a 35mm i l'únic que han pogut fer és restaurar el que van grabar en aquell moment amb unes càmeres de vídeo mediocres :xiulant:

La idea seria fer un muntatge netejant els àudios de la versió que corre per l'emule (amb un gra i soroll brutals) fent servir els nous bd que a més tenen colors corregits.

Jo crec que val la pena tenint en compte que alguns episodis (com ara el 4x05 Salt de Dimensió) es van grabar d'un canal balear si no m'equivoco i la qualitat és horrible :xiulant:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3249
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 03 juny 2019, 15:41

No crec que hi hagi res a arreglar (vull dir, per molt que filtris no milloraran, seguiran sent uns audios horribles i sonaran enllaunats pel filtratge), i si tan dolents son els audios crec que el mes facil seria usar els audios del 3alacarta, que juraria que els tinc tots.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 286
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dc. 05 juny 2019, 19:45

thegarfel ha escrit:
La idea seria fer un muntatge netejant els àudios de la versió que corre per l'emule (amb un gra i soroll brutals)

Per les dues primeres temporades es podrien utilitzar els àudios dels DVDs:

1ª: https://www.amazon.es/Nan-Roig-DVD-Chris-Barrie/dp/B004RTP1B8/
Spoiler: mostra
Imatge

2ª: https://www.amazon.es/El-Nan-Roig-S%C3%A8rie-DVD/dp/B0055KNTSU/
Spoiler: mostra
Imatge

Això si apareix algú que els tingui i els vulgui compartir és clar :lol: ^^u

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants