Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

ElGatBlau
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 09 ago. 2019, 16:12

[PET][SERIE] Avatar, la Llegenda de la Korra (Catala)

dv. 09 ago. 2019, 16:20

Hola a tothom,

No se si estareu al corrent, però el Super3 ha començat a emetre ``Avatar, la Llegenda de la Korra`` en català. Tot i que m'estic descarregant els capitols que van emetent, crec que no van arribar a pujar a la web el primer episodi i tampoc el vaig poder grabar a la televisió. Hi ha algú que el descarregues o el pogues aconseguir? Em farieu un gran favor!

Moltes gracies d'avantmà.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 601
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [PET][SERIE] Avatar, la Llegenda de la Korra (Catala)

dv. 09 ago. 2019, 16:35

Ara ja estan aquí: https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-llegenda-korra/

I aquí vaig guardant els links (el fitxer en teoria s'actualitza cada vespre de dilluns a divendres): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Korra.txt

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1806
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dv. 09 ago. 2019, 16:36

No sé si això es el que busques viewtopic.php?f=12&t=21625
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 779
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 09 ago. 2019, 17:06

wachimiro ha escrit:
No sé si això es el que busques viewtopic.php?f=12&t=21625

No demana per aquesta serie xD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 630
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dg. 11 ago. 2019, 18:35

Loco87 ha escrit:
Ara ja estan aquí: https://www.ccma.cat/tv3/super3/avatar-llegenda-korra/

I aquí vaig guardant els links (el fitxer en teoria s'actualitza cada vespre de dilluns a divendres): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Korra.txt

Gràcies pels enllaços vaig veure primer per la web de la ccma però el segon i el tercer (i també el primer) van quedar despenjats abans d'hora, només havent-hi el quart fins l'últim emès. Ara ja els he pogut veure.

Gràcies

Dues coses a destacar.

A diferència de la predecessora on deien Llibre 1, aquí diuen Primer llibre.
Al primer opening diuen "mestre del foc Zuko", quan hauria de ser "Senyor del Foc Zuko". Per si ho voleu corregir com a mínim als subtítols.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 278
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dt. 13 ago. 2019, 13:32

Bon dia, gracies per els links, la començare a fer.
Fare servir els BD 1080p H265. (Tinc baixats els episodis 06-12 i el 1 del llibre 2, ara em baixo els que em falten)

Gràcies!!

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2516
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dt. 13 ago. 2019, 14:22

Hakyra ha escrit:
Fare servir els BD 1080p H265. (Tinc baixats els episodis 06-12 i el 1 del llibre 2, ara em baixo els que em falten)

Gràcies!!

La sèrie està animada en 720p. En 1080p tindrà menys qualitat a causa de ser upscale. Crec que hi ha algun colaborador que està preparant el muntatge de la sèrie.
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 13 ago. 2019, 14:29

Adrià ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Gràcies!!

La sèrie està animada en 720p. En 1080p tindrà menys qualitat a causa de ser upscale. Crec que hi ha algun colaborador que està preparant el muntatge de la sèrie.

Si, Intervención esta fent la seva versió en 720p.

De moment estic fent els remuxes del WEBrip de Tv3, i quan acabi faré els BD.

Algu sap com convertir audios PAL a NTSC? Korra a Tv3 esta en PAL i els BD en NTSC i els audios necesiten una conversió i varis arreglos.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 779
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 13 ago. 2019, 16:37

Fes com vegis, el webrip de tv3 no molesta i és un moment fer-lo. Això si eh, deixa marge a tv3. No els publiquis abans que els retirin del lloc web ^^" que llavors la gent no ho veurà d'allí
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 13 ago. 2019, 16:53

BUA, doncs... crec que ja es massa tard, els acabo de penjar tots XD

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dc. 14 ago. 2019, 01:40

Jo pensava fer una release en un futur més aviat llunyà, però ja veig que no caldrà. La veritat és que em feia certa mandra. Ja vaig fer l'Últim mestre de l'Aire i va ser molta feina. Trobo que Korra es veu prou bé amb el video del 3alacarta mateix (ja sé que segurament hi ha millors qualitats possibles). En qualsevol cas, ja no faré release. Vaig gravant els àudios TDT igualment per si algun dia faig algo o per si algú els pogués necessitar. Ah, i si algú fa una release, que doni cert marge al 3alacarta. Quan vaig fer l'UMDA intentava muntar els episodis tan bon punt en gravava els àudios, però no els pujava fins que caducaven al 3alacarta.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3318
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 14 ago. 2019, 01:46

Loco87 ha escrit:
Jo pensava fer una release en un futur més aviat llunyà, però ja veig que no caldrà. La veritat és que em feia certa mandra. Ja vaig fer l'Últim mestre de l'Aire i va ser molta feina. Trobo que Korra es veu prou bé amb el video del 3alacarta mateix (ja sé que segurament hi ha millors qualitats possibles). En qualsevol cas, ja no faré release. Vaig gravant els àudios TDT igualment per si algun dia faig algo o per si algú els pogués necessitar. Ah, i si algú fa una release, que doni cert marge al 3alacarta. Quan vaig fer l'UMDA intentava muntar els episodis tan bon punt en gravava els àudios, però no els pujava fins que caducaven al 3alacarta.

Sempre t'agraim la teva feina gravant tot aixo, no dubtis que si ens falta algun audio t'ho preguntarem jeje Gracies!

Sobre la release que es prepara, ja hem fet les raw a partir dels BDRemux americans i els WEB-DL d'Amazon Primevideo. Potser us preguntareu perque usar uns WEB-DL tenint els BDRemux, doncs be, perque hi ha una temporada que als BD hi ha ghosting per una mala masterització a l'hora de fer el BD, en canvi als videos d'Amazon esta tot be. I clar, el marge sempre el deixarem.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dc. 14 ago. 2019, 01:51

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:

Sempre t'agraim la teva feina gravant tot aixo, no dubtis que si ens falta algun audio t'ho preguntarem jeje Gracies!

Sobre la release que es prepara, ja hem fet les raw a partir dels BDRemux americans i els WEB-DL d'Amazon Primevideo. Potser us preguntareu perque usar uns WEB-DL tenint els BDRemux, doncs be, perque hi ha una temporada que als BD hi ha ghosting per una mala masterització a l'hora de fer el BD, en canvi als videos d'Amazon esta tot be. I clar, el marge sempre el deixarem.

Bé, veient això ja us deixo a vosaltres que feu una bona release, que ho fareu molt millor que jo. Ja l'espero! Però sense presses, i de moment toca gaudir la sèrie pel Super3 i 3alacarta!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 14 ago. 2019, 12:18

Loco87 ha escrit:

La vaig cagar en aquest sentit, no pujaré més episodis fins que no caduquin a TV3alacarta, per donar un cert marge, pero els continuare fent de mentres. Gràcies per els enllaços Loco87!!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 11 set. 2019, 18:54

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant