Loco87 ha escrit:Jo pensava fer una release en un futur més aviat llunyà, però ja veig que no caldrà. La veritat és que em feia certa mandra. Ja vaig fer l'Últim mestre de l'Aire i va ser molta feina. Trobo que Korra es veu prou bé amb el video del 3alacarta mateix (ja sé que segurament hi ha millors qualitats possibles). En qualsevol cas, ja no faré release. Vaig gravant els àudios TDT igualment per si algun dia faig algo o per si algú els pogués necessitar. Ah, i si algú fa una release, que doni cert marge al 3alacarta. Quan vaig fer l'UMDA intentava muntar els episodis tan bon punt en gravava els àudios, però no els pujava fins que caducaven al 3alacarta.
Sempre t'agraim la teva feina gravant tot aixo, no dubtis que si ens falta algun audio t'ho preguntarem jeje Gracies!
Sobre la release que es prepara, ja hem fet les raw a partir dels BDRemux americans i els WEB-DL d'Amazon Primevideo. Potser us preguntareu perque usar uns WEB-DL tenint els BDRemux, doncs be, perque hi ha una temporada que als BD hi ha ghosting per una mala masterització a l'hora de fer el BD, en canvi als videos d'Amazon esta tot be. I clar, el marge sempre el deixarem.