Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Creus que s'hauria de fer un anime de Trigun Maximum?

Si, perquè-->
5 (71%)
No, perquè-->
No hi ha cap vot
Alguns comics estaria bé, perquè--->
2 (29%)

Vots totals: 7

Xarruskada

[ALTRES] Jocs i pel·lícula de Trigun?

dj. 08 març 2007, 19:10

He llegit últimament rumors sobre un joc de Trigun, anomenat Trigun: The Planet Gunsmoke, però el busco i no el trobo enlloc, i en altres posts he pogut observar que ja s'havia estrenat des de el gener, i també he vist algun tràiler.

I em passa igualment amb la pel·lícula (però que aquesta ultima ja no se si creurem que es veritat...) que l'anomenen Trigun X, però això ja no sé si pot ser veritat... Però si saben d'alguna pàgina on es pugi descarregar el joc o la pel·lícula els i agrairia que em passessin l'enllaç, gràcies! ^^

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: [ALTRES] Jocs i pel·lícula de Trigun?

dv. 09 març 2007, 14:57

Xarruskada ha escrit:
He llegit últimament rumors sobre un joc de Trigun, anomenat Trigun: The Planet Gunsmoke, però el busco i no el trobo enlloc, i en altres posts he pogut observar que ja s'havia estrenat des de el gener, i també he vist algun tràiler.

I em passa igualment amb la pel·lícula (però que aquesta ultima ja no se si creurem que es veritat...) que l'anomenen Trigun X, però això ja no sé si pot ser veritat... Però si saben d'alguna pàgina on es pugi descarregar el joc o la pel·lícula els i agrairia que em passessin l'enllaç, gràcies! ^^

Si existeixen, jo les vull!!! :juas: :adeu:
Imatge

Xarruskada

Re: [ALTRES] Jocs i pel·lícula de Trigun?

dv. 09 març 2007, 17:03

Sanji ha escrit:
Si existeixen, jo les vull!!! :juas: :adeu:

Jaja, tranquil que si ho aconsegueixo les pasare al comet i ja posare el link ^^ k a de "rular"!!! xDDDD

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 09 març 2007, 21:07

De fet, ja n'havia sentit parlar de Trigun Maximum, pero no l'he trobat enlloc, aixi que no se si creure'm-ho :huh:

Si dius que has vist un trailer del joc, es que existeix... sera questio de ficar-se a buscar be ^^ . I la pel·licula... doncs no se, si hi ha el Maximum aquest no se si creure'm-ho :huh: ... :adeu:
Imatge

Xarruskada

dv. 09 març 2007, 21:13

jaja tranquil que Trigun MAxiumum existeix segurisim, perque jo tinc fins el comic 8 daquesta serie( que torna a encomensar des de l'1 i estan traduits oficialment demomen fins el 13 em sembla) jo els penjaria pero no tinc escàner... u.u i a part que es un toxo de 220 pagines... xDDD po di vols tels pots comprar de la pagina web de l'editora glenat o glanet o algu axi xDDD ara lanime seguri k no i es xDD

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 09 març 2007, 21:16

Xarruskada ha escrit:
jaja tranquil que Trigun MAxiumum existeix segurisim, perque jo tinc fins el comic 8 daquesta serie( que torna a encomensar des de l'1 i estan traduits oficialment demomen fins el 13 em sembla) jo els penjaria pero no tinc escàner... u.u i a part que es un toxo de 220 pagines... xDDD po di vols tels pots comprar de la pagina web de l'editora glenat o glanet o algu axi xDDD ara lanime seguri k no i es xDD

Ok mersi per la informacio :yeah: . Ja mirare per les webs a vere que trobo :P . I a vera si algu sap alguna cosa dels jocs i/o la pel·licula!! :no:
Imatge

Xarruskada

dl. 19 març 2007, 18:10

Sanji ha escrit:
Ok mersi per la informacio :yeah: . Ja mirare per les webs a vere que trobo :P . I a vera si algu sap alguna cosa dels jocs i/o la pel·licula!! :no:

T'estic bucant els links de Trigun maximum, demoment numes n'he trobat amb angles... si t'interesa ma dius algu ok?

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 19 març 2007, 19:33

Xarruskada ha escrit:
Sanji ha escrit:

T'estic bucant els links de Trigun maximum, demoment numes n'he trobat amb angles... si t'interesa ma dius algu ok?

Si que m'interessen!!! :mrgreen: En angles ja faig, pero si els trobes en Catala/Castella molt millor :xiulant: :yeah: Moltes gracies de totes maneres :yeah: :adeu:
Imatge

Xarruskada

dt. 20 març 2007, 16:15

Si vols tels puc traduir, com que tinc els originals... :P pero nomes tinc fins el numero 8... També vols els dos primers?

Pero tardara uns dies :P seguramen obrire un nou post a l'apartat de manga :P quan pengi el primer ja t'avisaré ^^

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 20 març 2007, 18:50

Xarruskada ha escrit:
Si vols tels puc traduir, com que tinc els originals... :P pero nomes tinc fins el numero 8... També vols els dos primers?

Pero tardara uns dies :P seguramen obrire un nou post a l'apartat de manga :P quan pengi el primer ja t'avisaré ^^

Ho vull tot!!! Mersi per tota la teva feina :yeah: :adeu:
Imatge

Xarruskada

dt. 20 març 2007, 18:56

Sanji ha escrit:
Ho vull tot!!! Mersi per tota la teva feina :yeah: :adeu:

No pero vull dir si els dos de trigun normal, sense maxiumum, si també els vols :P

El primer de maximum ja e encumensat i suposu que dma o dema passat ja tindre el primer capitol del comic.. u.u o si tinc molt de temps el segon :p

Xarruskada

dc. 21 març 2007, 18:26

Ja e penjat els manges x Bt dma o axi els penjare x DD si vols esperar... :P estan aki
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?t=10390

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 21 març 2007, 18:40

No no, tot lo d'abans del Maximum ho tinc, esta per aqui a la web penjat, pero gracies per l'interes, espero amb impaciencia el Maximum :yeah: :adeu:

EDITO: Ja me l'estic baixant
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants