Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Es bona la serie Fate Stay Night?

L’enquesta ha acabat el ds. 28 abr. 2007, 00:22

Si, es bona, esta prou be.
3 (75%)
No, no val per res!.
No hi ha cap vot
Normaleta....... (n'he vist de millors).
1 (25%)

Vots totals: 4

624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1749
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

[PET] Fate Stay Night

dg. 08 abr. 2007, 00:22

Nomes preguntar si la serie "Fate Stay Night" si algu la vist? esta be? no? com a temari?

I es disponible en castella o catala? (d'audio) :bleh: :yeah:
Si algu la te la podria pujar? merci. :mrgreen:
624715380 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 08 abr. 2007, 21:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dg. 08 abr. 2007, 00:25

es una repeicio axo??
d k va la serie??
Imatge

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dg. 08 abr. 2007, 20:13

"624715380" mmmm, em podries explicar que és aixo de "[PET] o no [PET]" ?¿?¿?¿?¿ :blink:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1795
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dl. 09 abr. 2007, 07:41

No em sembla gaire normal això que has fet, al subforum peticions et poses a fer una enquesta sobre si una serie es bona.

Aquest tipus de series, no crec que les comprin encara es a dir que no crec que trobis cap àudio en espanyol i menys en català. La meva opinió personal es que has volgut crear un post, nomes per crear, per que em sembla que les respostes ja les saps inclòs abans de crear el post, i ja posar la enquesta crec que et delata una mica, però com ara s’ha posat de moda crear posts per crear dons ale ves fent.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

624715380
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 09 abr. 2007, 14:02

wachimiro ha escrit:
No em sembla gaire normal això que has fet, al subforum peticions et poses a fer una enquesta sobre si una serie es bona.

Aquest tipus de series, no crec que les comprin encara es a dir que no crec que trobis cap àudio en espanyol i menys en català. La meva opinió personal es que has volgut crear un post, nomes per crear, per que em sembla que les respostes ja les saps inclòs abans de crear el post, i ja posar la enquesta crec que et delata una mica, però com ara s’ha posat de moda crear posts per crear dons ale ves fent.

Perdona, digam que no es el normal?, si estic demanan opinio i si algu la pot pujar si la te amb catala o castella? (d'audio) (No se que es no normal dins el post de PET) pero vas equivocat de pam a pam, si insinues que hem poso a crear posts per matar l'estona.

La meva opinio sobre la teva opinio es que opinions com aquesta ja per comença ni te le demanat i aqui no es el lloc on has d'opinar sobre aixo apart que o podries fer en un mp, pero...... per fer floodeig ja et deu estar be.

venga :yeah:

I merci per la mica d'info que m'has aportat :jaja:
Imatge

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dl. 09 abr. 2007, 15:38

Si, el PET és per "petició d'un archiu o serie". En aquest cas s'ha demanat la sèrie aquesta de Fate Stay Night. És veritat que normalment no es fa cap enquesta i que hi és de més a més, però no cal retreure que no sigui normal, més que res perquè això és feina dels moderadors i si no he dit re de l'enquesta serà perquè no hi ha cap problema...

Així que no us discutiu :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

SEPE

dt. 10 abr. 2007, 18:35

Si , la serie esta molt bé, és una de les meves preferides, la vaig vore per nadal. Crec que nomes està disponible en audio japones.

djdark69

dj. 12 abr. 2007, 16:11

la serie esta muy bien, yo te recomiendo la version de NF, esta en japo con subs en castellano, me parece que esa serie no esta doblada al catalan ni al castellano

624715380
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 12 abr. 2007, 21:11

putada que no i sigui amb castella o catala >__< haure d'esperar si amb sort algun dia................... ^^u ^^u ^^u ^^u
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants