Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PET][SÈRIE] Els conqueridors de l'univers

dc. 01 juny 2011, 23:48

Amb gust te'l cediré... quan trobi la cinta de cassette ^^u (que diria que és la que vaig agafar fa poc i que tinc a sobre el prestatge), tot i així espero que sàpigues fer servir programes d'audio, perquè de cassette a digital i de fa anys... si esta bé l'audio... tela! Ara em falta un reproductor on hi pugui grabar l'audio del cassette i passar-ho a digital.

PD: espero no confondre'm de cinta i passar-te l'audio grabat de quan jo tenia 10 anys xDDDDDDDD

mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

dj. 02 juny 2011, 11:11

Genial, Guiru, gràcies pel muntatge!

sourfingers
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 25 maig 2011, 14:52

dl. 13 juny 2011, 14:26

wa ja ni men rekordava dakesta serie menparanoyava un monton XD.
Donare una ullada a uns cuants punts clau aviam si la puc trobar pero u veig fumut si ningu la te.
:yeah:
DR.CALAMAR

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 14 juny 2011, 11:37

De moment no he trobat el cassette, els que vaig trobar tenien altres coses grabades. Si és així, aleshores diria que ja sé on puc trobar-la :yeah:

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 05 des. 2011, 23:21

Em sap greu dir que vaig estar buscant la cinta i no la vaig trobar. Em fa l'efecte que la vaig llençar. :( Si arribo a tenir bones noticies ja ho comentaré, doncs he de buscar entre una pila de cassettes que no eren meus, però ja dic que començo a pensar que realment la vaig llençar. Allà hi tenia grabada la cançó de "La increïble brigada Shinsen", "Salvados por la campana" i la de "Els conqueridors de l'univers", però com que les dues primeres ja se sentien malament, doncs feien uns alts i baixos mentre se sentia, em va saber greu que estigués malament. Aleshores vaig trobar les dues primeres cançons en format digital i potser això va ser el motiu de desfer-me del cassette. Tot i així, corroboraré que no la tingui, encara que hagi d'escoltar tots els cassetes grabats que tinc a casa. Doncs això, a no ser que hi hagi algú que tingui el video d'inici en alguna VHS, jo de moment no puc confirmar gaire cosa més. Seguiré buscant :adeu:

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

ds. 08 abr. 2017, 20:24

Gràcies a l'aportació que ha fet recentment en lupinsansei (amb material de la mizumi) he pogut muntar el Opening amb el DVDrip que vaig trobar ja fa temps:

Els conqueridors de l'univers - Opening [DVDRip][CA-FR][HE-AAC][x264][by Guiru].mkv

I gràcies a l'aportació que va fer en el seu temps mizumi amb l'Ending i que ja vaig poder muntar al seu temps ara repujo l'arxiu a MEGA:

Els conqueridors de l'univers - Ending [DVDRip][CA-FR][HE-AAC][x264][by Guiru].mkv

Tant l'Opening com l'Ending els he pujat a MEGA amb la contrasenya: Guiru.

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 06 ago. 2017, 15:18

Gràcies a Angelus Oriol he pogut montar aquest dos episodis, ho sento no tenim més episodis. L'episodi 32 que també em va passar estava tant malament que no l'he fet, hi ha massa talls per poder seguir l'episodi.
Els episodis per MEGA tenen la mateixa contrasenya: Guiru.

Els conqueridors de l'univers - 27 [DVDRip][CA-FR][HE-AAC][x264][by Guiru].mkv

Els conqueridors de l'univers - 34 [DVDRip][CA-FR][HE-AAC][x264][by Guiru].mkv

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 209
Membre des de: dg. 26 maig 2013, 09:37

dt. 08 ago. 2017, 07:23

Moltes gràcies pel teu treball. Potser algun dia apareixerà nou material ...
fins la propera vegada! ;)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant