Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

[PET][SÈRIE] Somnis d'estiu.

dv. 09 jul. 2010, 10:24

Molt bones a tots Animelliurefans!
Ja feia una mica de temps que no postejava per aquí, pero ja he tornat. L'inici d'aquest post és perqué volía saber on puc trobar la serie que donan sempre al k3 per vacances d'estiu anomenada "Somnis d'estiu", és una série francesa, en realitat s'anomena "Coeur Ocean". Algú la pot postejar aquí a la secció "No Anime/Manga" siusplau? o pasar-me un enllaç, es que és una seríe que m'agrada molt i mai l'he pogut veure sencera. ESPERO QUE ACCEPTEU LA PETICIÓ.

Moltes Gracies :yeah: .
Imatge

Dragonera
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 205
Membre des de: dg. 30 des. 2007, 11:00

Re: Somnis d'estiu.

dv. 09 jul. 2010, 18:49

Holes i re-benvingut.

Per aquest tema millor et moc el fil al subfòrum Peticions, a veure si hi ha sort.

:D

-EDITO-

Just acabo de trobar aquest fil, per descarregarte-la per edk. Amb sort encara hi ha fonts i podràs esborrar el post. Sino aprofites el fil obert, jeje.

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=12&t=13890&hilit=somnis+d%27estiu

kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [PET] Somnis d'estiu.

ds. 10 jul. 2010, 09:36

Hey, moltissimes gracies per la serie. Imagino que trigarà molt en descarregar 51 capitols no? i no les tinc totes que estiguin tots disponibles perqué si son ficats al emule desde el 2008... bueno espero que hi hagi sort, sino es podria fer alguna altre cosa?

Gracies :yeah:

- EDITO -

A més tinc la malaida mascara al emule i no se com es treu i així va molt més lent, algum hem pot ajudar? he trobat un tutorial a internet pero no entenc alguns pasos..

http://www.directoriow.com/pe_quitar_el ... 67835.html
Imatge

botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

Re: [PET] Somnis d'estiu.

dt. 13 jul. 2010, 13:44

Hola, la veritat és que no explica molt aquesta pàgina, aixina que t'amplie una miqueta del que jo recorde (tot i que seria bo saber on et perds exactament).
L'adreça que has de ficar al navegador d'internet és efectivament la de la porta d'enllaç predeterminada. Jo la fique en la barra de navegació de dalt, pero no sé si això importa.T'hauria d'aparèixer la pàgina d'entrada a la configuració del router, que demana nom d'usuari i contrasenya. En prou routers no es posa res en el nom, i "admin" en la contrasenya, sense les cometes. Llavors hauries de saber on s'obrin els ports en el teu router, mira en adslzone o llocs aixina, i posar on toque els ports que tens oberts en la mula (jo solc canviar els que venen per defecte), i marcar la casella per a que empre el protocol UPnP, apliques els canvis i tanques el navegador. En la mula també actives la casella del UPnP (preferències,connexió), acceptes, i reinicies.
Crec que no em deixe res important, espere que et valga d'ajuda. ¡Sort!
¡Au! :adeu:
PD: en el servei tècnic d'Animelliure també hi han moltes explicacions sobre aquest tema, per cert. :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant