Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Mitsu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dv. 16 jul. 2010, 19:17
Ubicació: Candyland
Contacta:

[PET][DD] Card Captor Sakura (Release 2009)

dt. 20 jul. 2010, 17:13

Obro aquest post perquè estic intentant descarregar la nova release de Sakura per l'emule, literalment em triga mesos i no em puc permetre tenir l'ordinador engegat dia i nit perquè es baixi.

D'altra banda, com que els capítols van sortint lentament no crec que hi hagués massa dificultat en anar pujant-los poc a poc també sóc conscient de que està disponible la release del 2004 sencera en DD, però vull qualitat d'imatge i la del 2009 és sublime.

Espero que algú la pugi, seria de gran ajuda!
Gràcies per avançat!!
Imatge

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: [PET] Card Captor Sakura (Release 2009)

dc. 21 jul. 2010, 19:17

Gràcies per lo de sublime, el problema no es pujar la serie ja que si únicament tingues que pujar la serie ja estaria tota pujada i de sobres. El problema radica en fer els capitols, millor dit fer els subtitols que és la part complicada i laburiosa, la veritat és que la versio DVDBOX és la que es veu frenada per aquest motiu i la versio HD es veu frenada per falta de motivacio i temps. Se que fa moolt de temps que no puju cap capitol nou, pero éstic esperant tindre el temps i la motivacio suficient per ferho. Els subtitols espero que m'ajudin a tirar endevant perque es la part més complicada.

Sobre que es comparteix lent comentar que la versio HD està penjada en DD i la versio BOX jo la continuu compartint per lemule lunic que amb no gaire velocitat. Espero i desitjo poder continuar treient la serie.

Mitsu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dv. 16 jul. 2010, 19:17
Ubicació: Candyland
Contacta:

Re: [PET] Card Captor Sakura (Release 2009) [Resolt]

ds. 24 jul. 2010, 16:57

Gràcies, Guiru!
Ja veig trobar el post on els pujaves, així que el meu dubte està resolt.
T'envio un MP =D
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants