Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

[PET][DD] Turc per principiants

dt. 27 jul. 2010, 01:14

Algú se'n recorda d'aqquella sèrie que es diu Turc per principiants? L'emitien al 300 o al K3, no me'n recordo. M'encantava, a aquella família li passava de tot, si no era un era l'altre, is sempre així. Encara que al principi em semblava una mica estrambotic XD :profident:
Volia demanar si algu pot baixar la sèrie en DD i en català, es que ho he estat buscant, però no l'he trobada.
Imatge

Hawl
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dv. 22 abr. 2011, 21:24

Re: [PET][DD] Turc per principiants

dl. 27 juny 2011, 01:05

Jo he trobat els 4 primers capitols seccionats al Youtube i els tinc descarregats (els pots descarregar amb el aTube catcher, per buscar-los només posa turc per a principiants i ja està), la resta d'episodis sé que estan al TotsRucs però l'Emule no em va, cosa del Vista em penso, i no me'ls puc descarregar, a mi també m'agradaria tenir-los però estic igual que tu...

Així que refloto la petició i si algú pogués pujar els capitols que queden de la primera temporada (4-fins l'últim) i tota la segona temporada em faria un favor. Merci i aviam si algú bondadós s'anima :profident:

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1806
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dl. 27 juny 2011, 13:01

Jo i un altre usuari l'estem descarregant via emule per pujar-la a DD pero si algu ens ajudes la cosa aniria millor. Ja que portem uns mesos i va per llarg. La primera la tenim completa, la segona per la meitat i la tercera pel principi, si algu ajudes amb la tercera començant pel final s'agrairia, una vegada els tinguem tots descarregats, seria el moment de pujar-los tots a DD.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Hawl
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dv. 22 abr. 2011, 21:24

dt. 28 juny 2011, 16:20

Jo ajudaria però l'Emule no em rutlla... però si demanes ajuda al Racó Català segur que en trobes un munt de gent que t'ajudarà. Si vols ho demano jo.

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dg. 14 ago. 2011, 13:02

Ja e pujat la serie a DD la trobareu aqui http://pordescargadirecta.com/series-co ... ost2029644 no la poso ni a animelliure ni a totsrucs, per que els autors que pasen sovint per aqui no la volen en DD i prefereixen que la gent estigui mesos per descarregar una serie o que acabi amb episodis incomplets per falta de fonts.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

dl. 15 ago. 2011, 10:39

wachimiro ha escrit:
Ja e pujat la serie a DD la trobareu aqui http://pordescargadirecta.com/series-co ... ost2029644 no la poso ni a animelliure ni a totsrucs, per que els autors que pasen sovint per aqui no la volen en DD i prefereixen que la gent estigui mesos per descarregar una serie o que acabi amb episodis incomplets per falta de fonts.
A veure, no crec que sigui com tu dius. Simplement tant a Animelliure com a TotsRucs creuen que les sèries en català, minoria com són (en castellà el senten a tota espanya i el poden sentir a països sudamericans o de parla hispànica), es millor penjar-les per emule, etc per així assegurar, en principi, la seva existència. Cert és que tot acaba depenent dels usuaris i que l'emule, si no tens l'ordinador engegat tot el dia no va gaire bé (això em passa a mi) i que, a nivell d'usuari individual, és "millor" (més ràpid, més còmode, etc) el DD però si ells creuen que és millor per emule, etc tindran un motiu i com que les pàgines són seves doncs tenen el dret d'admetre o no cert material segons com/on sigui penjat.

Resumint, que no ho fan amb mala baba o perquè són "malos malosos", simplement és la seva política i estan en el seu dret, ja que la pàgina és seva, ells tenen la feinada de veure que tot va bé, d'aconseguir recursos perquè pugui continuar funcionant, etc i per tant què menys que agraïr-lis el treball que fan encara que potser, a nivell individual, no estiguem del tot d'acord amb certes coses

reenafive
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 22 oct. 2011, 20:20

ds. 22 oct. 2011, 20:24

Hola, he intentat seguir el teu enllaç per a poder-me descarregar turc per principiants, però m'apareix un missatge que diu: Ningun tema ha sifo especificado....
Em podries dir com la puc trobar la serie? Gràcies.

princeton
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 03:32

dl. 13 feb. 2012, 03:45

wichitaro es cert que cuan intentes accedir al link no surt res, ens podríes dir com veiem la série a dd o la podríes penjar en un altre lloc??

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 14 feb. 2012, 05:20

No us habia llegit, doncs tocara repujar-la ja que estaba a MU, ara tinc força coses per pujar encara, potser d'aqui unes 3 setmanes la pujo.

natu91
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 28 feb. 2012, 21:52

dt. 28 feb. 2012, 21:56

Fa molts anys que busco aquesta sèrie en català! Si realment la pujes t'estaré eternament agraïda, l'espero amb impaciència! :yeah:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 29 feb. 2012, 00:46

Si no es per falta de ganes, el problema esta en la falta de velocitat, ja que tinc 320k de pujada i força series per pujar.

natu91
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 28 feb. 2012, 21:52

dj. 01 març 2012, 16:38

I no podries pujar-la la primera? Disculpa'm per ser tan pesada però són tants anys buscant-la.. ^^u Em faries un gran favor. Salutacions! :adeu:

castella
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 01 juny 2012, 09:07

dv. 01 juny 2012, 09:09

Hola!

He vist que ja fa uns mesos que vas comentar lo de pujar els capitols. M'agradaria saber com ho portes? i si necessites ajuda! ;)

gracies per la feina que estas fent! :yeah:

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 01 juny 2012, 23:39

Ja e tingut mp i tot on em demanen que la repuji, de fet ja vaig comentarlis que m'¡estava canviant de pis, ara ja m'he canviat i toca buscar la caixa de dvd on la tenia, quan la trobi ja la pujo. Pero em falta l'episodi 2x13 que aquell no el vaig poder aconseguir. Quan surti la caixa de dvd amb els episodis ja el pujare rapid per que si que es veritat que porta força temps parat aixo.

castella
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 01 juny 2012, 09:07

dg. 03 juny 2012, 23:32

q bé!!!!

moltes gràcies!

:D

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants