Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

[PET][PEL·LÍCULA] Trigun the movie: Badlands Rumble

dt. 18 gen. 2011, 14:20

Hola, vull fer una petició: La nova pel·lícula de Trigun: Badlands Rumble, que estic mirant ara mateix amb "español latino" subtitulat (No esta en castellà d'Espanya, ja ho he buscat intensament) i bufff, no ho soporto més, faltes d'ortografia garrafals (Odio quan diuen "Haz" en comptes de "Has"), frases que no tenen sentit per molt que te les tornis a mirar... n'estic fart! No tenen ni puta idea! Per això us demano a vosaltres, que en sabeu i molt, si podrieu fer una traducció decent i en català, amb cara i ulls, ja que la serie es molt bona i la peli encara ho és més, no sé, crec que val la pena.

Salut a tothom!!

Sinòpsis de la pel·lícula:

La història comença quan l'Alcalde de Macca contracta a diversos caça-recompenses amb la finalitat de protegir el seu poble d'un famós lladre anomenat Gasbag. De visita al poble, la Meryl i la Milly es tornen a trobar amb en Vash l'estampida, però abans d'un feliç retrobament, la banda d'en Gasbag entra a Macca, que es toparà amb en Vash en el seu camí. Pel·lícula basada en el manga original, si bé explica una història completament nova que tampoc es va narrar en l'anime.

Imatge
Imatge

Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

Re: [Petició] Trigun the movie: Badlands Rumble

dt. 18 gen. 2011, 15:56

Merda, no ho he posat al lloc que calia... ho sento, si algú em pot moure el tema a Peticions ( viewforum.php?f=13 ) li agrairia moltíssim!
Imatge

shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

dc. 19 gen. 2011, 18:14

De bon principi no et diré ni que sí ni que no, vaig a proposar-ho al fansub (Lluna Plena no Fansub) i si veiem que és viable et donarem la resposta per aquí.

Si no hi ha l'audio en castellà enlloc, pre-suposo que no està llicenciada, ara cal que hi hagi gent al fansub que la puguin fer i que trobem material, en això, si ens vols ajudar, seria un puntàs: RAW i subs en anglès ben sincronitzats amb la RAW o en el seu defecte, la peli en .mkv amb els subs flotants en anglès (castellà no, si us plau, pels motius que has esmentat més amunt i perquè solen traduir dels anglesos, així que la nostra seria una tercera traducció, cosa no molt desitjada).

La peli fa patxoca i últimament, al fansub, estem força actius, aviam què m'hi diuen. De totes maneres, la faríem quan s'acabi la temporada d'exàmens. Pots esperar?

EDITO: proposat al fansub, si vols anar seguint com evoluciona la teva idea, ho "discutirem" aquí: http://llunaplenanofansub.foroactivo.ne ... nds-rumble

EDITO2: Per cert, si hi ha qualsevol altre fansub que la vulgui fer, que ho digui, nosaltres tenim molts i molts projectes, sense cap problema, la cedim, eh ;)
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2642
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dv. 04 feb. 2011, 01:39

Jo acabo de trobar 4 torrents del mateix grup [commie]. Totes són BDrip i l'han fet en 3 mkv i 1 avi.

Avi --> BD 400p xvid 810Mb
Mkv --> BD 576p aac 898Mb
Mkv --> BD 720p aac 3.2Gb
Mkv --> BD 1080p aac 8.5Gb

Si descartem l'avi, teniu un mkv de 720x480 o 720x576 (si es ntsc o pal però diria que és NTSC), un altre de 1280x720 y un altre de 1920x1080.

De moment jo ja m'he guardat els tres torrents. Només faltarà descarregar.

Tyrex
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 10:21

dv. 04 feb. 2011, 19:34

De moment a Lluna Plena estem tots lligats de mans i peus amb projectes. Fins que no en tanquem de començats no podrem fer la pel·lícula. Si algú la vol fer endavant, d'altra manera ens quedarà com a futur projecte.

Saluts! :adeu:

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

Re: [PET][PEL·LÍCULA] Trigun the movie: Badlands Rumble

dv. 04 feb. 2011, 22:47

Jo m'estic baixant, al final, las versions de 720p i la 1080p, i podria començar a fer-la. Això sí, de mica en mica.

Tyrex
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 10:21

ds. 05 feb. 2011, 14:18

Perfecte! Si t'hi veus amb cor ja ens ho confirmaràs :profident:

Lluna Plena Fansub
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 225
Membre des de: dt. 05 gen. 2010, 23:58

ds. 23 abr. 2011, 22:36

Tato, no sé si has tirat endavant amb la Traducció de Trigun però nosaltres l'hem fet per aquest Sant Jordi. Esperem no haver-te aixafat la feina... :no:

Amb col·laboració amb el fansub Basc Katubeltz http://katubeltzfansub.foroactivo.com

Ara tot just estem penjant les parts en .rar, però l'objectiu és que hi hagi la versió amb subs flotants amb les dues pistes de subs (català i basc) i les versions de cada idioma per separat amb els subs incrustats. Passeu pel bloc per estar al dia de quan ho anem pujant: http://llunaplenanofansub.blogspot.com sinó, algun moment o altre ho actualitzarem aquí a Animelliure.

Salut i espero que gaudiu de la pel·li! Que l'hem portat tard, però l'hem feta!!
Imatge
Manga i Anime en Català!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dg. 24 abr. 2011, 04:40

Lluna Plena Fansub ha escrit:
Tato, no sé si has tirat endavant amb la Traducció de Trigun però nosaltres l'hem fet per aquest Sant Jordi. Esperem no haver-te aixafat la feina... :no:

Amb col·laboració amb el fansub Basc Katubeltz http://katubeltzfansub.foroactivo.com

Ara tot just estem penjant les parts en .rar, però l'objectiu és que hi hagi la versió amb subs flotants amb les dues pistes de subs (català i basc) i les versions de cada idioma per separat amb els subs incrustats. Passeu pel bloc per estar al dia de quan ho anem pujant: http://llunaplenanofansub.blogspot.com sinó, algun moment o altre ho actualitzarem aquí a Animelliure.

Salut i espero que gaudiu de la pel·li! Que l'hem portat tard, però l'hem feta!!

Doncs només portava uns 15 minuts de peli traduida. Entre tots els projectes que porto, i les últimes setmanes a la feina que han estat bastant fortes de treball, arribava a casa fet pols, gairebé no he pogut avançar més del ue m'hagués agradat.
Tranquil/a que si l'heu treta vosaltres, millor per en Tyrex. Així la podrà gaudir abans, i la resta de usuaris també.
Jo per la meva part, (1080p 8.5Gb), miraré d'acabar-la. Més que res com a repte personal, ja que no m'agrada deixar les coses a mitges. Sobre com la distribuiria? Doncs amb aquest pes, suposo que emule, encara que no descarto la DD, (Megaupload), amb parts d'1GB més la resta. Així els usuaris no premium podrien descarregar-se-la sense cap problema; ja que segons tinc entès, aquest és el límit per arxiu de descàrrega que tenen els usuaris no premium de MU.

Bé, abans de despedir-me, us voldria felicitar per la vostra feina. Segur que heu fet feliç com a mínim a un usuari.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants