Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Eriol
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 20 abr. 2011, 19:06

[PET][SÈRIE] Muka muka i Petita Pol·lon

dc. 20 abr. 2011, 19:23

M'agradaria proposar-vos la recuperació de les sèries Muka muka i la petita Pol·lon (Aquesta és força antiga i es va fer a la TV 2 però també va ser en català) Per desgràcia jo no tinc cap material al respecte per oferir-vos ni tampoc els mitjans informàtics per començar el projecte així doncs només és un suggeriment perquè us ho plantegeu aquells que sí podeu engegar-lo. Gràcies.

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Muka muka i Petita Pol·lon

dj. 21 abr. 2011, 12:54

Benvingut,

Tal com diuen les normes: viewtopic.php?f=27&t=9505

Què hi pot anar:
Propostes de nous projectes: qui faci la proposta hi ha de participar. No serveix dir: que algú faci el projecte de XXXX.

Per tant et moc el tema al subfòrum de Peticions amb les corresponents etiquetes.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: [PET][SÈRIE] Muka muka i Petita Pol·lon

dv. 22 abr. 2011, 15:00

Per totes aquestes peticions la millor solució és agafar un programa d'intercanvi P2P japonés com el Perfect Dark i buscar la sèrie que voleu amb el seu títol japonés (en aquest cas "Muka Muka Paradise").

Venint a demanar-les no aconseguireu res perquè aquestes sèries les van emetre fa massa temps i és difícil que algú conservi alguna gravació. I si és una sèrie com aquesta que no va tenir un èxit espatarrant com Bola De Drac o Doraemon doncs encara més impossible serà.

Això o resar a Déu per a què TV3 agafi les llicències per a emetre-les o altres companyies com Selecta Visión les tregui en DVD. xD
Imatge

Eriol
Usuari
Usuari

dv. 22 abr. 2011, 17:07

Be, donç, moltes gracies per la informacio i conssells i sento haber-me equivocat de lloc a l'hora de suggerir. p' el que fa aixo de tv3 em temo q' es dificil... hi ting un infiltrat i m' han dit que no nomes no tenen els drets (de les antigues) si no que "l' anime esta de baixada, si voleu anime a partir d' ara Td8" paraules textuals.

Eriol
Usuari
Usuari

dj. 28 abr. 2011, 21:29

en tot cas he quedat una mica planxat, perquè precisament el més interesant seria recuperar els audios d'aquestes series, perqué en idioma original, ara, amb internet és força fàcil i el que vui es trencar una llança p'el doblatge en català...bé he vist que tampoc teniu "Històries d' animals" també va ser molt fugaç ( ni tan sols se si la recordareu) pero amb el que em dius...

ackman
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 66
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

dt. 03 maig 2011, 18:24

Venint a demanar-les no aconseguireu res perquè aquestes sèries les van emetre fa massa temps i és difícil que algú conservi alguna gravació. I si és una sèrie com aquesta que no va tenir un èxit espatarrant com Bola De Drac o Doraemon doncs encara més impossible serà.

Jo tinc episodis gravats i encara els conservo de muka-muka i també algun d'histories d'animals. Ja havia passat varies coses dels meus VHS fins que un bon dia em va petar el disc dur extern, que es on ho estava posant tot. Tinc pendent passar-ho tot de nou, però no et puc dir quan serà, ho sento. Però de muka-muka minim tinc 3 o 4.

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

dj. 05 maig 2011, 11:25

Jo encara conservo cintes VHS i es posible que tingui algún capitol. De totes maneres si en tinc deu ser 1 o 2 només. Durant aquest dies m'estic mirant el contingut de les cintes per passar tot el que tinc de series de fa temps com aquesta. Si trobo alguna cosa ja em passaré per aquí a dir-ho.

Penso que serà bastant dificil aconseguir els 51 capitols que te la serie, pero es posible que algú la graves en el seu moment quan la van emetre
Imatge

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dj. 05 maig 2011, 11:27

waaaaw muka mukaa!!!

aquesta serie em feia molata gracia de xicotet :lol: