Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Celcia
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 23 maig 2011, 14:10

[PET][SÈRIE] La Ventafocs - Cinderella Monogatari

dl. 23 maig 2011, 14:29

Fa uns poquets anys....Bé, val, ja fa un punyat d'anys, quan tornava d'escola per les vesprades a la TV3 feien una sèrie que m'encantava, i es deia "La Ventafocs".

Hui, ha tingut un dia "retro" y volia tornar a vorer sèries de l'infancia, i m'ha vingut aquesta al cap. El problema es que fa uns quants mesos ja la vaig buscar i no vaig trovar res, i hui m'ha vingut al cap aquest fòrum i ha decidit demanar-vos ajuda. Si per alguna casualitat algú tingués aquesta sèrie i decidira pujarla o compartirla li estaria molt agraïda.

Per si teniu dubtes de quina sèrie es, ací está el video de l'opening, que han pujat al youtube:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=38ZOo4Iy8jQ[/youtube]

Gracies :D

natsuoto
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 17 feb. 2009, 04:37
Ubicació: Barcelona

Re: [PET][SÈRIE] La Ventafocs - Cinderella Monogatari

dj. 18 ago. 2011, 16:14

M'apunto a la petició!!!! Aquesta seria mencantava! Jo en tinc algun capitol perdut per casa, pero m'enfalten molts. Si algu la te sencera seria fantastic que la compartis :jiji:

lar888
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 03 set. 2011, 00:25

ds. 03 set. 2011, 00:31

Hola, a mi també m'agrada aquesta sèrie, però de moment només l'he trobat en francès ^^ si algú sap aquesta llengua, es podria traduir i posar sub en català.. adéu!

jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

ds. 10 set. 2011, 22:07

Yo tinc sencera la ventafocs, pero nhi ha un problema la tinc en frances i sense subtitols

Si algu pot fer el muntatge en catala de la serie jo li passaria els capitols , un missatge privat i respondre

Castalia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: ds. 12 jul. 2008, 15:09

ds. 31 des. 2011, 04:18

jo també em vull apuntar a la petició, aquesta sèrie fa anys que estic buscant-la, no sabia el seu títol en japonès ie trigat molt en trobar el OP en català perquè amb la paraula ventafocs em sortia més la de disney i altres variants que la que m'interessava.
Tant de bo la tornesin a emetre ja que seria més fàcil obtenir-la, però això és demanar massa.

A la proposta de si algú sap francès, jo tinc un nivell vastant alt de francès l'he estudiat 5 anys i tinc família francesa, podria intentar traduir els diàlegs, per col · locar els subtítols.

Si sabés de muntatges jo la tinc en VHS gairebé la meitat de la serie i no se com passar els VHS al PC.

balbalu2000

dt. 23 oct. 2012, 14:37

Hola, jo tinc la serie en VHS grabada de la tele, la tinc tota menys els primers capítols, si algú l'interessa els estic passant de video a pc :) L'únic que cada capítol ocupa 1gb

miara
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 18:20

dt. 02 set. 2014, 18:24

hola me interesaría mucho Cinderella Monogatari, me encantaba de pequeña. balbalu2000 me la podrías pasar :) Muchas gracias

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dl. 15 set. 2014, 07:39

Hola! La veritat és que em penso que uns quants estaríem interessats en aquesta sèrie. La veritat és que m'agradava moltíssim >.< A falta de tenir-la en català, me la vaig descarregar i revisionar en español latino ara ja fa un cert temps, però és clar, no és el mateix. Encara que no tinguis tots els episodis, estaria molt bé poder tornar a sentir-la tal i com la vaig veure a la tele en el seu temps :yeah:

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 787
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dj. 03 set. 2015, 22:58

mirando por ahi he encontrado una chica que dice que tiene la serie completa en vob....

https://www.youtube.com/watch?v=tiZxBx8ZBIw

opening :profident:

http://animex-series.foroactivo.com/

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 787
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dl. 14 set. 2015, 13:32