Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

[PET][SÈRIE] Dr.Slump en DVDBOX

dl. 06 feb. 2012, 14:23

Dr.Slump... una sèrie maleïda a Animelliure. L'emetien a l'època de Bola de Drac i quant de Bola de Drac tenim mil coses, Dr.Slump encara no s'ha aconseguit fer en tans anys que porta oberta Animelliure.

Crec que la release (feta a partir dels DVDbox) que més lluny ha arribat ha estat aquesta: viewtopic.php?f=10&t=16218&p=260142 fins el capítol 126 de 243.

Algú es veu en cor de fer aquesta sèrie amb un ritme decent? Encara que sigui a partir del capítol 126 i tinguem que ajuntar les releases. Crec que molts usuaris d'Animelliure (m'incloc) estaríem contents de tenir-la completa per fi.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2602
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PET][SÈRIE] Dr.Slump en DVDBOX

dc. 08 feb. 2012, 12:51

hi ha una release que es va acabar, era en tvrip, respecte a que la vol fer doncs jo tinc pensat fer-la amb els audios de jonu, i els dvds originals dvd9 box de japo, una mica de paciencia sisplau, ja que aixo porta temps, el problema esta en que faltan dvds per baixar de la versio japonesa que no es troben en cap lloc, el usuari asier i uns cuants mes hem trobat un tio que la vende, pero costa 700 euros, be et paso enllas que ai ho posa millor http://foro1.tusproyectos.net/index.php ... 050.0.html

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 08 feb. 2012, 12:51

A mi tambe m'interessa que tambe la tinc a miges, a10 :yeah:

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dc. 08 feb. 2012, 12:54

Ni share ni res? D'on els treia Albuixech (viewtopic.php?f=10&t=13532&p=209374) ?

Per cert terminator, t'he editat el post, que no cal quotejar tot lo que he dit per respondrem just a sota :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 08 feb. 2012, 12:55

Kero ha escrit:
Ni share ni res? D'on els treia Albuixech (viewtopic.php?f=10&t=13532&p=209374) ?

Per cert terminator, t'he editat el post, que no cal quotejar tot lo que he dit per respondrem just a sota :adeu:

son els dvd5, dels dvd9 falta gran part de la saga hoyoyo, per aixo de que no hi ha cap mes remei que comprar-ho

Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dj. 10 nov. 2005, 12:03

ds. 11 feb. 2012, 20:12

terminator ha escrit:
hi ha una release que es va acabar, era en tvrip, respecte a que la vol fer doncs jo tinc pensat fer-la amb els audios de jonu, i els dvds originals dvd9 box de japo, una mica de paciencia sisplau, ja que aixo porta temps, el problema esta en que faltan dvds per baixar de la versio japonesa que no es troben en cap lloc, el usuari asier i uns cuants mes hem trobat un tio que la vende, pero costa 700 euros, be et paso enllas que ai ho posa millor http://foro1.tusproyectos.net/index.php ... 050.0.html

¿Puedes decir exactamente qué DVDs necesitas? Yo puedo ayudarte a buscarlos.
Disculpen los problemas técnicos, estamos trabajando para recuperar la normalidad ^^.

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dl. 20 feb. 2012, 03:24

Gran noticia!!!!

sabem que enikrane del foro te tota la serie!!!

Endavant nois!!!! :yeah:

Jo vaig anar al Japó fara uns 4 anys i allà em vaig comprar el pack Ncha i el Hoyoyo, es a dir, que tincs els dvds. Ara només em faltarien els audios per poder tenir la sèrie completa...

Em posaré amb contacte amb l'Albuixech a veure si té els audios i si vol acabar la série o que em pasi els audios.

Aixo es el que ha comentat aquest user als dvds que esta penjant en DD :yeah:
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 20 feb. 2012, 05:06

Neotix10 ha escrit:
Gran noticia!!!!

sabem que enikrane del foro te tota la serie!!!

Endavant nois!!!! :yeah:

Jo vaig anar al Japó fara uns 4 anys i allà em vaig comprar el pack Ncha i el Hoyoyo, es a dir, que tincs els dvds. Ara només em faltarien els audios per poder tenir la sèrie completa...

Em posaré amb contacte amb l'Albuixech a veure si té els audios i si vol acabar la série o que em pasi els audios.

Aixo es el que ha comentat aquest user als dvds que esta penjant en DD :yeah:

gran noticia! tu podrias contactar amb ell perque pujes els dvds a internet? per poder baixarlos i fer la release?

Sol_Badguy en internet no estan els dvd9 de la saga hoyoyo nomes els tres primers, la resta falten.

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 12:46

dl. 20 feb. 2012, 11:05

Molt bones a totos,

No sabia que hi havia gent que volia acabar la release. Realment encara no m'havia adonat que la release que hi ha actualment no estava completa :P. Si ho hagues sapigut abans ja m'hauria posat en contacte perque ja fa uns 4 anys que tinc els dvds

En Neotix10 m'ha comentat que puji els dvds que falten de HOYOYO (hi ha fins el tercer fet i crec que hi ha fins el 21), son moooltes gigues que pujar i el meu ample de banda nomes em permet pujar 25 kbs i actualment estic pujant la part de la release que hi ha per l'emule.

La meva proposta perque aixó no sigui etern es que jo faig copies dels dvds i li envio a qui sigui per correo (o a varies persones). Així en un parell de semanetes ja tindreu tots els dvds.

També hi ha una altre opció, si sabeu qui té els audios, puc continuar-la jo

Bueno, ja m'aneu dient algo

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 20 feb. 2012, 11:15

erikcrane ha escrit:
Molt bones a totos,

No sabia que hi havia gent que volia acabar la release. Realment encara no m'havia adonat que la release que hi ha actualment no estava completa :P. Si ho hagues sapigut abans ja m'hauria posat en contacte perque ja fa uns 4 anys que tinc els dvds

En Neotix10 m'ha comentat que puji els dvds que falten de HOYOYO (hi ha fins el tercer fet i crec que hi ha fins el 21), son moooltes gigues que pujar i el meu ample de banda nomes em permet pujar 25 kbs i actualment estic pujant la part de la release que hi ha per l'emule.

La meva proposta perque aixó no sigui etern es que jo faig copies dels dvds i li envio a qui sigui per correo (o a varies persones). Així en un parell de semanetes ja tindreu tots els dvds.

També hi ha una altre opció, si sabeu qui té els audios, puc continuar-la jo

Bueno, ja m'aneu dient algo

son los dvds japoneses los que tienes? si es asi a mi me interesaria que me los grabases te pasaria el dinero para comprar los dvds y para el envio, lo ke pasa eske buscamos los dvd9, tienes toda la saga hoyoyo en dvd9?

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dl. 20 feb. 2012, 11:29

sips, me compre los dos dvd-box, los ncha y los hoyoyo. Ayer estuve mirando los Hoyoyo hi hay unos 21 dvds, creo

Si te interesan te los grabo en dvd y te los paso. Una cosa a tener en cuenta si los dvds son dvd9, te los paso como dvds de datos para que luego tu lo vuelques en el ordenador y ya te montes los dvds como quieras (ripenadolos, partiendolos en dos dvd5, o lo que sea) o te los poarto con el dvd shrink?

Hoy me pondré a volcarlos al disco y depende de como los quieras ya empiezo a grabarlos

Un saludo :D

PD:http://www.yesasia.com/us/dr-slump-arare-chan-dvd-box-slump-the-box-hoyoyo-hen-first-press-limited/1004537198-0-0-0-en/info.html aixó es el que tinc jo

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dl. 20 feb. 2012, 12:54

Moltes gràcies enikrane per esser tan disposat amb aquest forum

Per a ser un user novell

Moltes gràcies per la teva ràpida resposta al nostre missatge privat

T'ho agraïm de tot cor!!!

Ara ens quedem a l'espera que aquesta release no sigui tan maleïda

Si ens pases el que ens queda t'estarem eternament agraïts :yeah: :yeah: :yeah:
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 20 feb. 2012, 15:08

erikcrane ha escrit:
sips, me compre los dos dvd-box, los ncha y los hoyoyo. Ayer estuve mirando los Hoyoyo hi hay unos 21 dvds, creo

Si te interesan te los grabo en dvd y te los paso. Una cosa a tener en cuenta si los dvds son dvd9, te los paso como dvds de datos para que luego tu lo vuelques en el ordenador y ya te montes los dvds como quieras (ripenadolos, partiendolos en dos dvd5, o lo que sea) o te los poarto con el dvd shrink?

Hoy me pondré a volcarlos al disco y depende de como los quieras ya empiezo a grabarlos

Un saludo :D

PD:http://www.yesasia.com/us/dr-slump-arare-chan-dvd-box-slump-the-box-hoyoyo-hen-first-press-limited/1004537198-0-0-0-en/info.html aixó es el que tinc jo

hola, pues si me interesa mucho, una cosa por el dvd shrink no lo pases porque pierde calidad, mejor usar dvd decrypter o img burn, si no sabes como funciona dimelo y te lo digo, luego lo suyo es como dices y partirlos en rar para meterlos en los dvd, tienes un msn? si usas msn pasamelo por mp y hablamos mas por ai

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dl. 20 feb. 2012, 15:15

terminator ha escrit:
hola, pues si me interesa mucho, una cosa por el dvd shrink no lo pases porque pierde calidad, mejor usar dvd decrypter o img burn, si no sabes como funciona dimelo y te lo digo, luego lo suyo es como dices y partirlos en rar para meterlos en los dvd, tienes un msn? si usas msn pasamelo por mp y hablamos mas por ai

oK, lo mejor es pasaroslo 100% calidad, ya vosotros decidis si comprimir o si grabarlo en dos dvds.

Lo del dvd shrink lo deci por decir uno, pero se que hay programas que cogen un dvd 9 y lo transforman en dos dvd5, me referia a esos. Pero igualmente no vale la pena, eso que cada uno decidada.

Una pregunta que me he hecho ya que dos personas me lo habeis pedido, sabeis que esta en japo el audio, no?. Seguramente quedo muy tonto preguntandolo, pero es para aclararlo, que yo tengo los dvds, pero en japo, sin subs españoles, ni catalanes, ni audio, vamos, ni na.

Entonces viene mi siguiente pregunta, ya tenemos los dvds, ahora alguien tiene los audios?

Apa, un saludo :D

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 20 feb. 2012, 15:28

erikcrane ha escrit:
terminator ha escrit:

oK, lo mejor es pasaroslo 100% calidad, ya vosotros decidis si comprimir o si grabarlo en dos dvds.

Lo del dvd shrink lo deci por decir uno, pero se que hay programas que cogen un dvd 9 y lo transforman en dos dvd5, me referia a esos. Pero igualmente no vale la pena, eso que cada uno decidada.

Una pregunta que me he hecho ya que dos personas me lo habeis pedido, sabeis que esta en japo el audio, no?. Seguramente quedo muy tonto preguntandolo, pero es para aclararlo, que yo tengo los dvds, pero en japo, sin subs españoles, ni catalanes, ni audio, vamos, ni na.

Entonces viene mi siguiente pregunta, ya tenemos los dvds, ahora alguien tiene los audios?

Apa, un saludo :D

no esos programas de pasar a dvd5 comprimen la calidad, lo que yo decia es coger y con el winrar partir la iso dvd9 en varios trozos y asi no pierde calidad, una cosa de donde eres? porque si fueses de por cerca mio se podria usar un disco duro portatil, sino tendria que darte dvds

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants